2022-05-17, 20:33
Medlem
Gv1875s avatar
Jag hoppas Henrik vinner!🙂 Han kommer överens med de andra bra. Det känns inte som de andra vill rösta ut honom.
2022-05-17, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
Jag hoppas Henrik vinner!🙂 Han kommer överens med de andra bra. Det känns inte som de andra vill rösta ut honom.

Jag har en känsla av att han vinner. Vilket jag inte har något emot, trots att han kom in 20 dagar senare. Han är duktig i tävlingar och är schysst mot alla.
2022-05-17, 20:37
Medlem
mr.demons avatar
Vilken funktion fyller egentligen Joel? Han måste vara en av de mest menlösa personerna på TV.

Är Det bara jag som tycker Hanna ser mer och mer ut som en gråvit E.T/ Predator figuren?
2022-05-17, 20:50
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875

Han har blivit min favorit också numera. Fast jag gillar Linn också men tror inte att hon har chans att vinna - snarare tror jag hon med sitt surmulna sätt också kommer att bli utröstad snart.
2022-05-17, 20:57
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag gillar Jessica. Hon växte mycket ikväll.

Hanna är troligen den äckligaste deltagaren under alla år av Robinson.

Jessica visade ikväll hur falsk hon är.
2022-05-17, 21:01
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican

Jag med. Hennes totala oförståelse för de andras besvikelse kallade hon för missunsamhet dessutom Hur oempatisk får man vara att inte begripa att de var besvikna. Där sjönk hon rejält och de andra som satt med henne och moffade mat och godis, höll med henne också
2022-05-17, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Vad är det för fel på dig? Måste du sitta och tracka ner Hanna hela tiden om hennes utseende? Hon har varit sjuk i ätstörning men är friskförklarad och det INNAN hon anmälde sig och kom med i Robinson. Att vi har diskuterat hennes åsikter och vad hon sagt och gjort i Robinson är inget konstigt för det gör vi om alla deltagarna av vad vi har sett - men Hannas tidigare sjukdom är rätt illa att sitta och bli nerklassad för.
ZombieHanna fick visst inte någon insikt under sin sjukdom om hur andra kan må vid mobbning och terror av en redan tjej i psykisk obalans. ZombieHanna är förövaren. Inget offer.
Senast redigerad av Tilikum 2022-05-17 kl. 21:10.
2022-05-17, 21:07
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Vad är det för fel på dig? Måste du sitta och tracka ner Hanna hela tiden om hennes utseende? Hon har varit sjuk i ätstörning men är friskförklarad och det INNAN hon anmälde sig och kom med i Robinson. Att vi har diskuterat hennes åsikter och vad hon sagt och gjort i Robinson är inget konstigt för det gör vi om alla deltagarna av vad vi har sett - men Hannas tidigare sjukdom är rätt illa att sitta och bli nerklassad för.
Hon ser fördjävlig ut och är skitful. Riktigt djävla ful om man ska hårdra det hela. Lev väl och kul att jag kan få dig att gå igång!
2022-05-17, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Trodde fyran hade skippat det här och köpt in Survivor istället. Men det var visst bara Desirée som snackade svengelska.

Skönt att Hannas lilla försök till kvinnokamp fallerade.

Wannabeblatten-Desirée kör nu hela meningar på engelska. Så jävla töntigt.
Varje gång hon intervjuas måste hon göra ett statement med engelska ord..
2022-05-17, 21:09
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Jag hade hoppats på att hon tog Hayes, Hanna och Linn. 3 som hatar varanda skulle kunnat få programmet att bli en gnutta intressant.
2022-05-17, 21:10
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
ZombieHanna fick visst inte någon insikt i hur andra kan må vid mobbning och terror av en redan tjej i psykisk obalans. ZombieHanna är förövaren. Inget offer.

Nu fattar jag inte vem du menar av tjejerna som Hanna har mobbat?
2022-05-17, 21:11
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hon ser fördjävlig ut och är skitful. Riktigt djävla ful om man ska hårdra det hela. Lev väl och kul att jag kan få dig att gå igång!

Du får inte igång mig - jag sa endast min åsikt om ditt trackande på Hanna. Jag lever väl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in