2022-04-29, 18:54
Medlem
Flygaresss avatar
Besök av KK/tjejkompis i natt.

Hon kom igår kväll och efter lite vin och snacks gick vi till sängs. Missionären, ridning, doggy och så missionären igen. Gott och väl 20 min ren njutning - perfekt mänsklig kemi - som jag avslutade på hennes mage och bröst. Sedan somnade vi, svettiga, utmattade, nöjda. Framåt morgonen blev det ligg igen, nu bara missionären av ren bekvämlighet. Sedan frukost på sängen, puss och hej då.

Underbar natt. Nu är jag tillfredsställd en vecka i alla fall
Citera
2022-04-29, 19:01
Medlem
Flexarn10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Knulla i en timme? din pojkvän är inte möjligtvis Ron Jeremy?
Tänk mormor naken hänger tvätt
Inga problem. Du behöver dock veta vad en fitta är och hur den fungerar..
Vet du det och kan skilja dina tankar är en 6-8 timmars
Inte omöjlig . Med garanti på kul och mus skav
Citera
2022-04-29, 22:40
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schwarzknopf
Sjö-lade du kaptenens enda soldat och tvingade denne att gå ut i krig? Du är då mig en horribel kvinna!
Det är nästan så att myspinnen blir lite aktiverad och stridaberedd över din totala hänsynslöshet.
Vad komma härnäst? Man eller kvinna?

Hahaha.. Det blir nog samma gamla vanliga (dvs man).

Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Fattar noll. Vem är Mia och varför läste hon något på dialekt? Och varför har du en japansk tecknad seriefigur som profilbild?

Angående surkålen så tycker jag det är fascinerande med en så pass uppenbar mytoman som är mytoman i skriftlig form. Alla mytomaner jag har stött på eller hört talas om tidigare har varit muntliga mytomaner.

Din första fråga har du ju redan fått svar på.
Svaret på den andra frågan är att jag gillar anime och tyckte det var en gullig bild.🤷🏼‍♀️

Det är nya tider vad gäller mytomanins tillvägagångssätt nu antar jag. Själv är jag inte så intresserad av om han ljuger eller ej och förstår inte varför så många blir skogstokiga av det? Jag tycker det är kul att läsa hans inlägg och för min del är det just kul läsning (och skrivning) jag vill ta del av när jag går in här.
Citera
2022-05-01, 02:01
Medlem
saurkrauts avatar
28-åring som jag hade träffat ute några månader tidigare. Mycket vacker, smal med en trevlig och jordnära personlighet. Gift utan barn.

Vi hade träffats först i höstas. Med tanke på att hon är gift hade hon varnat om att vi inte kunde träffas, men när jag tagit kontakt häromveckan hade hon inte varit något annat än entusiastisk om idén att ta ett glas vin med saurkraut. Några timmar ledigt innan kvällsplaner med maken.

Vi träffas på eftermiddagen. Ett glas enklare lägre medelklassens mousserande följt av en promenad i solen.

Det börjar trevligt, lättsamt, men snart letar vi oss in på djupare vatten. Det har inte varit så bra i hennes äktenskap, visar det sig. Trots att hon relativt nyligen gift sig har det inte blivit riktigt som hon hade tänkt sig. Hennes make är ofta frånvarande, känslokall, på ett sätt han inte var innan de gifte sig. Hon vet inte riktigt varför, men de har svårt att kommunicera. Jag ger henne råd. Kanske har han ett tufft kapitel i livet? Trots att jag försöker ge maken en livlina så vill hon måla upp situationen som hopplös, som att det är hans personlighet det är fel på.

Fotnot: Det finns två skolor när man förför gifta kvinnor. Antingen låtsas du som att maken inte finns, eller så betonar du hur grönt gräset är på andra sidan utan att få det framstå som att du avsiktligen försöker att underminera makens ställning.

Vi fortsätter. Plötsligt får hon ett sms. Det är hennes make. Det har hänt något, och hon måste antagligen snart ge sig av, men väljer att avvakta. Har jag gått för nära elden, något som fått henne att ana ugglor i mossen? Men nej, det verkar inte vara någon ursäkt. Jag sneglar på hennes telefon och ser hur smsen ramlar in.

Nu är det allt eller inget.

Jag ökar tempot och styr direkt hem till mig. Hon har, till min lättnad, inga svårigheter att följa med mig upp i lägenheten.

