Den åsikten är du inte ensam om, även om du kommer att häcklas här i tråden.
Tycka synd om riktiga barnvåldtäktare som får kuken illa behandlad är dock helt alright. Den där jävla negern grabbade tag i första bästa unge och får sympati. Logiken i det?
Tror jag har hittat nylongäddan men någon annan får gärna bekräfta.
Förnamnet tror jag alla kan lista ut.
Han delar sitt mellan-namn med en historisk person som var kung över Makedonien från 336 f.Kr.
Efternamnet delar han med en svensk före detta idrottsman vars rekord i höjdhopp är 242 cm.
Och en ny jävligt äcklig gädda som är långt bort ifrån det lagliga.
Så.. ska vi sitta och tycka synd om honom eller knåpar den legitimerade talgoxen ihop en rebus innan kvällen är slut?
Det Dumpen sysslar med är helt förkastligt. Förmodligen olagligt också.
Vad är vinsten med att offra en persons hela liv för att "rädda" en 14- åring som inte inte existerar, som inte blivit, eller kommer att bli, utnyttjad? En 14-åring som i själva verket är en gubbe över 55.
Fjortonåringar är inte intresserade av gubbar 55+.
Nu kommer många här skrika om att jag är pedofil eller hebefil och vill skydda äckliga pervon. Jag föredrar kvinnor i min egen ålder! Jag är född på 60-talet.
Det går att ha två tankar i huvudet samtidigt. Bara för att man inte håller med så behöver man inte vara på den andra sidan! Det är inte svart eller vitt!
Det Dumpen sysslar med är inte rättssäkert för fem öre enligt min mening! Deras metoder är åt helvete för att prata klarspråk.
Vad tycker du om Nylongäddan nr 102, inga problem där? Allt är bara Dumpens fel eller?
Den senaste gäddan #102 hoppas jag verkligen förlorar ALLT och ruttnar bort. Vidrig avart.
Hur kan man bli så jävla sjuk och felknullad i skallen.
Undrar hur många barn som råkat ut för honom 😱
Han delar sitt mellan-namn med en historisk person som var kung över Makedonien från 336 f.Kr.
Efternamnet delar han med en svensk före detta idrottsman vars rekord i höjdhopp är 242 cm.
Hittade den senaste vidergäddan men tror inte han har Facebook. Denna skulle man ju vilja veta mer om. Var jobbar han…
Vill se honom falla. Hårt!
Att han var gift med en asiat var ju föga förvånande.