2022-05-17, 19:41
Medlem
Flax75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Gillade Linn i början, men nu är hon så jävla jobbig.
Sen Hanna, fy fan jag klarar inte av henne och hennes fula ansikte alltså.
Både hon och Linn är så förbannat gnälliga när det inte går som dom vill.
Kollade Hannas instagram för ett tag sen.
Inte en enda bild i profil i princip, och man kan ju fatta varför. 🤮
Har hon judiskt påbrå?

Älskar Linn. Ärlig och härlig
2022-05-17, 19:47
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tror det mer handlar om att deras personlighetstyper krockar lite. Jessica är mer rakt på sak och ärlig, samtidigt som Joel är överanalyserande, ältar saker och är relativt känslig. -"först fick jag en kram av x och den kändes väldigt varm och go, så x tycker nog om mig, sen fick jag en kram av y och den kändes mer känslokall, y hyser agg mot mig". Tror framför allt att Jessica var trött på Joels ältande under Shevin/Joel tjafset, och att det legat och skavt lite grann under ytan.

Sen har Jessica sagt det här till hant.se:

Vem hade du svårast för?
– Joel. Han är en rar kille, men väldigt ofokuserad på varför vi var där. Han tog inga initiativ och det var väldigt svårt att hantera honom. Hans jävla tuggummin fastnade i håret och överallt, det kändes som att ha med sig ett litet barn.

Tycker Joel är väldigt fokuserad på varför han är där och vill vinna tävlingar m.m. Jessica är så jävla falsk och går i gluggens koppel.
2022-05-17, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Förstår att han har blockerat den upplåsta feministfittan. Hoppas Hayes vinner Robinson enbart för att reta henne och Hanna
Gillar verkligen inte häxan Hanna men inte heller neger Hayes, jävla gnäll hela tiden, en gorilla på 150 som grinar som en liten flicka för allt, åk hem så slipper man se på aset
2022-05-17, 19:50
Medlem
Buttson69s avatar
”Linn säger att det inte var nog hårt”

Ja djädrars att jag inte var där!

Då hade hon fått vad hon suktat efter.

Hårt och grovt!
2022-05-17, 19:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Vi skiter i era jävla matnjutningar, stäng munnen!

P.S synd att det inte blev någon tjejkväll
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-17 kl. 19:53.
2022-05-17, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Tänk en säsong med bara deltagare som Henrik.
Då hade jag tittat på varje avsnitt, det är precis på det sättet en riktig tävling skulle gå till! Ärliga människor, inga intriger, tävlingar avgör. Inga pakter utan man röstar ut den sämsta. Ungefär som Elitstyrkan, eller vad programmet nu heter.

Tyvärr har Robinson istället blivit Big Brother. Jag köper den variant som finns i Australien och USA, där spelet är äkta, utan så massivt styrelsen från arrangören.
2022-05-17, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0

Angående fjortisarnas kommentarer om tjejernas kroppar och alla sexanspelningar, man behöver inte läsa alla inlägg. Bara hoppa över, FB är som det är, man kan inte vara nån åsiktspolis här.

Sen tror jag att vi har nån som känner Hayes här, för hur kan man hylla honom? Skulle inte förvåna mig om det är en ung person, släkting, skriver omoget. Men som sagt, bara hoppa över fjortisarnas inlägg. Det gör jag numera.
Om nu Robinson hade varit populärt i förorterna, så hade alla ungdomar där älskat Hayes, efter att han beskrev sig som kvarterets buse när han växte upp.
2022-05-17, 19:58
Medlem
”Linn håller på och sätta galler i huvudet på Hanna”. Gluggen spekulerar och får inte till det helt och hållet 😂
2022-05-17, 20:01
Medlem
picapicans avatar
Gluggen, Hanna och Jessica är värst av alla i årets Robinson! Usch!
2022-05-17, 20:01
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pethuglin
Det kommer att visas ny säsong av Robinson i höst.
Med Petra Malm som programledare.
Tack och lov! Hatar den där djävla självgoda golfbilfyllot. Såå trött på människan.
2022-05-17, 20:04
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pethuglin
Jag har tittat hela säsongen av Robinson Australien.
Gillar konceptet att det är längre avsnitt och man får se robinsontävling, immunitetstävling samt öråd i ett och samma avsnitt.
Jag älskar den australienska och den är aldrig tråkig. Vet du om det kommer en ny säsong av denna? Har kollat febrilt men ser inget som visar på detta. USA har också bra programledare och program. Påminner om Australiens. Den svenska ser jag bara som någon slags komik och kan inte ta den på allvar.
2022-05-17, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vi skiter i era jävla matnjutningar, stäng munnen!

P.S synd att det inte blev någon tjejkväll
På vilket sätt hade det varit positivt? I en äkta Robinson, dvs en där inte deltagarna får så mycket mat att de går upp i vikt, så hade det rättvisa varit att männen fick äta kött. Lyssna på Wrenkler, Robinson 2021. I år blev det en bra blandning, Jessica valde sina favoriter.

Men du kan ignorera min åsikt, för jag är absolut ingen feminist.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in