Jag jobbar med det jag har. Musik, belysning och hennes svaga vininducerade berusning. Det blir dans. Som vanligt lite på skämt, en smula överdrivet (så fulla är vi ju inte?), men detta är bara positivt. Att det är löjligt, nästan lite opassande och lite pinsamt gör det ännu mer effektivt i att bryta ner väggarna mellan oss. Viktigast av allt, beröring är beröring.

Snart sitter hon i gränsle ovanpå mig i soffan.

Hon vill inte kyssas, men låter mig kyssa hennes nacke. Hon har blandade känslor.

Hennes kropp och hennes huvud är i konflikt. Jag kan inte.

Jag smeker henne genom kläderna. Hennes kropp vittnar om hur hon blir kåtare, samtidigt som hon försöker hitta ursäkter.

Snart ger hon vika. Vi hamnar i min säng och växlar en lång kyss. Hennes topp åker upp och jag börjar suga på hennes relativt små bröst. Hon stönar. Jag kysser hennes mage.

Snart är hon naken. Hennes vackra, smala kropp i min säng. Jag slickar hennes fitta, mycket till hennes njutning.

Snart är hon i doggy och jag fortsätter slicka henne, nu bakifrån. Hennes rumpa komplementerar fantastiskt hennes smala kropp.

Snart knullar jag henne i doggy. Hon stönar och flämtar ytterligare samtidigt som jag hårt trycker på henne bakifrån. Njuter uppenbarligen att bli hårt knullad av en annan man. Lite omväxling.

Vi skiftar till missionären vilket tillåter mig kyssa henne. Hon är helt investerad i sexet.

Jag lägger mig på sängen och hon suger av mig. Två och en halv solar, men jag njuter ändå av synen av hennes vackra, smala kropp sexigt exponerad mot mig när hon engagerar min soldat.

Hon rider mig med övertygelse. Vi växlar ytterligare en kyss.

Ytterligare doggy och jag passar även på att pulla henne. Det skvätter och, likt förra ligget, blir det ganska vått i min säng.

Jag tar ner henne på golvet och kysser henne samtidigt som jag stimulerar min soldat den sista milen. Jag smiskar hennes rumpa. Det är dags att skjuta och jag, generös som jag kan vara, lägger hela min vita välsignelse i hennes mun för att inte förstöra hennes smink mer än vad jag redan gjort. Dessvärre sväljer hon inte, men man kan ju inte ha allt här i livet.

Efter lite naket postkoitalt mysande i sängen städar vi upp oss och lämnar min lägenhet.

Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Händer ofta att ni ”ger er av” efter dina belägringar. Vart tar ni vägen?

Brukar följa tjejen ut ur min lägenhet innan vi tar farväl. Ofta ska jag iväg till något annat.
Senast redigerad av saurkraut 2022-05-01 kl. 02:03.
Citera
2022-05-01, 08:16
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
Ovanligt. I det här fallet var det hon som inte ville ligga då det var mitt i mensen. Jag föredrar ju givetvis att ligga när tjejen inte har mens, men risken är stor att "nästa gång" inte blir av.

Jag förstår. Jag har egentligen inga problem att ligga under mens och jag skulle inte kunna vara tillsammans med någon som räds mina eller sina kroppsvätskor. Men det är klart, är det någon man inte känner och man blöder rikligt så kanske man vill undvika halalslakt i sängen.

Jag har haft livstajming. Mitt senaste ligg var igår och jag fick mens i natt. Samma person som sist. Inleddes med kyssar. En av mina intimaste aktiviteter. Han är så sjukt bra på att kyssas. Så nice. Och så titplay. Bästa förspelet. Det är han också bra på.

Som vanligt kommer jag inte riktigt ihåg, men jag blev slickad och kom tre gånger tror jag. Antagligen det bästa oralsexet någonsin. Och så skedande reguljärsex. Skeden är fin när det är stor längdskillnad. Det går liksom att vrida överkroppen och komma nära. Minns inte hur många gånger jag kom men som vanligt blev jag så brutalt blöt. Ingen musik igår och man kunde liksom höra vätan. Så att säga. Nice ljudeffekt.

