2022-05-17, 08:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
De som tar mest plats/skapar mest drama är ofta de som får mer TV-tid. Henrikverkar vara en väldigt schysst person som kommer överens med alla och fattar att han inte behöver vinna allting. Heja Henrik, resten är rätt vedervärdiga människor.

Tänk en säsong med bara deltagare som Henrik.
2022-05-17, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
”Sätter galler i huvudet”

Ibland har de roliga feluttryck

Hysteriskt kul! I kombination med hans seriösa uppsyn.
2022-05-17, 08:48
Medlem
Citat:
De som tar mest plats/skapar mest drama är ofta de som får mer TV-tid. Henrikverkar vara en väldigt schysst person som kommer överens med alla och fattar att han inte behöver vinna allting. Heja Henrik, resten är rätt vedervärdiga människor.

De enda som jag vill ska vinna är
Peter
Henrik
Jessica
Joel
Hayes (ändå respekt att vara i gränslandet så länge som han varit, inte ensam men ändå, sen säger han vad han tycker och står för det)

De andra är riktigt äckliga, falska eller oerhört irriterande med sina engelska uttryck i varannan mening, Är inte imponerande att kunna engelska, vi lever i Sverige med engelska som i princip andraspråk. Hade de slängt in kommentarer på tyska, franska eller Italienska skulle det varit lite mer coolt.
Senast redigerad av keriksson714 2022-05-17 kl. 08:53.
2022-05-17, 08:56
Avslutad
Citat:

Sant, allt är vinklat.
2022-05-17, 09:35
Medlem
Alltid gulligt när det år ut och år in blir fittstim.

Brudarna grupperar ihopp sig. "Kvinnorna ska in på högborgen", "Kvinna ska vinna Robinson", "Kvinnorna ska styra".

Undrar om det hade varit lika kul om det hade varit ett annorlunda resonemang med att "Männen ska in på högborgen", "En man ska vinna skiten" och endas "männen ska styra"?

Kul att feministen Hanna och tjejpaktaren Linn inte fick sin "tjejdejt".
Senast redigerad av korvstofft 2022-05-17 kl. 09:57.
2022-05-17, 11:47
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Sjukdomen ja...
De kanske borde väntat 1 år till med att producera ännu ett "Robinson"!?
Men icke. Pengakåta som de är på TV4 kunde de ju inte vänta. Nejdå..
In med mer deltagare.
Och hur gick det med det?
Anders Öfvergård tänkte köra fyrhjuling när han var packad. Blev hindrad av en kollega. Blev bannad från TV4 pga detta. Blev åter anställd.
Ja du...visst har TV4 styrt rodret rätt😛

Det kommer att visas ny säsong av Robinson i höst.
Med Petra Malm som programledare.
2022-05-17, 11:50
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Eftersom flera här i tråden har talat så väl om Robinson Australien så tänkte jag grotta ner mig i den efter Robinson Sverige. Den sänds på TV4.
https://www.tv4play.se/program/robinson-australien

Men det kanske ni redan visste?

Jag har tittat hela säsongen av Robinson Australien.
Gillar konceptet att det är längre avsnitt och man får se robinsontävling, immunitetstävling samt öråd i ett och samma avsnitt.
2022-05-17, 11:55
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pethuglin
Det kommer att visas ny säsong av Robinson i höst.
Med Petra Malm som programledare.
Vi får redan börja fundera på vad tråden här ska heta.
Robinson 2022 2?
2022-05-17, 11:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pethuglin
Jag har tittat hela säsongen av Robinson Australien.
Gillar konceptet att det är längre avsnitt och man får se robinsontävling, immunitetstävling samt öråd i ett och samma avsnitt.

Låter bra!
2022-05-17, 12:09
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
De enda som jag vill ska vinna är
Peter
Henrik
Jessica
Joel
Hayes (ändå respekt att vara i gränslandet så länge som han varit, inte ensam men ändå, sen säger han vad han tycker och står för det)

De andra är riktigt äckliga, falska eller oerhört irriterande med sina engelska uttryck i varannan mening, Är inte imponerande att kunna engelska, vi lever i Sverige med engelska som i princip andraspråk. Hade de slängt in kommentarer på tyska, franska eller Italienska skulle det varit lite mer coolt.
Peter, fysiskt ett praktexemplar men verkar lite mesig.
Henrik, riktigt sympatisk men verkar inte säga så mycket men också stark fysiskt.
Jessica, växer hos mig, vågar fatta lite obekväma beslut.
Joel, sympatiskt och klok men hans gälla röst och lite stressiga sätt att prata drar ner lite.
Hayes, blir inte klok på honom men magkänslan säger schas.
Filip, gnäller inte och kör på bara. Han kommer nog gå långt även om han inte är så spännande som person.
2022-05-17, 12:36
Medlem
Buttson69s avatar
Jag hade valt Hanna,Linn och Hadjes till högborgen.

Det hade varit underbart att efter brakmiddagen. Få vara med om när hadjes spänner på tjejerna och med mig dunkandes hadjes som extra tyngd.

Jag lovar Hanna skulle bli en bara såå foglig och tillmötesgående kvinna. Och Linn skulle bli av med dom där grillerna om att det är bara tjejer som gäller för henne.

Och för att inte tala om när Hadjes ska bajsa i det salta vattnet och det börjar svida där bak.
2022-05-17, 13:20
Medlem
Haha, Desirée lade just upp ett inlägg på Instagram på när hon siktar med den där slangbellan från gårdagens tävling.

Hon har skrivit: "Siktade på Hayes ego, hade taggat honom men han har blockat mig."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in