2022-05-18, 21:53
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Rekord i Robinson i år med folk som hittar på saker och kastar in handduken i förtid. Borde vara böter på sådant då många folk söker till Robinson och vill vara med.

Snart finalvecka och det är nästan fler som lämnat självmant än åkt ut på ett naturligt sätt

Naturligt:
Elin
Gorm
Shevin
Angela
Jani
Eva

Lämnat självmant:
Fran
Daniel (självmant-ish)
Jabril
Mattias
Hayes
2022-05-18, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Vårta-Tanten är väldigt dum, hon borde fatta att alla tjejer hatar henne

Vårta-Tanten, Zombie-Hanna illa omtyckt barn har många namn.
2022-05-18, 22:19
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Snart finalvecka och det är nästan fler som lämnat självmant än åkt ut på ett naturligt sätt

Naturligt:
Elin
Gorm
Shevin
Angela
Jani
Eva

Lämnat självmant:
Fran
Daniel (självmant-ish)
Jabril
Mattias
Hayes
Du glömde hjälten Tommie som blev utkastad. Helt sjukt alltihop.
2022-05-18, 22:23
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Du glömde hjälten Tommie som blev utkastad. Helt sjukt alltihop.

Jo, visst, men det var inte riktigt självmant, så tog inte med honom. Utöver de 5 som lämnat självmant är det ytterligare 6st som lämnat. Maxad säsong! Man börjar förstå varför snickarN lacka ur på efterfesten.

Tommie (utskickad av snickarN själv)
Anna (skadad, fick inte komma tillbaka av läkaren)
Per (covid19)
Sandra (covid19)
Christina (covid19)
Isabrlla (covid19)
2022-05-18, 22:28
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Tycker man ser dig ganska ofta också i tråden. Men det kanske bara är du som får utrycka dig här?? Jag är imponerad av alla som orkar titta på den värdelösa såpan. Tänker fortsätta skriva när jag känner för det utan att fråga dig om lov. Lev gott!!
Självklart ser du mig ofta men så har jag aldrig uttryckt att jag ogillar såpan. Jag kollar för jag tycker det är roande. Och tydligen missade du att jag skrev att vi alla gillar snacka skit 😀. Men jag lovar att leva gott och som du fortsätta sprida mina åsikter 😊
2022-05-18, 22:28
Medlem
Klart Hayes sticker när han vet att han kommer bli utröstad och inget Gränsland finns att återvända till…. Då har han ju ”i alla fall vunnit Gränslandet” och har sin heder i behåll.
2022-05-18, 22:29
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Jo, visst, men det var inte riktigt självmant, så tog inte med honom. Utöver de 5 som lämnat självmant är det ytterligare 6st som lämnat. Maxad säsong! Man börjar förstå varför snickarN lacka ur på efterfesten.

Tommie (utskickad av snickarN själv)
Anna (skadad, fick inte komma tillbaka av läkaren)
Per (covid19)
Sandra (covid19)
Christina (covid19)
Isabrlla (covid19)
Då borde väl hela produktionen åkt runt på fyllan? Nej, Anders har problem med sponken vilket syns tydligt och hörs när han gapar. Ser djävligt härjad ut.
2022-05-18, 22:32
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:

Naturligt:
Elin
Gorm
Shevin
Angela
Jani
Eva

Lämnat självmant:
Fran
Daniel (självmant-ish)
Jabril
Mattias
Hayes
Jabril lämnade väl för han hade covid symptom och som jag förstod även fick det?
2022-05-18, 22:33
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Klart Hayes sticker när han vet att han kommer bli utröstad och inget Gränsland finns att återvända till…. Då har han ju ”i alla fall vunnit Gränslandet” och har sin heder i behåll.
Speciellt som TV4 har sina favoriter och ändrar reglerna därtefter. Hur kan någon ens en sekund tro på att det här skådespelet är seriöst? TV4 borde nagelfara andra länders sändningar och slänga ut sina programledare en efter en. Så tröttsamma och verkar ha kontrakt på livstid.
2022-05-18, 22:42
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Jabril lämnade väl för han hade covid symptom och som jag förstod även fick det?
Mhm, kanske, var lite luddigt det där. Precis efter att han åkt satt Hanna i biktbåsen och sade: "Jabril valde att åka hem frivilligt, jag blir nästan lite avundsjuk". Hur som, skönt att han försvann iaf.
2022-05-18, 23:08
Medlem
Jösses --- Hayes eller Heinz eller nåt .. Ger helt sonika Upp när han kämpat så länge och skyller på sin Axel .. men va faan .. Sen hånade Hayes eller Heinz Matias för att han hade ont i axeln -... men vilket Bljöjbarn .. den stora mannen är
2022-05-18, 23:13
Medlem
Citat:
Så tänker jag också. Den här har gjort sitt och det verkar som att sponken är viktigare än att göra en bra säsong för tittarna. Det är katastrof nu vilka som är kvar och båda mina favoriter försvann i en hast. Hayes och Tommy. Tycka synd om är det nya istället för att ha lite atleter med som ger spänning. Tror det är golfbilsfyllot som ligger bakom alltihop då han förmodligen vill se sin egen favorit vinna.

Du måste vara nån skön författare som sitter och skriver all den här underhållande dyngan.
Efter en halvdag i skrivarstugan, gluttandes på på porträttet av Hayes och men en hela rött som sällskap är det äntligen dags för Robertson!
Och jag gillar dina inlägg!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in