Avslappnad, blöt och kåt gick det alldeles utmärkt att ha analsex utan glidmedel. Men han har en exceptionellt bra kuk. Stor och hård och det borde göra ondare än vad det gör. Igår var det dessutom hårt sex. Sjukt skönt och det var min starkaste och längsta analsexorgasm. Dessutom kom vi samtidigt. Gulligt. Lite kännbart idag, men lätt värt det.

För protokollet: Först Watains senaste release som sedan gick över i låtar Spotify tror att man gillar om man lyssnat på Watain. Var tvungen att stänga av när det kom någon nyare låt med Samael. Tur det, med musik så hör man inte de egna ljudeffekterna lika bra. Ingen dansmusik så givetvis ingen dans.

Ingen särskild belysning mer än dagsljus. Ingen kamera och inget utomhusknullande. Efteråt ämnade vi dricka öl på lokal men fick tänka om och drack den hemma istället.
Citera
2022-05-06, 01:42
Medlem
saurkrauts avatar
29-åring massös. Ganska söt, med en okej kropp och en varm, vänlig framtoning.

Jag stöter på henne ute tidigt på kvällen. Hennes söta ansikte, kropp och framtoning hade fångat min uppmärksamhet.

Hon fullkomligt lyser upp när jag först pratar med henne. Helt uppenbart att jag är hennes typ.

Vi växlar ord i några minuter innan vi byter nummer, då hon precis ska möta upp en vän. När vännen dyker upp hälsar jag innan jag ger mig av.

Några timmar senare smsar vi om att ses. Jag är med en vän när tjejerna hittar oss i närheten av där vi först träffats, men då det visar sig att både min och hennes vän ska bege sig hemåt bryter vi upp innan jag och tjejen tar tunnelbanan hem till mig.

Väl hos mig blir det snabba drinkar, koncis dans och knull. Frisk vanilj, med doggy och missionären, vad jag minns. Hon suger av mig med både inlevelse och finess. Vet bevisligen vad hon gör och således en obligatorisk guldstjärna till det ex som ska ha sin ära för detta. Tre och en halv solar, eller vågar vi säga fyra?

Jag leker med hennes tvåa, penetrerar den med fingrar och tunga, men det visar sig att soldaten blir för smärtsam. Nåja.

Vi går även ut på balkongen för att sexa till det i den friska kvällsluften. Framförallt njuter jag av passionerat slicka hennes tvåa bakifrån samtidigt som hon står lutad över balkongräcket, följt av att jag pullar henne så att det skvätter ner på balkonggolvet. Även här får jag en avsugning, som får en guldkant av hur kvällens svala luft omfamnar min nakna underkropp. Det är alltid härligare att ha sex utomhus.

Vi ger oss åter in i lägenhetens värme där jag efter lite ytterligare in-och-ut i vanlig ordning lägger min stora vita välsignelse över hennes ansikte och i hennes mun. Hon sväljer inte.

Efter att vi städat upp oss sover hon över.

Följande morgon leker vi lite ytterligare, tar vi lite porriga men klädsamma nakenbilder innan hon får ge sig av.
Senast redigerad av saurkraut 2022-05-06 kl. 01:46.
Citera
2022-05-12, 10:24
Medlem
BradSs avatar
Senaste ligget förutom min tjej var en tjej som raggade upp mig på QX av alla ställen. Hon var väldigt på och när vi träffades så visade det sig att hon var en kort petite 33-åring som var kåt som fan. Hon var väldigt imponerad av min storlek och ville ha in den i röven nästan på en gång. Hon tjatar om fler träffar, så vi får se.
Citera
2022-05-12, 16:00
Medlem
saurkrauts avatar
Ursäkta oinspirerat inlägg av kortare slag. Se det mer som en notis.

24-åring från en app som jobbar med rehabilitering. Söt men ganska alldaglig. Halvlångt hår, smal med en fin, mjuk rumpa.

Vi träffas på eftermiddagen. Drink, promenad och hem till mig. Det tar emot något då hon är ute efter något seriöst och inte vill ha något engångsligg, men jag lyckas metodiskt bearbeta hennes sinne och först efter ett bra tag hemma hos mig åker hennes trosor av och jag får äntligen inta henne med min soldat. Det blir ett mysigt vaniljligg av enklare slag, där att leka med hennes mjuka välformade rumpa är höjdpunkten.

23-åring jag träffade på stan ett par månader tidigare. Solig och söt, med stora vackra ögon. Minns inte vad hon jobbar med, men hon håller på med streaming av något slag för skojs skull.

