2022-05-22, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Förklara vad? Det framgår ju av chatten. Men eftersom det inte fanns något barn så har han inte gjort något olagligt. Möjligen något pinsamt.

Det intressanta ur juridisk synvinkel är om han har någon barnporr eller begått några riktiga övergrepp.
Du tänkte dig att personer likt filmer abonnera på en jurist som förvarar lösenord osv och vid behov kan stänga ned sociala medier
Citera
2022-05-22, 14:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Om vad ?

Om att hela hans arbete med high range tester var värdelöst, att dom aldrig kommer att bli lika bra som standariserade batterier och att hans IQ-testsidor sög.
Citera
2022-05-22, 14:37
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Om att hela hans arbete med high range tester var värdelöst, att dom aldrig kommer att bli lika bra som standariserade batterier och att hans IQ-testsidor sög.

Ok.
Citera
2022-05-22, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Haha, du har som vanligt helt fel! Med det här vädret hade jag föredragit en park att inte träffa dem i!

Men det betyder ju inte att jag har fel i sak. Krossa mina argument istället för min karaktär. Den har nämligen redan samma konsistens som timglas-sand.

Som predator är jag en amatör jämte Dumpen.

Bra inlägg stilmässigt men att diskutera med dig är som att brottas med en gris. Man blir bara smutsig men grisen tycker att det är roligt.
Citera
2022-05-22, 14:40
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Någon som kan göra en rebus på nylongäddans efternamn?
Citera
2022-05-22, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anotherpieceofmeat

Inte min men det är samma efternamn som han som hoppade 242.
Citera
2022-05-22, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anotherpieceofmeat
Samma efternamn som herren aktiv i dumpen som har höjdhoppnings rekord 2.42. fast byt ut cikeln med prickar över till bara en cirkel.
Citera
2022-05-22, 14:48
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du tänkte dig att personer likt filmer abonnera på en jurist som förvarar lösenord osv och vid behov kan stänga ned sociala medier

Nä, men kunna namnet på en advokat som är duktig på sexualbrott. Eller par. Jag kan två. Annars får du bara en enligt en turordningslista. Risken är att det inte blir en bra då.

Sociala medier? Det kan säkert advokaten lösa när du fått en. Utan att jag vet om mitt påstående är sant.

Sitter nylongäddan anhållen så måste han ju häktas rätt snart eller släppas. Det blir intressant. Då borde vi få veta om det finns någon substans i anklagelserna mot honom eller om han bara är skyldig till konstiga fantasier.
Citera
2022-05-22, 14:57
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Oj hade du inget bättre argument än att hävda att jag är onykter och inget förstår, pinsamt, och det säger faktiskt mer om dig än du verkar tro.

Det fetade, hade peddokräket inte gjort som han gjort så hade inget hänt, eller hur?

Självklart är grisen som skall knulla barn den som skall hängas.

MEN det är dumpen som sprider uppgifter som gör att han lätt identifieras och därmed även fru och barn.

Därför bör man se nyktert på vem som gör vad, inte vara hög på sensationer.

Sen tycker jag att det här djuret skall ha ett jävligt hårt straff, riktig vidrigt och jag hoppas han blir "persona non grata" för alla han känner.

Men som sagt besbara barnen onödigt lidande.
Citera
2022-05-22, 15:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Självklart är grisen som skall knulla barn den som skall hängas.

MEN det är dumpen som sprider uppgifter som gör att han lätt identifieras och därmed även fru och barn.

Därför bör man se nyktert på vem som gör vad, inte vara hög på sensationer.

Sen tycker jag att det här djuret skall ha ett jävligt hårt straff, riktig vidrigt och jag hoppas han blir "persona non grata" för alla han känner.

Men som sagt besbara barnen onödigt lidande.

Detta håller jag med dig om
Citera
2022-05-22, 15:17
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Inte min men det är samma efternamn som han som hoppade 242.

Ö minus ¨ på facebook.
Citera
2022-05-22, 15:33
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Jo , så kan det ju vara i och med att han har familj och barn kanske polisen tog in honom omedelbart

Väldigt behaglig tanke att denna gris förmodligen fått tillbringa natten med sin egen ångest i en konstant upplyst arrest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in