Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Kan inte ni starta en tråd om Zlatans fastighetsaffärer, ni fyller tråden med ovidkommande skit? Men det kan iofs vara ert gemensamma syfte.
Tja, alla tycker vi inte likadant. Du tycker till exempel att det är intressant att blanda in Stures senaste eskapader i Ebbas fastighetsaffär och det torde vara utanför tråden det också om man ska vara ärlig. Hade jag diskuterat Zlatans offensiva spelstil, hade jag ödmjukt bugat mig och hållit med om att det var ovidkommande skit.
Jag anser att i frågan om huruvida det är förkastligt och brottsligt att vilja äga någon annans fastighet, så är Zlatan ett bra exempel på dubbelmoralen hos de som hävdar att det är brottsligt. Man kan inte hylla Zlatan och förkasta Ebba. Ingen av fastigheterna låg ute på Hemnet. Zlatan köpte i dörröppningen utan betänketid, Ebba drog ut på affären, involverade människor på säljarens sida, involverade yrkesfolk och banken och Esbjörn fick två månaders betänketid i praktiken.
Men till syvende och sist, varken du eller jag är moderatorer i tråden och den är redan överfylld av massa skit, så vad gör ett fåtal inlägg till?