Drinkar, promenad i solen, hem till mig och knull. Vanilj med inslag av att jag fingrar henne analt. Två av fem solars avsugning. Blir även lite action på balkongen och lite roligare nakenbilder. Två välsignelser, varav den första i ansiktet.

21-årig student jag träffat ute någon vecka tidigare. Cool, söt och mycket smal. Lite barnslig, på ett positivt sätt.

Någon drink, många skratt och hem till mig. Kör yogataktiken vilket tillåter mig att mumsa på hennes utsökta fitta innan jag ens kysst henne. Blir ganska härligt med kortvarigt sex. Fingrar även denna tjej analt och njuter av att tungknulla hennes anus, men dessvärre blir det inte mer tvåan än så. Ännu en gång välsignelse i ansiktet.

På 35 ligg för året. Har sett ljusare dagar.
Citera
2022-05-12, 19:52
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
Ursäkta oinspirerat inlägg av kortare slag. Se det mer som en notis.

24-åring från en app som jobbar med rehabilitering. Söt men ganska alldaglig. Halvlångt hår, smal med en fin, mjuk rumpa.

Vi träffas på eftermiddagen. Drink, promenad och hem till mig. Det tar emot något då hon är ute efter något seriöst och inte vill ha något engångsligg, men jag lyckas metodiskt bearbeta hennes sinne och först efter ett bra tag hemma hos mig åker hennes trosor av och jag får äntligen inta henne med min soldat. Det blir ett mysigt vaniljligg av enklare slag, där att leka med hennes mjuka välformade rumpa är höjdpunkten.

23-åring jag träffade på stan ett par månader tidigare. Solig och söt, med stora vackra ögon. Minns inte vad hon jobbar med, men hon håller på med streaming av något slag för skojs skull.

Drinkar, promenad i solen, hem till mig och knull. Vanilj med inslag av att jag fingrar henne analt. Två av fem solars avsugning. Blir även lite action på balkongen och lite roligare nakenbilder. Två välsignelser, varav den första i ansiktet.

21-årig student jag träffat ute någon vecka tidigare. Cool, söt och mycket smal. Lite barnslig, på ett positivt sätt.

Någon drink, många skratt och hem till mig. Kör yogataktiken vilket tillåter mig att mumsa på hennes utsökta fitta innan jag ens kysst henne. Blir ganska härligt med kortvarigt sex. Fingrar även denna tjej analt och njuter av att tungknulla hennes anus, men dessvärre blir det inte mer tvåan än så. Ännu en gång välsignelse i ansiktet.

På 35 ligg för året. Har sett ljusare dagar.

Ingen mazurka! Fyfan du har ju tappat det totalt.

On topic: Vaniljsex med en lokalvårdare från en app. Välsignade hennes blomlåda på balkongen med det vita guldet.
Citera
2022-05-12, 21:27
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Dåligt och han skämdes inte ens
Citera
2022-05-14, 08:23
Medlem
saurkrauts avatar
God morgon kära vänner.

En 36-årig tjej från en app som jobbar på en skönhetssalong eller liknande. Vacker, elegant, mycket lång, smal med långt hår. Pratglad men en smula reserverad.

Vi har bestämt träff på kvällen. Jag är uppriktigt lite trött efter jobbet och inte riktigt så investerad som jag vill vara inför en träff, men det får bära eller brista.

Jag slås först av hennes längd och att hon både är elegant och småsexigt klädd. Fina former som framhävs av hennes tajta kläder. En positiv överraskning. Kanske finns något här, tänker jag för mig själv.

Vi börjar med varsitt glas enklare mousserande. Hon är lite småstel, mer misstänksam än nervös, och ställer många frågor. Inte den optimala starten, och jag känner att det kan eventuellt bli en uppförsbacke.

Jag får direkt intrycket att hon antagligen letar efter någon att så småningom gifta sig med, vilket är att räkna med med tanke på hennes ålder. Min blixtdiagnos är att hon antagligen alltid har haft lätt för att hitta pojkvänner, och antagligen haft en hel del av dem, men att hon har något personlighetsdrag som alltid förstör det för henne. Något slags bagage.

