2022-05-19, 08:35
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Men det är ju faktiskt det som är problemet, hon har för låg självkänsla för att bli älskad. Hon behöver förutsägbar och villkorslös kärlek från djur. Mycket lättare så.

Klockren analys! Jag har genom åren träffat på ett antal kvinnor med överdrivet djurintresse, framför allt hästar och hundar, och de passar definitivt in i det facket. Djur sviker inte, de visar ovillkorlig tillgivenhet. Det är mycket enklare än att knyta an till en människa.

Detta med intresse för djur finns också hos vissa män, men där verkar det mest vara att kunna dominera, få en varelse som är totalt lojal och lydig och aldrig ifrågasättande.
Senast redigerad av Heribald.Snygge 2022-05-19 kl. 08:55.
Citera
2022-05-19, 10:07
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Fast det är mode att påstå ”att bli rädd” även om Bodil möjligtvis har någon mental defekt som gör att det faktiskt är sant i hennes fall. Övriga som påstår det snackar skit.
Som han Jonas till exempel (han som är parad med Louise), inte en chans att den killen ”blir rädd”. Näpp, när kvinnans attraktion falnar så drar han. See yaaaa!
Ja jo det håller jag med om!
Citera
2022-05-19, 12:22
Medlem
dialektikers avatar
Jag tror Bodil börjar prata om sina personliga problem för att hon inte är intresserad. Han är ju rätt färglös ändå.
Man vill ju inte vara elak och nobba någon sådär i tv kanske?
Citera
2022-05-20, 02:58
Medlem
Och så skall det badas bastu...iförda badkläder!
Vad är det med folk?
I Sverige badar vi bastu nakna.
Citera
2022-05-20, 03:09
Medlem
Kan inte släppa det här med Märtha och Axel.
Har hon aldrig hört talas om "reversed cowgirl"?
Kunde inte Kalle Norwald ha tipsat paret om detta?
Varför ha med sexologer i sådana här produktioner när det aldrig pratas med paren om sex?
Citera
2022-05-20, 07:41
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Varför ha med sexologer i sådana här produktioner när det aldrig pratas med paren om sex?

Ja, det är nåt som jag har funderat på. I andra länders produktioner så pratas det väldigt mycket om sex. Minns att det var särskilt mycket i den amerikanska versionen (jag såg två säsonger). Både terapeuterna och deltagarna pratade självmant om det och vissa skröt t.o.m. med hur mycket de knullade. Lite konstigt eftersom vi här i Sverige ju ska vara så frimodiga och ha lätt för att tala om sex medan det ska vara tabu i USA.
Citera
2022-05-20, 08:21
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Men det är ju faktiskt det som är problemet, hon har för låg självkänsla för att bli älskad. Hon behöver förutsägbar och villkorslös kärlek från djur. Mycket lättare så.
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Klockren analys! Jag har genom åren träffat på ett antal kvinnor med överdrivet djurintresse, framför allt hästar och hundar, och de passar definitivt in i det facket. Djur sviker inte, de visar ovillkorlig tillgivenhet. Det är mycket enklare än att knyta an till en människa.

Detta med intresse för djur finns också hos vissa män, men där verkar det mest vara att kunna dominera, få en varelse som är totalt lojal och lydig och aldrig ifrågasättande.

Ni överanalyserar Bodils intresse för djur. Bara för att man är djurälskare, så behöver man inte vara rädd för att knyta an till en människa eller konstig. Det kan handla om att man inte passar ihop helt enkelt, även om hon säger något annat.
Citera
2022-05-20, 08:26
Medlem
hazenectars avatar
Jag tror att värmlänningen med Madonna-gluggen är på väg att fucka up det med Bodil, fan han kladdar ju på henne i tid och otid. Ytterligare en förvuxen nice-guy som inte vet ett skit om kvinnlig attraktion.
Citera
2022-05-20, 08:51
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Ni överanalyserar Bodils intresse för djur. Bara för att man är djurälskare, så behöver man inte vara rädd för att knyta an till en människa eller konstig. Det kan handla om att man inte passar ihop helt enkelt, även om hon säger något annat.
Alla hästtjejer har psykiska problem.
Citera
2022-05-20, 09:08
Medlem
Citat:
Alla hästtjejer har psykiska problem.

Verkligen inte. Du verkar däremot ha issues av något slag som generaliserar så.
Citera
2022-05-20, 09:08
Medlem
Voivodinas avatar
Är Bodil muslim? När hon och Hans gifter sig så håller Farmanbar en bok med arabisk text på, en koran? Är det inte också en moské på pusselbiten Hans fick?
Citera
2022-05-20, 09:44
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun

Självklart är det inte så med alla kvinnor som är djurälskare. Men jag skriver att detta fenomen förekommer. Jag har sett det på nära håll själv. Det är ett återkommande beteende, men självklart är det inte nåt övervägande bland djurvänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in