2022-05-20, 12:48
Medlem
E.84s avatar
Tycker det börjar bli lite av mycket av olika påhopp på varandra. Det kanske är för mycket begärt men kan ni försöka diskutera lite vuxet?

S och P har valt att vara offentliga personer och får då räkna med ifrågasättande och kritik. Alla har olika synpunkter och egna åsikter men det går ju ändå att diskutera vuxet.
Citera
2022-05-20, 13:23
Medlem
priices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Rent taktiskt skulle det bästa för dem vara att lämna landet. Dem har ingen dom mot sig och kan göra vad dem vill och ingen utomlands kommer ha någon koll. Där finns alla möjligheter för dem att helt börja om. Är dem utbildade så får dem ofta mycket högre lön dessutom.

Mjo, men att lämna sina barn tillhör nog inte vanligheterna, och att ta med sig ungarna späder bara på själviskheten ytterligare och samvetet kan inte ta hur mycket som helst.
Citera
2022-05-20, 14:36
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Tycker det börjar bli lite av mycket av olika påhopp på varandra. Det kanske är för mycket begärt men kan ni försöka diskutera lite vuxet?

S och P har valt att vara offentliga personer och får då räkna med ifrågasättande och kritik. Alla har olika synpunkter och egna åsikter men det går ju ändå att diskutera vuxet.

Ja det är tråkigt med alla påhopp. De är offentliga personer och förväntas då tåla en del. Alla kan inte ha samma åsikter så det vore trevligt om det gick att diskutera utan att få invektiv slängda på sig.
Citera
2022-05-20, 16:30
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Ja det är tråkigt med alla påhopp. De är offentliga personer och förväntas då tåla en del. Alla kan inte ha samma åsikter så det vore trevligt om det gick att diskutera utan att få invektiv slängda på sig.
Ja absolut. Sen ska man ju inte gå på offentliga personer hur som helst heller. Alla har vi skelett i garderoben. Man måste ju ändå kunna diskutera vuxet.
Citera
2022-05-20, 16:59
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ja absolut. Sen ska man ju inte gå på offentliga personer hur som helst heller. Alla har vi skelett i garderoben. Man måste ju ändå kunna diskutera vuxet.

Visst är det så. Men det jag har gjort då jag skriver om hennes domar och att hon själv sagt att hon hellre suger gubbkukar än att ta ett hederligt lågstatusjobb som städning är för att visa vilken sorts person hon är. Hon som de ser upp till som ett helgon och som beter sig som hon gör mot 'gäddorna".

Jag har inte läst hennes domar men rattfylleri och då förmodligen drograttfylleri ska det handla om bland annat. Det är ju naturligt då det gäller en heroinist. Vad det är mer vet jag inte. Jag tänker inte betala för att få se det.

Jag blir irriterad då hon går på som hon gör och skriker åt de i filmerna. Därmed inte sagt att det inte är bra det de gör bortsett att en som hängts ut tog livet av sig och det lär bli fler och kanske anhöriga också.

Vissa av pedofilerna är så vidriga att det kan vara lätt att brusa upp det förstår jag. Men jag menar ändå att de måste försöka förhålla sig professionella
Citera
2022-05-20, 17:00
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Om dina frågor ens får utrymme. Kritik brukar tas bort illa kvickt.

De tar bort det direkt. De tog bort min länk hit och blockad mig.
Citera
2022-05-20, 17:04
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Satt o skrollade gamla favoriter och blev lite berörd av tomheten i blicken i ett av den här gäddans offer. Fyfan titta. Den har sett saker som ingen skall behöva se stackarn.

https://i.ibb.co/YZ9VW0K/Offer.jpg

Katten ?
Citera
2022-05-20, 17:06
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Visst är det så. Men det jag har gjort då jag skriver om hennes domar och att hon själv sagt att hon hellre suger gubbkukar än att ta ett hederligt lågstatusjobb som städning är för att visa vilken sorts person hon är. Hon som de ser upp till som ett helgon och som beter sig som hon gör mot 'gäddorna".

Jag har inte läst hennes domar men rattfylleri och då förmodligen drograttfylleri ska det handla om bland annat. Det är ju naturligt då det gäller en heroinist. Vad det är mer vet jag inte. Jag tänker inte betala för att få se det.

