2022-05-22, 03:00
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Är det han till höger på bilden på hennes facebook där dom äter prinsesstårta

Ser ut som han till vänster.
Citera
2022-05-22, 03:02
Medlem
Gädda 102 skriver någon om en spray som ska sprutas ner i halsen på en 10-kilos flicka.

Vad fan handlar det om?

Sjukaste gäddan på länge. Hoppas hela hans jävla liv krossas.
Citera
2022-05-22, 03:17
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VMGoal
Hitta hans fru, kolla vilka som kommenterar, klicka på ett svenskt gubbnamn (alltså inte japanskt), sen har gäddan kommenterar på den personens bild.

Han är nog en utböling och outcast, han har ju typ få eller inga interaktioner på sina foliehattsfacebookinlägg. Och en asiatisk fru, så att deras kommunikationsproblem döljs i nåt slags kulturellt filter. Men när det gäller våldtäkt på barn, då jävlar kan han skriva och formulera sig.
Citera
2022-05-22, 03:29
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SigneKanin
Konversation under en bild på hans bil.

Nylongäddan:
- Stingern är snyggare än mig och 800 gånger starkare, jag har bara 0,5 hästar.

Kompis 1:
- is that what you profit in iqexams?

Nylongäddan:
- Nope, I get 0 from iqexams all stay in that small company. My income is from regular work as tech writer and IT technician.

Kompis 2:
- damn man thats hot car

Kompis 1:
- try to lend money from (Nylongäddans namn), he is so rich

Kompis 2:
- haha he is also happy and have a wonderful family i am proud of him

Well…

Haha, ironin i att han jobbar med IT, men har noll koll på IT-anonymitet. Värdelös!
Citera
2022-05-22, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det stämmer har hittat hans facebook nu.

Kan nån länka hans fb i privat meddelande här?
Citera
2022-05-22, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Haha, ironin i att han jobbar med IT, men har noll koll på IT-anonymitet. Värdelös!

På vilket sätt har han brustit i sin it-anonymitet? Han har inte skickat bild på sig själv eller ringt på sitt privata nummer eller annat korkat. Det skulle möjligtvis vara bilderna som han själv tagit som kan innehålla koordinater från platsen bilden tagits men det kan han ju ha rensat innan han skickat. Det är dock svårt att vara anonym när han träffar någon i egen hög person
Citera
2022-05-22, 06:21
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SL!z3B!T
Håller med, denna killen är giftig, han har mycket mörker omkring sig. Fy fan vilket svin.
Tyvärr, jag tror han har gediget förflutet, med denna typ av brottslighet. Hoppas inte.
Tror jag med, han är så specifik med vad han måste ha för att gå igång, "bara" liten flicka räcker inte längre, det ska vara "hårt smink", horkläder och långa lösögonfransar. Han lär han rest till Thailand genom åren...
Citera
2022-05-22, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manglad-Fitta
Jaha nej jag skriver hur jag vill. Du kan gå och skjuta dig själv i fittan din hora.

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tror jag med, han är så specifik med vad han måste ha för att gå igång, "bara" liten flicka räcker inte längre, det ska vara "hårt smink", horkläder och långa lösögonfransar. Han lär han rest till Thailand genom åren...
Han har två barn som är halvasiater vad jag kunde se på hans profilbild.. gud vet vad de har varit med om.

Var det detta som var ”vulkanen”?
Citera
2022-05-22, 06:35
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gädda 102 skriver någon om en spray som ska sprutas ner i halsen på en 10-kilos flicka.

Vad fan handlar det om?

Sjukaste gäddan på länge. Hoppas hela hans jävla liv krossas.
Aldrig hört talas om tidigare, men det är nån slags "bedövningsgel" som ska användas vid "deep-throating", kanske dämpar kräkreflexen? Suck, västvärlden är verkligen inte bästvärlden längre, den är sjukt på dekis...
Citera
2022-05-22, 06:37
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO

Han har två barn som är halvasiater vad jag kunde se på hans profilbild.. gud vet vad de har varit med om.

Aha! Ser det nu, så mina gissningar gick nog i rätt riktning, suck.

Nä, detta är nog inte "vulkanen", finns inget som pekar mot det.
Citera
2022-05-22, 07:44
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO

Så nu händer det igen att två barn som är helt oskyldiga hängs ut.

Deras far skall såklart stå för vad han gjort men redan nu är hans barns identitet ute i tråden och ni spekulerar om de blivit våldtagna.

För fan sansa er!
Citera
2022-05-22, 09:04
Medlem
Lonlines avatar
Ännu ett äckel som blivit "dumpad" 🥳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem