Citat:
Ursprungligen postat av
BerraSWE
Vad jag inte förstår är varför blir Mr P så orolig efter att BÅ skjutsat hem Eva, var det för att hon skulle gå sista biten hem?
Nej, Mr P blev orolig när Eva inte svarade i telefonen.
Han ringde väl ett par gånger om jag har förstått saken rätt.
Det är inte konstigt att han blev orolig tillslut eftersom han visste att hon lämnade hans bostad vid 22.40 för att åka hem.
När hon sen inte svarade efter 30 min, 45 min, t.o.m. 1 timme utgick han nog från att något måste ha hänt henne eftersom hon uppenbarligen inte hade kommit hem.
Inget konstigt alls som jag ser det.
Citat:
Ursprungligen postat av
BerraSWE
Har fortfarande inte förstått vem Eva brukade sova över hos, som hennes föräldrar påpekade.
Det är inte tänkt att vi som inte kände Eva personligen ska förstå det heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
BerraSWE
För det var ju inte hos Mr P som jag förstår det.
Nej det var det med största sannolikhet inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
BerraSWE
Det här är ju ett jättekonstigt påstående av Evas föräldrar.
Nej det är det väl inte? Föräldrarna visste att om Eva inte kom hem på kvällen när hon var på besök i Kramfors så var det för att hon sov över hon någon av sina väninnor/ kompisar.
Är det jättekonstigt? Vem gör inte det ibland?
Citat:
Ursprungligen postat av
BerraSWE
Kan Eva ha sovit över hos sin hemliga pojkvän som inte var Mr P.
Eller hos en kvinna, BÅ.
Det var väl så att Eva var lite intresserad av en kille i Bollsta som i media kallades för "M". Men det var inget mellan dom, helt oskyldigt med andra ord. Eva var garanterat inte en tjej som sov över hos killar hur som helst. Så nej det verkar osannolikt att hon skulle ha sovit över hos "M". Denne "M" var väl f.ö. en kompis till Anneli's nya pojkvän i Bollsta.
Eva och Marpet1 var en av Eva's bästa vänner så hos henne sov hon kanske över ibland.
BÅ var förvisso med i ridklubben men hon var Mr P's jobbarkompis på Posten. Min uppfattning är att hon och Eva inte var särskillt nära vänner, iaf inte bästa vänner så jag tror inte hon sov över hos BÅ.
Eva hade väl 2-3 väninnor som hon ibland sov över hos. Jag tror som sagt att Marpet 1 var en av dom. Vem eller vilka dom andra kan ha varit har jag ingen aning om, men någon gammal barndomsvän kanske?