Citat:
Ursprungligen postat av
HoneyJaz
Och Sara, all smutskastning ni fega kräk kastar på henne. Har ni nånsin pratat med henne? Vet ni ett skit om henne, egentligen? Eller ni bara njuter av att försöka trycka ner en kvinna? Precis som ni njuter av att skydda pedofiler alt. vara pedofiler och våldta barn?!
Citat:
Ursprungligen postat av
HoneyJaz
I takt med att dumpen gjort ett svinbra jobb genom att ta fram dessa äckel ur mörkret, så har denna tråden fyllts med folk som har helt sjuka jävla åsikter...
Det går självklart att kritisera Dumpen av andra orsaker än att man är pedofil, men visst finns det ett samband mellan att vuxna män som vill knulla barn och ungdomar i olaglig ålder hängs ut av Dumpen och att denna tråd svämmas över av bedrövliga inlägg.
Sara får ta mycket skit här. Man läser hora, knarkare, kärring osv. Om Patrik påstås det att han nästan är pedofil iom att han dejtat brudar som är mycket yngre än han själv (dock vuxna) och att han tar droger också. Nu är Flashback ett anonymt forum där man få skriva vad man vill men jag kan för mitt liv inte begripa att bl.a. dessa ämnen ska ältas i inlägg efter inlägg, sida upp och sida ner.
Som exempel på ett evigt idisslande kan vi ta mineralvattnet som skriver samma sak om och om igen, exakt samma agenda som han driver i forumsdelen "Parafila störningar". Tur att man kan skumläsa så det går att komma förbi dessa dussin-inlägg utan alltför mycket möda. Tomma tunnor skramlar mest verkar det som.
Trevlig helg till Sara, Patrik och resten av er som jobbar med Dumpen! Hoppas ni fortsätter med detta i många år till, så att pedofiler, pervon som groomar på nätet osv går en dyster framtid till mötes och att vi med bisarr humor får några goda skratt som bieffekt.
Här kommer för övrigt en bild på Mimmi Piggs kuk:
https://imgur.com/a/wjmiHJ3
Det är alltså Lelle med pip-rösten och valrossmustasch som säger "allt jag gör är skoj". Någon som hittat hans Youtube-kanal? Han har två domar för BP på sig för övrigt, om ni inte visste det.