Det blir för många frågor om mig, bland annat om mitt jobb. Wow, jobbar du med det? Jag vill verkligen inte imponera på henne och falla in i någon slags potentiell-make kategori. Jag avbryter hennes frågetåg och kör istället våldsamt in min lastbil med mer vardagliga ämnen som samtidigt hjälper oss att minska det emotionella avståndet mellan oss.

Hon dricker snabbt. Till min förvåning snabbare än jag. Kanske för att vinet inte är riktigt så torrt som jag vill ha det och alldeles för barnvänligt, sånt man hade uppskattat för att runda av rasterna i lågstadiet.

Promenad. Det är svalt ute, men ändå behagligt.

Skulle vi inte äta något? Jag är lite hungrig. Kommer givetvis inte på tal. Hur kan man överhuvudtaget tolka ett glas vin som att man ska äta något tillsammans, tänker jag.

Vinet har sin verkan. Trots att hon verkar något osäker så blir det mer fysisk närhet under promenaden, och hon är mycket mottaglig till the saurkraut touch. Bådar gott.

Plötsligt händer det. Vi sugs in genom min port och upp i min lägenhet. Vänta. Bor du... här? Hon låtsas vara förvånad.

Inne i min lägenhet. En flaska billigt men ändå betydligt godare Chardonnay öppnas och musiken fyller det perfekt belysta vardagsrummet.

Under den kommande stunden, bland annat med lite dans, ökar jag den fysiska intimiteten mellan oss ytterligare. Jag bär upp henne i mina armar för att väga henne, och hon är förvånansvärt lätt med tanke på hur lång hon är.

Hon inser vad som är på väg att hända. Eller snarare finner hon modet att ta upp det med mig.

Vänta lite nu, säger hon halvskrattandes. Jag är inte här för att... Jag ler nonchalant bort hennes konfrontation.

Jag kysser henne. Hon är mottaglig.

Men det tycks ändå ta emot. Alltså, vänta. Det är bevisligen inte första gången hon finner sig i denna situationen.

Hon spelar kluven, samtidigt som jag fortsätter med min frammarsch. Vi hamnar i min säng, hennes topp åker upp, hennes BH dras åt sidan och jag börjar kyssa hennes mellanstora bröst som passar hennes smala kropp väl. Snart är min hand nere och fingrar hennes våta fitta. Hon stönar.

Hennes kropp skriker efter mig, men hon verkar fortfarande inte vara övertygad.

Det är dags.

Jag hissar ut soldaten. Han ställer sig ståtligt, redo för sin tjänstgöring, redo för krig. Jag placerar hennes hand runt den pulserande kroppstemperade stammen, så att hon själv får första gradens fysisk kontakt med sergeant saurkraut. Är hon starstruck? Kanske.

Snart är hon naken nertill. Jag slickar hennes fitta, med teknik och finess, mycket till hennes uppskattning. Hon praktiskt taget ber om att få suga av mig, något hon sedan gör med mycket entusiasm. Det är uppenbart att hon har väntat på detta, som den renodlade blowjobentusiasten hon är. Tre solar, utrymme för teknisk förbättring.

Snart är hon ovanpå mig och vi växlar en djup kyss. Soldaten äntrar långsamt hennes varma inre underifrån. Vänta... Hon förlorar sig i njutningen och har helt kapitulerat vid det laget då jag djupt inne i henne gör kontakt med hennes cervix.

Det blir ett passionerat vaniljligg. Mycket behagligt. Doggy, missionären och ridande, som vanligt. Jag passar även på att dra ut henne på balkongen och knulla henne mot räcket, innan jag pullar henne så att det skvätter ner på balkonggolvet. Då hon stönar friskt finns det en risk att vi hörs, men där i ligger väl tjusningen? Låt grannarna spekulera.

Hon suger av mig ytterligare en gång på balkongen innan jag lägger min vita välsignelse i hennes mun. Hon sväljer.

Väl åter inne i min lägenhet vilar vi kort innan det blir dags för andra halvlek. Jag slickar henne bakifrån, och passar på att tungknulla hennes tvåa lite småförsiktigt, något hon givetvis har för sig ska vara förbjudet.

Snart sitter hon ovanpå mig och trycker sin fitta mot mitt ansikte. Hon stönar samtidigt som hon hårt gnuggar sin fitta mot mitt ansikte så det täcks av hennes fittvätskor. Jag för in handen under henne och in i henne, en svår vinkel, men lyckas pulla henne så att det skvätter ner sälta över mitt ansikte och överkropp. Det kommer ganska mycket, vilket gör både mitt ansikte genomvått och lämnar en stor fläck på mina relativt nytvättade lakan.

