Peter, fysiskt ett praktexemplar men verkar lite mesig.
Henrik, riktigt sympatisk men verkar inte säga så mycket men också stark fysiskt.
Jessica, växer hos mig, vågar fatta lite obekväma beslut.
Joel, sympatiskt och klok men hans gälla röst och lite stressiga sätt att prata drar ner lite.
Hayes, blir inte klok på honom men magkänslan säger schas.
Filip, gnäller inte och kör på bara. Han kommer nog gå långt även om han inte är så spännande som person.
Tror det är ett flockbeteende att hata Hayes och avguda fjanten Joel. Provade att skriva på Facebook vilka jag gillade och blev genast borttagen. Verkar sitta gamla kärringar där och det är hjärtan rakt igenomom där det står Linn och Joel. Bättre här även om det finns liknelser.
Ååh vad jag hoppas det kommer hända. Men tyvärr tror jag inte Hanna skulle våga, hon är nog rädd för hayes.
Han vågar nog inte komma åt henne. Hon skulle gå av som en tändsticka om han ens skakade hand. Såg hennes bröstkorg igår då hon sköt slangbella. Inte ett gram fett och det såg ut som organen var på väg ut genom det gråvita skinnet.
Ja han är duktigt dryg, tror nog att dom flesta sett sig mätt på honom nu.
Han går upp i falsett når han skriker och gapar. Verkar som han hela tiden vill gå tillbaka till flaskorna och supa ihop med redaktionen. Dessa djävla regler har dom nog hittat på när dom krökar loss då det inte finns något som är relevant. Att sitta med mat och dryck ideligen som om dom var på chartersemester hör inte hemma i den sortens program. Den fetlagda Linn gör inget annat än sitter på sitt stora arsle och tuggar. Kan inte bli sämre med den nya programledaren utan förhoppningsvis höjs ribban till vad det ska gå ut på. Djävla skitprogram och fast det är så kort som 22 minuter går halva programmet åt att visa klipp från dagen innan och höra dom djävlarna sitta och pladdra.
Tror det är ett flockbeteende att hata Hayes och avguda fjanten Joel. Provade att skriva på Facebook vilka jag gillade och blev genast borttagen. Verkar sitta gamla kärringar där och det är hjärtan rakt igenomom där det står Linn och Joel. Bättre här även om det finns liknelser.
Ja, oj så konstigt att människor gillar sympatiska och snälla personer som Joel.
Han vågar nog inte komma åt henne. Hon skulle gå av som en tändsticka om han ens skakade hand. Såg hennes bröstkorg igår då hon sköt slangbella. Inte ett gram fett och det såg ut som organen var på väg ut genom det gråvita skinnet.
Vad är det för fel på dig? Måste du sitta och tracka ner Hanna hela tiden om hennes utseende? Hon har varit sjuk i ätstörning men är friskförklarad och det INNAN hon anmälde sig och kom med i Robinson. Att vi har diskuterat hennes åsikter och vad hon sagt och gjort i Robinson är inget konstigt för det gör vi om alla deltagarna av vad vi har sett - men Hannas tidigare sjukdom är rätt illa att sitta och bli nerklassad för.