2022-05-21, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Undrar vad Hasse jobbar med?

Googla hans namn, plus bolaget han har en del i enligt ratsit, och linkedin så får du fram namnet på it-företaget han har jobbat på i 13 år.
Citera
2022-05-21, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Då bryter jag Regel 0.10.

Berätta gärna hur du hittade hans facebook.
Edit: hittade nu.
Senast redigerad av goront 2022-05-21 kl. 21:59.
Citera
2022-05-21, 21:58
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Då bryter jag Regel 0.10.

Tror du du kan lägga ut delar av hans namn så får jag gissa själv?
Citera
2022-05-21, 22:00
Medlem
VMGoals avatar
Citat:
Det stämmer har hittat hans facebook nu.

Klimatförändringsförnekare och grav vaccinmotståndare, han lär hänga här på Flashback!
Citera
2022-05-21, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Jag såg det. Hans kompanjon hittar man lätt om man hittar frugans FB så har kompanjonen kommenterat flera bilder.. (Kompanjonen påminner en del utseende mässigt om nylongäddan F.Y.I så missta er inte).

Undra varför han skriver att han bor själv?
Gjorde han inte det?

Äcklig som fan är han iallafall och framförallt farlig.
Jag hoppas verkligen att han inte gjort verklighet av sina fantasier innan.. även om det känns så.
Jävla äckel

Ha**e har märke på sin högra kind, han som sitter till vänster vid bordet(tårta), även han har liknande märke på sin högra kind, släkt? eller är det hans kompanjonen? hittar ingen profilbild på Nilfiskens bilder.
Citera
2022-05-21, 22:04
Medlem
Tar gärna emot pm på hur man hittar senaste äcklets Facebook. Vet vad han heter, men hittar inte hans Facebook.
Citera
2022-05-21, 22:06
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manglad-Fitta
Vad menar du? Det är rätt person. Jag vet inte vad rebusar är.
Ja men här i tråden skriver vi aldrig ut det på det sättet. Vi skriver rebusar kring gäddor.

Exempelvis "Kim Svensson"

Då skriver du:
Delar förnamn med känd diktaturs ledare.
Efternamnet är ett av Sveriges vanligaste.

Fattar du?

Rebusar. Inget annat.
Vi vill undvika att massa jävla troll kärringar från 2forty2 gruppen på Facebook som är iq befriade får det alltför lätt (ty dom är grymma mot gäddor och dess anhöriga).
Sen är rebusar mycket roligare och framförallt en tråd-tradition som absolut ska följas.
Citera
2022-05-21, 22:08
Medlem
VMGoals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Tar gärna emot pm på hur man hittar senaste äcklets Facebook. Vet vad han heter, men hittar inte hans Facebook.

Hitta hans fru, kolla vilka som kommenterar, klicka på ett svenskt gubbnamn (alltså inte japanskt), sen har gäddan kommenterar på den personens bild.
Citera
2022-05-21, 22:08
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HexKaka
Ha**e har märke på sin högra kind, han som sitter till vänster vid bordet(tårta), även han har liknande märke på sin högra kind, släkt? eller är det hans kompanjonen? hittar ingen profilbild på Nilfiskens bilder.
Nä ingen aning kompanjonen är nog inte med på bilden eftersom han skriver "hälsa grattis". Den riktiga nylon gäddan hittar man ganska enkelt om man tar bort dom två prickarna över den runda bokstaven I hans efternamn när man söker på Facebook.
Citera
2022-05-21, 22:11
Medlem
4-4-2s avatar
Fyfan vilket vider, det där nylonäcklet... Gag spray...
Citera
2022-05-21, 22:15
Medlem
Halte Haralds avatar
Härligt att ungen går på gymnastik, nylongäddan hade ju varit på decatlon och kollat på nån jävla gymnastik klänning för barn. Tror inte han kommer följa med på så många fler gymnastik träningar. Äckel gädda
Citera
2022-05-21, 22:16
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Hittade den senaste vidergäddan men tror inte han har Facebook. Denna skulle man ju vilja veta mer om. Var jobbar han…
Vill se honom falla. Hårt!
Att han var gift med en asiat var ju föga förvånande.

Ja man ser ett mönster där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in