2022-05-22, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yasko
PKK kongress, Sverige 2022-05-22, yes från idag...

https://twitter.com/Avrpli_Turkler/status/1528401635466158082?s=20&t=3avZJ7TU_XuRxTwsljrurw

Det blir förmodligen den sista på svensk mark framöver.
Citera
2022-05-22, 18:03
Medlem
Yaskos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Det blir förmodligen den sista på svensk mark framöver.

Känner jag det här landet rätt så blir det snarare ingen Nato medlemskap. Kellgrisarna lär man inte offra så lätt.
Citera
2022-05-22, 18:09
Bannlyst
Citat:
Känner jag det här landet rätt så blir det snarare ingen Nato medlemskap. Kellgrisarna lär man inte offra så lätt.

Berätta för mig, hur mår er terroristledare i turkisk fångenskap?
Citera
2022-05-22, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
Personligen skulle jag tycka att det va ytterst komiskt att andra Nato-länder tvekar på Sveriges medlemskap när de insett hur vi betett oss under den här processen
Eller om länder som är Erdos vänner säger nej alt. börjar kräva saker ur svensken när Turkiet fått de dom vill 😄

Tror snarare de flesta länderna tröttnar på hur Turkiet beter sig i processen. Vi får se hur det blir.
Citera
2022-05-22, 18:10
Medlem
Citat:
"Garantier" är noll intet värde. Turkiet vill se konkreta handlingar nu, inga löften som kommer att brytas så snabbt dessa två är medlemmar.

Jaså du deltar i förhandlingarna och känner till vad Turkiet vill ha? Spännande!
Citera
2022-05-22, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
Inte det du sa dock.

Jo det var det jag skrev.
Citera
2022-05-22, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Tror snarare de flesta länderna tröttnar på hur Turkiet beter sig i processen. Vi får se hur det blir.

Det är snarare så att Sveriges snedvridna utrikespolitik som har kommit ikapp Sverige.

Turkiet står starkt inom NATO och har NATOs fulla uppbackning.
Citera
2022-05-22, 18:24
Bannlyst
Aldrig tidigare har det hänt någonstans i världen där ett parlamentsparti förhandlar med en terroristrepresentant som i sin tur sitter i parlamentet, om premiärministerns roll i utbyte om finansiellt stöd och stridsmaterial till terrorgrupper.

Man förvånas verkligen över vad som händer i Sverige.
Senast redigerad av Shageki 2022-05-22 kl. 18:26.
Citera
2022-05-22, 18:26
Medlem
Yaskos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Jaså du deltar i förhandlingarna och känner till vad Turkiet vill ha? Spännande!

Klart jag vet vad de vill, jag är insatt och följer utvecklingen. Men du kan ju fortsätta följa Kurdo Baksi/svenska medier och tro att "Erdogan vill vara i samma bild om Biden"...
Citera
2022-05-22, 18:28
Bannlyst
Citat:
Klart jag vet vad de vill, jag är insatt och följer utvecklingen. Men du kan ju fortsätta följa Kurdo Baksi/svenska medier och tro att "Erdogan vill vara i samma bild om Biden"...

Maggan snodde den bilden före. Tror att hon blev blöt också när hon stod med gubben Bidens hand nedanför hennes rygg.
Citera
2022-05-22, 18:49
Medlem
Citat:

Vem är Baksi?
Citera
2022-05-22, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Det är snarare så att Sveriges snedvridna utrikespolitik som har kommit ikapp Sverige.

Turkiet står starkt inom NATO och har NATOs fulla uppbackning.

Vi får väl se. Turkiet kommer likväl säga ja till Sveriges ansökan. Det vi bevittnar nu är bara Erdogans politiska teater.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in