2022-05-18, 22:14
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seranoskinkan
Hahahah tänkte exakt samma, på OS var det heelt irrelevant att ens kolla på matcherna för ingen NHL spelare brydde sig, Nu bryr sig knappt några NHL spelare och KHL spelarna får inte heller vara med, mennu plötsligt äre bra tryck bland supportrarna, för nu går det ju bra

Han är finne därav kommentaren nu efter förlusten. Finlands B-Os-guld är säkert en heeeelt annan sak om du frågar.
2022-05-18, 22:15
Medlem
seranoskinkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Kom tillbaks när ni tagit ett back-to-back guld.
när åkte Finland senast ut inan slutspelen...
2022-05-18, 22:16
Medlem
seranoskinkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Han är finne därav kommentaren nu efter förlusten. Finlands B-Os-guld är säkert en heeeelt annan sak om du frågar.
aajustde.. dom kan ju också hitta hit yill tråden... glömde sorry, oakttsamt här från min sida
2022-05-18, 22:17
Medlem
Citat:
Hahahah tänkte exakt samma, på OS var det heelt irrelevant att ens kolla på matcherna för ingen NHL spelare brydde sig, Nu bryr sig knappt några NHL spelare och KHL spelarna får inte heller vara med, mennu plötsligt äre bra tryck bland supportrarna, för nu går det ju bra

Den här turneringen är den första vettiga (nåja, är ju VM) sedan 2019.
2022-05-18, 22:19
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Ja så är det, en extra pinne på ett lotteri kan vara en nitlott också hehe.
Daamn dude..
2022-05-18, 22:19
Medlem
seranoskinkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlkula12
Den här turneringen är den första vettiga (nåja, är ju VM) sedan 2019.
varför var inte förra årets vettig?
2022-05-18, 22:21
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
aajustde.. dom kan ju också hitta hit yill tråden... glömde sorry, oakttsamt här från min sida

Ofattbart roligt faktiskt. Detta har exakt samma människa skrivit om tidigare B-turneringar;

Citat:
Jag klev upp i morse för att se matchen. Först nu har det sjunkit in att dom vunnit OS guld. Det största som hänt i finsk hockey hände idag. Fantastiskt att få vara med om det, och att på en söndagsmorgon få stå och skrika ut sin glädje.

Älskar Lejonen. VM 2019, och nu det här.

Men det är tydligen bara B-turnering när finskorna torskar. Vinner de är det det största som hänt
2022-05-18, 22:22
Medlem
Citat:
varför var inte förra årets vettig?
Jag är av åsikten att sport ska spelas inför publik. De senaste årens Covid-stympade mästerskap har känts som Karjala Cup.
2022-05-18, 22:24
Medlem
seranoskinkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Ofattbart roligt faktiskt. Detta har exakt samma människa skrivit om tidigare B-turneringar;

Men det är tydligen bara B-turnering när finskorna torskar. Vinner de är det det största som hänt
haha ska börja hålla ögonen öppna på östländningarna
2022-05-18, 22:32
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Daamn dude..
De är klart att jag önskar att Sverige ska gå hela vägen nu efter bragden i Tammerfors.
2022-05-18, 22:55
Medlem
Sverige är jävligt starkt. Men tror ändå vi aldrig ska underskatta Finland. Spelmässigt, asså teknik är de bättre än oss. Det är kanske psyket de faller på eftersom vi vinner över dem så ofta.
2022-05-18, 22:56
Moderator
Gromguttens avatar
Inte ofta man måste modda matchtrådar før trams och OT. Nu blev det så, tråkigt.

Hoppas på skärpning i fortsättningen

*klick*

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in