Citat:
Ursprungligen postat av
Trontyke
Det är ett hemskt företag. Anmäl dem till MGA.
Vad du än gör låt dem inte få sin vilja igenom och det är att du ska spela bort hela din vinst.
Helt plötsligt igår nekade de mitt uttag och stängde mitt konto för utredning! Det var 2 veckor sen jag vann för helvete! De ska återkomma när ngt nytt händer men det kommer det aldrig att göra!
Har anmält till MGA. Kan jag göra ngt mer?
Edit: Finns det jurister som tar sig an sånt här? Kanske man borde kontakta en journalist, men njae svårt i utlandet. Det är rätt mkt pengar, så vill helst inte släppa det här! Men börjar fan ta på krafterna nu, att ständigt jaga i chatten och på mejl utan gensvar! Kan tillägga att jag fick ut 40k för en månad sen från bet18, som alla säger är en "systersida", eller iaf samma ägare. Och det är det 💯! Exakt samma layout, svarar exakt samma i chatten, samma människor samma formuleringar. Fast de förnekar att de har ngt samband! Har mina uttag blivit godkända där så borde det bli här också, men nu gäller det ju lite mer pengar, så de gör allt i sin makt nu för att hitta ett kryphål! Jag har inte gjort ngt fel alls, läst villkoren noga, och jag har spelat perfekt och mitt konto och dokument är 💯 legit!