Citat:
Ursprungligen postat av
Dicanio1982
Tack så mycket!
Ett tips om du har flera skulder hos Kronis, är att betala in extra och försök bli av med en skuld i taget. Annars kommer kronofogden att fördela det inbetalda beloppet över samtliga skulder och det tar längre tid/blir dyrare att betala av eftersom att räntan tickar hos samtliga skulder.
Vid stora skulder så tar ju räntan nästan hela inbetalningen och skulderna minskar väldigt sakta.