Ser fram emot att Hayes kommer säga någonting som Hanna anser är patriarkat (stavning?) och hon ska läxa upp honom kan bli en kul diskussion att beskåda
Ååh vad jag hoppas det kommer hända. Men tyvärr tror jag inte Hanna skulle våga, hon är nog rädd för hayes.
Jag har tittat hela säsongen av Robinson Australien.
Gillar konceptet att det är längre avsnitt och man får se robinsontävling, immunitetstävling samt öråd i ett och samma avsnitt.
Så den säsongen kommer redan att visas i höst? Varför väntar de inte och visar den nästa år istället?
Alltså jag har ändå gillat Jessica fram tills nu.
Hade inga problem egentligen heller med hennes val hon gjorde nu till högborgen och ta dom hon tog med den motiveringen som hon nämnde.
Även fast hon nu lovat annorlunda och erkänner ju också i kameran att hon ljugit och sagt att hon indirekt hade gått med på att ta "queen-club" om hon eller någon av tjejerna vann.
Och erkänner att hon helt enkelt får ta den smällen nu.
Men sen sekunderna senare sitta och titta in i samma kamera och prata om att det är så jävla oklädsamt med människor som visar missunnsamhet mot andra människor, samt även prata och hålla med om detta öppet runt bea-middagen.
Är hon schizofren i huvudet eller? Du har precis suttit och berättat att du ljugit folk rakt upp i ansiktet?
Folk som passerat gränsen för svält för ett bra tag sen och som du lovat "bjuda med på middag" vid vinst.
Sen när dom personerna blir uppenbart jävligt besvikna på detta, då är dom missunnsamma människor?
Herregud alltså, äckligt beteende.
Senast redigerad av Hkspett 2022-05-17 kl. 15:01.
Måste säga att jag förstår Linns reaktion. Om Jessica hade varit ärlig med att hon inte bestämt sig så hade allt varit fine. Nu körde hon en helgardering. Sen låter ju snacket i högborgen om själv distans och avundsjuka väldigt märkligt när det är Jessica som lurats
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
”Sätter galler i huvudet”
Ibland har de roliga feluttryck
Textmakaren hade dock rättat honom. Det stod ”griller” på remsan under.
Det vore bra, särskilt för alla våra WT och alla nykomlingar från andra länder, om texterna rättade alla felaktiga ”vart” istället för ”var”, ”ta självmord”, ”dra alla över en kant” och andra ord/uttryck som så många som tror att de är smarta konstant säger fel på.
Haha, blocka folk från insta verkar vara stora starka hotfulla Hayes grej...
Hahaha. Han är för dum. Nu måste jag titta igen på avsnittet i Bytt är Bytt som slutar med att Hayes och hans brorsa byter ut en grej för en halvmiljon mot en för 10.000kr . Jäklar vad de ser roliga ut när de sumpar storkovan
Hade inga problem egentligen heller med hennes val hon gjorde nu till högborgen och ta dom hon tog med den motiveringen som hon nämnde.
Även fast hon nu lovat annorlunda och erkänner ju också i kameran att hon ljugit och sagt att hon indirekt hade gått med på att ta "queen-club" om hon eller någon av tjejerna vann.
Men sen sekunderna senare sitta och titta in i samma kamera och prata om att det är så jävla oklädsamt med människor som visar missunnsamhet mot andra människor, samt även prata och hålla med om detta öppet runt bea-middagen.
Är hon schizofren i huvudet eller? Du har precis suttit och berättat att du ljugit folk rakt upp i ansiktet?
Folk som passerat gränsen för svält för ett bra tag sen och som du lovat "bjuda med på middag" vid vinst.
Sen när dom personerna blir uppenbart jävligt besvikna på detta, då är dom missunnsamma människor?
Är ju inte bara det. Dessutom så vann hon ju själva tävlingen utifrån den premissen.
Det var ju inte att hon var så fantastisk på slangbella som gav henne vinsten.
Hahaha. Han är för dum. Nu måste jag titta igen på avsnittet i Bytt är Bytt som slutar med att Hayes och hans brorsa byter ut en grej för en halvmiljon mot en för 10.000kr . Jäklar vad de ser roliga ut när de sumpar storkovan
HAHA ja justja de hade jag glömt, hans brorsa sabbade halv miljon för dem då. Fattar inte hur han kunde byta ut den givna halvmille grjen mot de andra skräpet som såklart finns i tusentals exemplar. helt otroligt dumt!
Svält och svält. Nyheter24 meddelar idag att Linn tappade 1,5 kg under äventyret. Hon ser ut att äta på nått hela tiden