Citat:
Inget har ännu heller kunnat peka ut vad som är trams. Jag har beskrivit min upplevelse, och jag har försökt vara så tydlig som möjligt när jag beskriver den.
Så verkar det tyvärr vara
Det är precis så jag ser det.
Det är precis så jag ser det.
Kan en upplevelse vara trams? Det tror jag bestämt inte. Min reaktion kanske är fånig, men om jag beskriver något och detta är trams, då är det ju handlingen som jag beskriver som är trams.
Bra jämförelse.
Det är så jag ser det. Dessutom verkar alla ha hängt upp sig på att jag beskrev just bönestilen ingående, men som sagt gör det min beskrivning till trams när den återger vad som sker?
Då är det väl bönestilen i sig som är trams?
Jag vill bestämt hävda att det finns 100 olika sätt att be, och att det inte är en slump att man valt den bögigaste av alla, och dessutom att man håller fast vid den än idag.
Som även beskrivits i artikeln som kom upp i tråden är i princip islam grekland 2.0 när det gäller homoerotik. Idag när muslimer har beröringsskräck för det homosexuella så måste de på något sätt distansera sig från det homoerotiska i sin kultur.
Att stänga ner en diskussion baserat på bara en trådstart är helt enkelt fel, och det skedde precis efter tråden återhämtat sig från trollen som härjade i början och faktiskt kommit in på mer faktabaserade inlägg. Det kändes inte som att det handlade om trådstarten utan som att någon ville stänga ner diskussionen.
Varför ens stänga ner en tråd om diskussionen blivit bra bara pga ett startinlägg?
Startinlägget fick ju trots allt diskussionen att sätta igång?
Bra jämförelse.
Det är så jag ser det. Dessutom verkar alla ha hängt upp sig på att jag beskrev just bönestilen ingående, men som sagt gör det min beskrivning till trams när den återger vad som sker?
Då är det väl bönestilen i sig som är trams?
Jag vill bestämt hävda att det finns 100 olika sätt att be, och att det inte är en slump att man valt den bögigaste av alla, och dessutom att man håller fast vid den än idag.
Som även beskrivits i artikeln som kom upp i tråden är i princip islam grekland 2.0 när det gäller homoerotik. Idag när muslimer har beröringsskräck för det homosexuella så måste de på något sätt distansera sig från det homoerotiska i sin kultur.
Att stänga ner en diskussion baserat på bara en trådstart är helt enkelt fel, och det skedde precis efter tråden återhämtat sig från trollen som härjade i början och faktiskt kommit in på mer faktabaserade inlägg. Det kändes inte som att det handlade om trådstarten utan som att någon ville stänga ner diskussionen.
Varför ens stänga ner en tråd om diskussionen blivit bra bara pga ett startinlägg?
Startinlägget fick ju trots allt diskussionen att sätta igång?
Det är inte bara skönheten, som finns i betraktarens öga.
Att knäböja med pannan mot marken är ett vanligt sätt att visa underkastelse.
Du visar först att du har förståelse nog för kroppsligt symbolspråk att se att positionen med pannan i marken och baken i vädret ger uttryck för just underkastelse, för att sen i nästa mening, med nästan pinsam blindhet för hur erotik uttrycks, hävda att detta ingalunda kunde ha en homoerotisk laddning?!!

Men givetvis passar frågeställningen bäst i just psykologi.