2022-05-21, 21:26
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Ser ut som han är gift med en asiat.

Och två små barn verkar de ha också
Citera
2022-05-21, 21:27
Medlem
Noterar att alltid när dumpen avslöjar en ny gädda är det märkligt tyst från dom som vanligen högljutt kritiserar dumpen. Vad beror det på?
Jag misstänker att man då inser att det som dumpen gör egentligen är bra som i fallet med den senaste nylongäddan.
Citera
2022-05-21, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Återigen. Att folk här inne inte har problem med att barn ofrivilligt exponeras för kukar och annat material som Dumpen lägger upp på TikTok är djupt skrämmande. Och att ni inte bryr er om att barn indirekt hängs ut när deras pappor exponeras, blir mobbade i skolan och för alltid kommer förknippas med vad vuxna i deras närhet har gjort. Barn ska inte behöva lita ofrivilligt för något vuxna gör - period! Djupt djupt djupt obehagligt. Ni bryr er inte ett dugg om barn och har noll förmåga att tänka i nästa steg. Ni äcklar mig inte lika mycket som pedofiler men ni äcklar mig, det gör ni.
Att barn tittar på TikTok-porr är inte ofrivilligt. Det är ju ingen som tvingar dem.

Jag minns som sjuåring, tom yngre, att jag inte hade problem med porr och inte heller de tjejer som tittade på den. Tvärtom faktiskt. Utan porren (tidningar) hade vi inte förstått vad vi skulle göra (typ).

Det skulle inte jag vilja vara utan och ingen av oss tog "skada". Att säga att barn tar skada av porr är troligen helt fel. Måhända att vuxnas moral får sig en törn men det är vårt problem och dilemma.

Vad är egentligen problemet med att barn tittar på porr? Dom gör ju faktiskt det frivilligt när vuxna inte förbjuder dem.
Citera
2022-05-21, 21:33
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Och två små barn verkar de ha också
Är det han till höger på bilden på hennes facebook där dom äter prinsesstårta
Citera
2022-05-21, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Du verkar vara rätt ute tack Ray!
Ingen orsak
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Undrar vad Hasse jobbar med?
Han driver ett handelsbolag, som beskrivs så här: "Föremålet för bolagets verksamhet är att utveckla och sälja begåvningstester och därtill förenlig verksamhet". Dock hittar jag ingen hemsida eller någon information på Linkedin...

Det är antagligen någon sidoverksamhet för honom, på allabolag kan man läsa att omsättningen är 50-99 tusen kr.
Citera
2022-05-21, 21:39
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Är det han till höger på bilden på hennes facebook där dom äter prinsesstårta

Det skulle jag säga!
Citera
2022-05-21, 21:42
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Det skulle jag säga!
Det stämmer har hittat hans facebook nu.
Citera
2022-05-21, 21:47
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Ingen orsak

Han driver ett handelsbolag, som beskrivs så här: "Föremålet för bolagets verksamhet är att utveckla och sälja begåvningstester och därtill förenlig verksamhet". Dock hittar jag ingen hemsida eller någon information på Linkedin...

Det är antagligen någon sidoverksamhet för honom, på allabolag kan man läsa att omsättningen är 50-99 tusen kr.
Jag såg det. Hans kompanjon hittar man lätt om man hittar frugans FB så har kompanjonen kommenterat flera bilder.. (Kompanjonen påminner en del utseende mässigt om nylongäddan F.Y.I så missta er inte).

Undra varför han skriver att han bor själv?
Gjorde han inte det?

Äcklig som fan är han iallafall och framförallt farlig.
Jag hoppas verkligen att han inte gjort verklighet av sina fantasier innan.. även om det känns så.

Jävla äckel
Citera
2022-05-21, 21:47
Medlem
cj035s avatar
Citat:

Bra grävt!
Citera
2022-05-21, 21:54
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:

Grymt..
Kan du länka till avartens facebook?
Citera
2022-05-21, 21:55
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Grymt..
Kan du länka till avartens facebook?
Då bryter jag Regel 0.10.
Citera
2022-05-21, 21:56
Medlem
EnLitenkilles avatar
Kan någon PMa uppgifter samt facebook på senaste gäddan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in