2022-05-16, 09:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Kan berätta att Lydia under omständigheterna mår väldigt bra.

Vem fan bryr sig????? Hon ska MÅ SKIT och ta sitt straff!
2022-05-16, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Vem fan bryr sig????? Hon ska MÅ SKIT och ta sitt straff!

Absolut ska hon det, har aldrig varit på tal om annat. Men hon mår ändå väldigt bra.
2022-05-16, 09:56
Avslutad
Citat:
Absolut ska hon det, har aldrig varit på tal om annat. Men hon mår ändå väldigt bra.

hon är fan psykopat.."Mår bra"inga skuldskänslor? ingen empati? ingen insikt över vad hon har gjort?
2022-05-16, 12:17
Medlem
Citat:
hon är fan psykopat.."Mår bra"inga skuldskänslor? ingen empati? ingen insikt över vad hon har gjort?

Ja, åsikter går isär kan man väl säga.
Skrev jag det, att hon inte hade några skuldkänslor? Var skrev jag det?
2022-05-17, 20:55
Medlem
Citat:
Håller med dig till fullo!

Om hon inte våndas i ånger vad hon gjort ska hon aldrig släppas ut igen!
Psykopater är livsfarliga!
2022-05-19, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Håller med dig till fullo!

Om hon inte våndas i ånger vad hon gjort ska hon aldrig släppas ut igen!
Psykopater är livsfarliga!

Jag må ha varit borta ett tag, men jag läst vad som har skrivits.
Och den gyllene tråden för dig Vemdalen62 är att hålla med vissa personer och inte komma med något eget. Och dessutom som andra redan har påpekat så känner du varken Emil eller Lydia.

Så du menar nu att en person ska sitta längre än det straff personen har blivit dömd för? Och enligt domstolen är hon ingen psykopat, så då menar du att andra personer skall bestämma detta?
Du är verkligen inte seriös!
Som sagt, under omständigheterna mår hon bra.
2022-05-19, 17:10
Avslutad
Citat:
Och den gyllene tråden för dig Vemdalen62 är att hålla med vissa personer och inte komma med något eget. Och dessutom som andra redan har påpekat så känner du varken Emil eller Lydia.

Så du menar nu att en person ska sitta längre än det straff personen har blivit dömd för? Och enligt domstolen är hon ingen psykopat, så då menar du att andra personer skall bestämma detta?
Lydia Barth borde dömts till livstid, ingenting annat.

Det är ett kluster som hävdat att det är så synd om henne, hon var utsatt för misshandel och taskigheter, bla bla bla
Alla som tycker att hon är ett vider, skulle minsann få se, Lilla Lydia skulle få ett mildare straff, ojne våjne.
"Vänta bara, det är offret som är the bad guy"... så hände inte.
Högsta Domstolen avslog hennes begäran att ompröva domen på 18 år för mord.

Nu är det snart ett år sen Lydia avslutade en människas liv.
Hon lever och mår bra, skriver du.
Jag önskar att hon går samma öde till mötes, världen blir en trevligare plats utan samvetslösa människor likt Lydia LIDA Barth.
2022-05-19, 19:05
Medlem
Citat:

Jag känner folk som har Väldigt nära anknytning till Lydia... Hur stor koll har du? Du som envist hävdat att dom inte ens var ett par.
Vem har uttalat sig i domstolen att hon inte är en psykopat? Många psykopater sitter i fängelse
2022-05-20, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Lydia Barth borde dömts till livstid, ingenting annat.

Det är ett kluster som hävdat att det är så synd om henne, hon var utsatt för misshandel och taskigheter, bla bla bla
Alla som tycker att hon är ett vider, skulle minsann få se, Lilla Lydia skulle få ett mildare straff, ojne våjne.
"Vänta bara, det är offret som är the bad guy"... så hände inte.
Högsta Domstolen avslog hennes begäran att ompröva domen på 18 år för mord.

Nu är det snart ett år sen Lydia avslutade en människas liv.
Hon lever och mår bra, skriver du.
Jag önskar att hon går samma öde till mötes, världen blir en trevligare plats utan samvetslösa människor likt Lydia LIDA Barth.

Ja återigen finns det skilda åsikter om den saken, om domens längd var riktig eller ej. Jag kan säga att hon har varit utsatt för misshandel av en del typer, och det är enligt min mening aldrig okej, oavsett vem som blir drabbad.
Ja hon lever och mår bra. Och du är en sån som önskar livet av folk. Ja just sådana är farliga enligt mig!
2022-05-20, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Jag känner folk som har Väldigt nära anknytning till Lydia... Hur stor koll har du? Du som envist hävdat att dom inte ens var ett par.
Vem har uttalat sig i domstolen att hon inte är en psykopat? Många psykopater sitter i fängelse

Du känner folk och du känner folk. Ja vem känner inte folk? Jag är en av de som står Lydia nära kan jag säga, så Ja...jag har bra koll.
Precis, ingen under rättegången har sagt att hon är en psykopat. Och för den delen, de allra flesta VD:ar passar bra in på de olika beskrivningar som finns på psykopater.
2022-05-20, 10:43
Avslutad
Citat:
Du känner folk och du känner folk. Ja vem känner inte folk? Jag är en av de som står Lydia nära kan jag säga, så Ja...jag har bra koll.
Precis, ingen under rättegången har sagt att hon är en psykopat. Och för den delen, de allra flesta VD:ar passar bra in på de olika beskrivningar som finns på psykopater.
Det framgår med all övertydlighet att Lydia Barth är en mycket störd människa, i vardaglig ton en sk psykopat.
Men, hon är inte "sjuk nog" för att sitta på rättspsyk, utan sitter i fängelse, där hon hör hemma.
Utvisning efter avtjänat straff önskas, hon behövs inte, tillför inget annat än kaos och olycka.

Om du är så nära henne, vet du också om hennes "svårigheter"
2022-05-20, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det framgår med all övertydlighet att Lydia Barth är en mycket störd människa, i vardaglig ton en sk psykopat.
Men, hon är inte "sjuk nog" för att sitta på rättspsyk, utan sitter i fängelse, där hon hör hemma.
Utvisning efter avtjänat straff önskas, hon behövs inte, tillför inget annat än kaos och olycka.

Om du är så nära henne, vet du också om hennes "svårigheter"

Som sagt, åsikterna går isär.
Jag tycker absolut inte att hon skulle vara någon psykopat eller annat trams. Jag aldrig sett den sida som kom fram här, trots att vi har bråkat någon gång. Det för mig säger mig att detta måste ha varit något extremt.
Och jodå, jag är en som är nära henne och som känner henne väldigt väl.
Efter avtjänat straff så har hon just ett avtjänat straff, varför skulle hon då utvisas? Är du rasist?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in