2022-05-22, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Dumpen hade kunnat nöja sig med att konfrontera honom och ringa polisen. Då gör de en välgärning.

Men Dumpens nästa steg att hänga ut fru och barn, och i det här fallet vänner. Där blir Dumpen en förövare o c k s å.

Problemet med dig och många andra här inne. Ni klara bara tankar i ett steg. Inte två eller fler steg.

Ska bli skoj att se om Nylongäddan som är it-expert och hyperintelligent har krypterat sin dator eller ej. Allt annat vore ju pinsamt med tanke på hur smart han säger sig vara.

Är allt i sin ordning så borde polisen bara kunna kalkylera hur många tusen år kryptot borde ta att lösa med dagens teknik.

Du bryr dig inte om gäddornas barn. Du vill inte riskera att möta Sara och Patrik på en parkeringsplats.
Citera
2022-05-22, 14:04
Avslutad
Jag bråkade rätt mycket över internet med den kisen
Citera
2022-05-22, 14:05
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Han har ju inte ens stängt ned sina sociala medier så särskilt smart verkar han inte vara eller också anser han sig vara så intelligent att han står över samhällets värderingar och regler
Kanske anhållen?
Citera
2022-05-22, 14:07
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Han har ju inte ens stängt ned sina sociala medier så särskilt smart verkar han inte vara eller också anser han sig vara så intelligent att han står över samhällets värderingar och regler

Jo... Förvisso... Fast att han inte plockat ner sina sociala medier kan ju vara ett tecken på att han sitter i samtal. Och få sova i rum där man glömt montera handtag på insidan.

Dumpen antydde ju att polisen ville prata med honom.

Därför du alltid ska kunna namnen på några bra advokater.
Citera
2022-05-22, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Kanske anhållen?
Jo , så kan det ju vara i och med att han har familj och barn kanske polisen tog in honom omedelbart
Citera
2022-05-22, 14:17
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Det hade ju kommit ut i vilket fall som helst, kanske dags att lägga ner loopen om att det är dumpens fel. Allt är förövarens fel och inte Dumpens.

När du nyktra till och kan tänka klart igen så förstår du orsak och verkan.
Citera
2022-05-22, 14:19
Medlem
Citat:
Jo... Förvisso... Fast att han inte plockat ner sina sociala medier kan ju vara ett tecken på att han sitter i samtal. Och få sova i rum där man glömt montera handtag på insidan.

Dumpen antydde ju att polisen ville prata med honom.

Därför du alltid ska kunna namnen på några bra advokater.
En bra advokat kan nog knappast förklara det han hade med sig i sin ryggsäck och allt skapande i nylon som han visar bilder på
Citera
2022-05-22, 14:20
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Jag bråkade rätt mycket över internet med den kisen

Om vad ?
Citera
2022-05-22, 14:21
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Du bryr dig inte om gäddornas barn. Du vill inte riskera att möta Sara och Patrik på en parkeringsplats.

Haha, du har som vanligt helt fel! Med det här vädret hade jag föredragit en park att inte träffa dem i!

Men det betyder ju inte att jag har fel i sak. Krossa mina argument istället för min karaktär. Den har nämligen redan samma konsistens som timglas-sand.

Som predator är jag en amatör jämte Dumpen.
Citera
2022-05-22, 14:26
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
En bra advokat kan nog knappast förklara det han hade med sig i sin ryggsäck och allt skapande i nylon som han visar bilder på

Förklara vad? Det framgår ju av chatten. Men eftersom det inte fanns något barn så har han inte gjort något olagligt. Möjligen något pinsamt.

Det intressanta ur juridisk synvinkel är om han har någon barnporr eller begått några riktiga övergrepp.
Citera
2022-05-22, 14:29
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Dumpen hade kunnat nöja sig med att konfrontera honom och ringa polisen. Då gör de en välgärning.

Men Dumpens nästa steg att hänga ut fru och barn, och i det här fallet vänner. Där blir Dumpen en förövare o c k s å.

Problemet med dig och många andra här inne. Ni klara bara tankar i ett steg. Inte två eller fler steg.

Ska bli skoj att se om Nylongäddan som är it-expert och hyperintelligent har krypterat sin dator eller ej. Allt annat vore ju pinsamt med tanke på hur smart han säger sig vara.

Är allt i sin ordning så borde polisen bara kunna kalkylera hur många tusen år kryptot borde ta att lösa med dagens teknik.
657 inlägg senare har du fortfarande inte omvänt någon. Förstår du hur sjuk du är?
Citera
2022-05-22, 14:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
När du nyktra till och kan tänka klart igen så förstår du orsak och verkan.

Oj hade du inget bättre argument än att hävda att jag är onykter och inget förstår, pinsamt, och det säger faktiskt mer om dig än du verkar tro.

Det fetade, hade peddokräket inte gjort som han gjort så hade inget hänt, eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in