2022-05-20, 21:54
Medlem
peterZiipens avatar
Ntt som sett ngot livstecken frn Kreosot sen TV4 fick nys om lckta listan?
Citera
2022-05-20, 21:55
Medlem
Korv69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreosot
Hr r rets deltagare enligt 95% sker klla.

Det stmde fanimej!
Citera
2022-05-20, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Smsta skit jag nnsin sett.
Massa A och B kndisar spelar apa fr fr tv4 betalar dom bra.
Tror nn att Henrik Schyfferts feta brud r exalterad ver att se ett trd sjunga?
Bara frstndshandikappade ser denna skit 🤮🤮🤮🤮🤮
Klart arabfittan joddla t araben, nog fr att Tareq r bra men hon kan ju dra t helvete 😡
Citera
2022-05-20, 21:57
Medlem
Pernilla Wahlgren har faktiskt vxt i mina gon efter denna serie. Otroligt bra gissningar.
Citera
2022-05-20, 21:59
Medlem
Milton.Millss avatar
Familjeunderhllning. Sen har det ocks blivit en industri, finns en stor trd p Flashback dr de frsker luska ut vem som r bakom masken, och det visar sig ju att Flashback tillsammans alltid hittar rtt person innan avsljandet.
Citera
2022-05-20, 22:00
Ngon som vet hur tittarsiffrorna ser ut jmfrt med frsta ssongen?

Tror ni att det blir ngon tredje ssong?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killalot
Pernilla Wahlgren har faktiskt vxt i mina gon efter denna serie. Otroligt bra gissningar.
Antagligen eftersom alla gissningar r uppgjorda vilket blir ganska tydligt nr man vet rtt svar. Hela programmet r fejk som vanligt p TV4, men det str mig inte s mycket hr eftersom alla normalbegvade frstr det.
Citera
Medlem
Geronimos avatar
Var vertygad att Spelmannen var Salem Al Fakir! Lt som honom, vissa ledtrdar hintade till hans ltar, han vann ett musikpris som heter spelmannen och inslagen med folkmusik passade in p hans fiolspelande.
Citera
2022-05-20, 22:01
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killalot
Det finns nog ingen som tror att deras gissningar r kta. Detta r ett underhllningsprogram dr panelen bara r en del av showen. Allt fr ofta som Pernilla alldeles p slutet rkat ndra sig till rtt person fr att det skall vara trovrdigt.
Citera
2022-05-20, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Antagligen eftersom alla gissningar r uppgjorda vilket blir ganska tydligt nr man vet rtt svar. Hela programmet r fejk som vanligt p TV4, men det str mig inte s mycket hr eftersom alla normalbegvade frstr det.

Ha, hade det varit uppgjorda gissningar hade knappast Mns och Pernilla sttt fr 9 rtt medan Nour och Felix bara sttt fr 1 rtt.
Citera
2022-05-20, 22:03
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Vilken veraskning Ingen i trden trodde p detta.Att spelmannen skulle vinna och vem som dljde sig bakom masken.

S nu kan du bertta fr alla att du gjorde bort dig rejlt tidigare nr du sa att listan inte stmmer
Citera
2022-05-20, 22:05
Medlem
jbswebecks avatar
Masked singer brjade under Pandemin s det var vl bekvmt att alla hade masker och extremt lite folk i studion. Familjer som kollar mest skulle jag tro som med dom flesta musigprogram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in