Citat:
Ursprungligen postat av
DrComfort
Svaren brukar lysa med sin frånvaro när man ställer kritiska frågor till dem. Undrar om Dumpens ens är mottaglig för konstruktiv kritik. De är resistenta, tror de, mot allting förutom sig själva. Om media börjar gräva, vilket media så klart gör sedan ett tag, hur ska de palla det trycket? Det är en grej för dem att sitta i en tråd på Flashback och försöka duka för kritiska frågor, en helt annan om de tvingas springa medialt gatlopp. Med media i hasorna kan de inte köra menlösa försök till härskarskit som ”behöver du terapi?” eller ”varför är du så arg?”.
Jag personligen skulle inte bry mig att svara folk i en flashback tråd om jag hade en sån välbesökt sajt som Dumpen. Där skulle jag föra ut mitt budskap och utveckla mina tankar. Oavsett om jag var dumpen eller någon annan media skulle jag helt ignorera vad folk på fb tycker o tänker. Kanske läsa och besvara på mitt eget forum
Mycket av kritiken har också ältats gång efter annan i dessa tusentals sidor. De flesta spörsmålen har stötts o blötts in i absurdum. Alla är inte happy med dumpen. Okej jag hajar. Det behöver man inte va men sitta o begära att media ska sitta o svara anonyma användare på flashback är ju löjligt.
Märker att det dyker upp många kritiker som man kan missta för ledsna gäddor. De brukar försvinna efter ett tag men det kanske är därför samma kritik idisslas hela tiden. Ibland får det skvallret o tjattret på en syjunta att verka rimligt o moget.