Snart far hon ner på golvet så att jag kan ge henne ytterligare en välsignelse. Denna gång skjuter jag diagonalt över hennes ansikte, och hon får även lite vitt i ögat.

Vi städar upp oss och lämnar min lägenhet, som nu har en distinkt doft av hennes salta vätska. Hon noterar att ögat blivit irriterat av min välsignelse, något som tydligen inte hänt henne förut.

En souvenir från saurkraut.

Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ingen mazurka! Fyfan du har ju tappat det totalt.

Dans är så självklart att jag ibland inte ens skriver med det. Lite dans brukar det bli, i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Har läst dina inlägg och du verkar verkligen gilla att slicka brunögat, gillar du bajssmak? Det går inte att få 100% rent med toapapper.

Även om man torkar tills papperet är helt vitt, så kommer rövsvetten några timmar senare ha löst upp mikroskopiska bajsrester, vilket syns om man torkar sig igen.

Om du haft någon erfarenhet av detta skulle du veta att tvåan smakar lika lite bajs som fittan smakar kiss. Det är först en bra bit in i tunneln det finns en högre risk för att dessa smaker återfinns.

Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
I Saurkrauts värld gäller inte vanliga naturlagar. Så många e-colistammar som han mumsat i sig vid det här laget så torde han gå runt med geyserartad rännskita hela dagarna...

Har mig veterligen aldrig haft någon negativ effekt av att slicka tvåa (eller etta) efter flera år av konstant göra det med nya tjejer. Riskerna verkar ju uppenbart inte vara så stora.

Den enda större bakterierisken är egentligen för tjejen att tvåans bakterier letar sig till ettan.
Citera
2022-05-15, 08:39
Medlem
saurkrauts avatar
En 27-åring som jobbar i klädbutik. Snygg, mycket lång och smal med halvkort hår. Mycket social och äventyrlig i personlighet.

Utspelade sig mycket likt ett annat ligg häromveckan.

Jag är ute på eftermiddagen och får syn på en lång vacker varelse en bit bort. Hon liksom sticker ut med sin långa smala figur och modellika framtoning. Jag flyger givetvis in och börjar prata med henne, vilket leder till att vi pratar i fem-tio minuter. Hon ska träffa sin vän för en fika och sedan gå på krogen på kvällen, så vi väljer att byta nummer innan vännen dyker upp. Hon, inte jag, föreslår att vi träffas för en drink någon gång. Vännen dyker upp, jag hälsar och ger mig av.

Senare på kvällen efter att jag tagit några glas tidigare får jag ett meddelande. Är du kvar?

Vi bestämmer snabbt träff och jag möter upp henne i närheten. Vi är båda salongsberusade efter kvällens äventyr.

Vi åker genast hem till mig samtidigt som vi diskuterar musik och hennes flera diskreta men smakfulla tatueringar.

Vi kommer hem till mig runt midnatt. En snabb drink, dans och givetvis knull. Hennes mens har nyss börjat, men det får gå ändå. Jag avnjuter hennes smala tajta kropp genom doggy, missionären och pullande. Lite halvblodigt, men men. Jag tar ut henne på balkongen där jag slickar hennes tvåa och pullar henne ytterligare, samtidigt som hon står helnaken mot räcket.

Vi ger oss in i lägenheten igen och städar upp oss. Hon måste åka hem till pojkvännen, menar hon. Påstår att de har ett öppet förhållande. Det blir en taxi hem.

Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Som sagt, prova att gå och bajsa och torka tills inget brunt syns på papperet. Vänta en halv dag och sätt dig på muggen och torka dig igen så får du se hur fräscht det är.

Det smakar inget, oavsett om det finns eventuella rester eller inte. Jag knullar inte för att det är fräscht. Svettigt och smutsigt ska det vara.

Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Hur kan det komma sig att dina kvinnor endast ”skvätter” när du pullar dem? Min ganska gedigna erfarenhet är att de som skvätter gör det ofta både av oralt och av penetrerande sex. Vissa så fort som inom 30-60 sekunder..

Det skvätter som mest med välplacerade tryck med fingrarna mot g-punkten.
Senast redigerad av saurkraut 2022-05-15 kl. 08:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in