Citat:
Ursprungligen postat av
E.84
Ja absolut. Sen ska man ju inte gå på offentliga personer hur som helst heller. Alla har vi skelett i garderoben. Man måste ju ändå kunna diskutera vuxet.
Visst är det så. Men det jag har gjort då jag skriver om hennes domar och att hon själv sagt att hon hellre suger gubbkukar än att ta ett hederligt lågstatusjobb som städning är för att visa vilken sorts person hon är. Hon som de ser upp till som ett helgon och som beter sig som hon gör mot 'gäddorna".
Jag har inte läst hennes domar men rattfylleri och då förmodligen drograttfylleri ska det handla om bland annat. Det är ju naturligt då det gäller en heroinist. Vad det är mer vet jag inte. Jag tänker inte betala för att få se det.
Jag blir irriterad då hon går på som hon gör och skriker åt de i filmerna. Därmed inte sagt att det inte är bra det de gör bortsett att en som hängts ut tog livet av sig och det lär bli fler och kanske anhöriga också.
Vissa av pedofilerna är så vidriga att det kan vara lätt att brusa upp det förstår jag. Men jag menar ändå att de måste försöka förhålla sig professionella