Jag blir irriterad då hon går på som hon gör och skriker åt de i filmerna. Därmed inte sagt att det inte är bra det de gör bortsett att en som hängts ut tog livet av sig och det lär bli fler och kanske anhöriga också.

Vissa av pedofilerna är så vidriga att det kan vara lätt att brusa upp det förstår jag. Men jag menar ändå att de måste försöka förhålla sig professionella
Ja absolut kan man ju komma med saker, så länge det är fakta. Att tjata om att hon hellre suger gubbkuk är ju inte så moget. Man kan ju välja hur man formulerar sig. Bra formulerat får ofta bättre genomslag och respekteras mer.

Sen kan jag absolut hålla med om att konfrontationerna inte är proffsiga på nåt sätt och att det finns andra sätt att hantera det.
Citera
2022-05-20, 17:09
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Det går självklart att kritisera Dumpen av andra orsaker än att man är pedofil, men visst finns det ett samband mellan att vuxna män som vill knulla barn och ungdomar i olaglig ålder hängs ut av Dumpen och att denna tråd svämmas över av bedrövliga inlägg.

Sara får ta mycket skit här. Man läser hora, knarkare, kärring osv. Om Patrik påstås det att han nästan är pedofil iom att han dejtat brudar som är mycket yngre än han själv (dock vuxna) och att han tar droger också. Nu är Flashback ett anonymt forum där man få skriva vad man vill men jag kan för mitt liv inte begripa att bl.a. dessa ämnen ska ältas i inlägg efter inlägg, sida upp och sida ner.

Som exempel på ett evigt idisslande kan vi ta mineralvattnet som skriver samma sak om och om igen, exakt samma agenda som han driver i forumsdelen "Parafila störningar". Tur att man kan skumläsa så det går att komma förbi dessa dussin-inlägg utan alltför mycket möda. Tomma tunnor skramlar mest verkar det som.

Trevlig helg till Sara, Patrik och resten av er som jobbar med Dumpen! Hoppas ni fortsätter med detta i många år till, så att pedofiler, pervon som groomar på nätet osv går en dyster framtid till mötes och att vi med bisarr humor får några goda skratt som bieffekt.

Här kommer för övrigt en bild på Mimmi Piggs kuk:
https://imgur.com/a/wjmiHJ3
Det är alltså Lelle med pip-rösten och valrossmustasch som säger "allt jag gör är skoj". Någon som hittat hans Youtube-kanal? Han har två domar för BP på sig för övrigt, om ni inte visste det.

En micropenis. Inte förvånande.
Citera
2022-05-20, 17:11
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ja absolut kan man ju komma med saker, så länge det är fakta. Att tjata om att hon hellre suger gubbkuk är ju inte så moget. Man kan ju välja hur man formulerar sig. Bra formulerat får ofta bättre genomslag och respekteras mer.

Sen kan jag absolut hålla med om att konfrontationerna inte är proffsiga på nåt sätt och att det finns andra sätt att hantera det.

Det är hennes egna ord min vän, omoget kanske men hennes egna ord. Det bör man väl få skriva ?
Citera
2022-05-20, 17:29
Medlem
Citat:

Vad härligt att se att du verkar ha ändrat både attityd och uppfattning. Menar det genuint!
Citera
2022-05-20, 17:29
Medlem
NoMoreTears77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Du tror mycket. Funderat på att gå med i min sekt... rörelse? Din inkomst går till mig, och sen får jag knulla dina döttrar.

Dumpen har uttryckligen sagt att det inte är så. Att det är som någon annan skrev. Vulkanen är "blyg" och lite ovillig att träffas.

Tydligen har de chattat med vulkanen rätt länge. Oavsett orsak har han ju hållit sig i skinnet under väldigt lång tid...

Det är att verkligen att missbruka någons läggning genom att locka med det som personen önskar mest av allt under lång tid i hopp om att han ska göra bort sig i ett svagt ögonblick.
Du tycker alltså synd om pedofilen, men inte hans 2- åriga offer, som enbart tack vare Dumpen har sluppit ifrån ständiga övergrepp ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in