Citat:
Ursprungligen postat av
klaustrofobin
Återigen. Att folk här inne inte har problem med att barn ofrivilligt exponeras för kukar och annat material som Dumpen lägger upp på TikTok är djupt skrämmande. Och att ni inte bryr er om att barn indirekt hängs ut när deras pappor exponeras, blir mobbade i skolan och för alltid kommer förknippas med vad vuxna i deras närhet har gjort. Barn ska inte behöva lita ofrivilligt för något vuxna gör - period! Djupt djupt djupt obehagligt. Ni bryr er inte ett dugg om barn och har noll förmåga att tänka i nästa steg. Ni äcklar mig inte lika mycket som pedofiler men ni äcklar mig, det gör ni.
Att barn tittar på TikTok-porr är inte ofrivilligt. Det är ju ingen som tvingar dem.
Jag minns som sjuåring, tom yngre, att jag inte hade problem med porr och inte heller de tjejer som tittade på den. Tvärtom faktiskt. Utan porren (tidningar) hade vi inte förstått vad vi skulle göra (typ).
Det skulle inte jag vilja vara utan och ingen av oss tog "skada". Att säga att barn tar skada av porr är troligen helt fel. Måhända att vuxnas moral får sig en törn men det är vårt problem och dilemma.
Vad är egentligen problemet med att barn tittar på porr? Dom gör ju faktiskt det frivilligt när vuxna inte förbjuder dem.