Citat:
Ursprungligen postat av
Granit66
Som förälder har man 100% ansvar för att skydda sin barn och om man sitter och raggar barn att våldta på internet tar man knappast det ansvaret så allvarligt.
Sluta skylla på budgivaren och rikta ilskan på den som bär ansvaret för sina handlingar.
Du fattar verkligen inte va? Så bara för att en förälder har en störning så är det rätt att barnen bli lidande? Härlig logik.
Då kan vi väl lika gärna hänga ut knarkare, rattfyllon, föräldrar som misshandlat sina barn psykiskt och fysiskt också?
Menar dom föräldrarna tar ju uppenbarligen inte heller sitt föräldrar ansvar till 100%. Lika bra att dom barnen också hamnar i risk för mobbning och utsatthet eftersom deras föräldrar inte klarar av sitt ansvar, det är ju barnens fel.
Jag riktar min ilska mot båda, en förälder som utsätter sitt barn för sexuella handlingar, misshandel osv samt dem som väljer att göra en offentlighet av det.
Jag skulle aldrig ställa mig på nån av dessa sidor, jag försvarar inte as eller människor som utsätter oskyldiga i risk situationer.