2022-05-17, 01:54
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuntertMongo
Skandal att TV4 tillåter öppen rasism när alla deltagare ger sig på den mörkhyade i grupp för att få ut honom i slangbelletävlingen! Bedrövligt att se!!
Nu läser du in för mycket. Rasism har ju knappast med detta att göra. Såklart de vill ha ut store starke Hayes.
2022-05-17, 01:58
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz

Består inte hela finalveckan av att de slåss ut genom sina prestationer? Hur fan var det förra året, år 2020 var det så iaf. De sämsta åkte ut och sedan kanske en röstning där 4 blev 3? Så där gällde det att inte få röster mot sig.

Hoppas du har rätt.
2022-05-17, 03:37
Medlem
Angående Jessicas val till Högborgen

2022-05-17, 06:11
Medlem
Desire grow some fucking tits, irriterande människa
Peter grow some fucking balls, syltrygg, offer, rövknullad av en kvinna liksom.
2022-05-17, 07:22
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Varför tror du att Jessicas val kommer stå henne dyrt? Jag förstår inte.

Jag är rätt säker på att det är Nords fyra som står kvar till slutet. Jessica, Peter, Hanna och Filip. Det är så fruktansvärt tråkigt att de kommer rösta ut en efter en pga deras Nordpakt. Känns kört för alla andra att ta sig vidare

2022-05-17, 08:06
Medlem
CS128s avatar
Dagens avsnitt av Robinson:

2022-05-17, 08:16
Medlem
”Sätter galler i huvudet”

Ibland har de roliga feluttryck
2022-05-17, 08:21
Avslutad

Angående fjortisarnas kommentarer om tjejernas kroppar och alla sexanspelningar, man behöver inte läsa alla inlägg. Bara hoppa över, FB är som det är, man kan inte vara nån åsiktspolis här.

Sen tror jag att vi har nån som känner Hayes här, för hur kan man hylla honom? Skulle inte förvåna mig om det är en ung person, släkting, skriver omoget. Men som sagt, bara hoppa över fjortisarnas inlägg. Det gör jag numera.
2022-05-17, 08:24
Medlem
Timodjin77s avatar
Spoiler dagens avsnitt

2022-05-17, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jessica och Peter är så stora ynkryggar. De är helt osjälvständiga. De beter sig som slavar till mobbaren shevin och saknar fullständigt ryggrad. Pinsamt.

Joel har gått vidare från deras bråk för länge sedan men Jessica, Peter och shevin är de mest långsinta lättkränkta människor i Robinsons historia. Dem måste lära sig att sluta att älta.

2022-05-17, 08:42
Medlem
Trodde priset enligt Anders skulle vara "en riktigt saftig köttbit"? Och så visar det sig vara vad som ser ut som den torraste av lövbiffs-liknande grej..

Förstår att de är så utsvultna att de säkert inte bryr sig men fniss fniss.
2022-05-17, 08:42
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0

Angående fjortisarnas kommentarer om tjejernas kroppar och alla sexanspelningar, man behöver inte läsa alla inlägg. Bara hoppa över, FB är som det är, man kan inte vara nån åsiktspolis här.

Sen tror jag att vi har nån som känner Hayes här, för hur kan man hylla honom? Skulle inte förvåna mig om det är en ung person, släkting, skriver omoget. Men som sagt, bara hoppa över fjortisarnas inlägg. Det gör jag numera.

De som tar mest plats/skapar mest drama är ofta de som får mer TV-tid. Henrikverkar vara en väldigt schysst person som kommer överens med alla och fattar att han inte behöver vinna allting. Heja Henrik, resten är rätt vedervärdiga människor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in