Citat:
Ursprungligen postat av
beechrider
1. Det finns inga NATO-soldater i Ukraina. (Jag förstår dock att din chef sagt till dig att skriva så, eftersom den ryska fascist-regimen insett att den inte klarar av Ukraina, och behöver något att skylla på.)
2. Jag tror inte en sekund på att ryssen behandlar fångar väl. Sanningen kommer nog till dig också, eftervart.
3. En väldigt liten del av Azov-bataljonen var högerextrema element. Vill du leta extremister och fascister, är det enklare att vända blicken mot dina egna gullungar i ryska armén. Där kryllar det av nazister.
4. Du är ett avlönat rysstroll, och alla här i tråden vet det. Därför väger dina ord lätt i diskussionen.
Man kan dessutom googla upp resultatet för det senaste ukrainska parlamentsvalet, de högerextrema partierna fick sammantaget < 2%. Vad gäller presidentvalet så var det juden som tog hem segern och blev president.
Sammantaget så måste man ju bara inse att det knappt finns ett enda spår av nazism i Ukraina. Nazister finns ju lite här och där förstås, men det gör det ju i alla länder. Inte minst i Ryssland då..
Edit: Jag kommer osökt att tänka på, vad gäller Ludendorff, Keitel och andra, den utmärkta filmen "
Der Überläufer". Denna film är i princip en fallstudie över hur lismande och ryggradslösa människor kan ta sig fram i hierarkiska organisationer. Finns den på Flix så ska jag kolla på den ikväll.