Citat:
Jag överdriver inte. Om jag hade barn skulle jag aldrig riktat en kniv mot barnet. Det finns en kort video kvar, där Ellen är i samma höjd som ballongen. Liv står riktad med kniven mot Ellen och ballongen. Ett felsteg och den hade hamnat i ansiktet på Ellen.
Jag är iaf vettig nog att förstå att man aldrig riktar egget mot någon. Inte fasiken skalar du saker mot dig utan ifrån dig?
10 meter är fortfarande 10meter. Speciellt med ett barn med funktionsnedsättning, de kanske är 10 meter för dig men för honom en hel evighet. Sen kan fortfarande saker ske på en sek. Oavsett hur många meter du finner dig bort från barnet.
De var ingen vattenpistol. Hon sprutade vatten och fortsatte även fast han reagerade negativt och tyckte hans utbrott var kul och frågade om han var en psykopat för att han blev arg över det. Helt öppet på hennes snap.
Så nej jag överdriver inte, jag lägger bara fakta utefter vad hon själv postat.
Jag är iaf vettig nog att förstå att man aldrig riktar egget mot någon. Inte fasiken skalar du saker mot dig utan ifrån dig?
10 meter är fortfarande 10meter. Speciellt med ett barn med funktionsnedsättning, de kanske är 10 meter för dig men för honom en hel evighet. Sen kan fortfarande saker ske på en sek. Oavsett hur många meter du finner dig bort från barnet.
De var ingen vattenpistol. Hon sprutade vatten och fortsatte även fast han reagerade negativt och tyckte hans utbrott var kul och frågade om han var en psykopat för att han blev arg över det. Helt öppet på hennes snap.
Så nej jag överdriver inte, jag lägger bara fakta utefter vad hon själv postat.
Okej, den enda jag reagerar på att hon kallade honom för psykopat? Har du bevis eller så? Har följt henne länge, och kan inte minnas detta. Minns ballongen, tänkte inte på kniven. Minns inte heller att hon glömde pojken, men jag tror jag vet vad du menar. På hennes instastory väl? Det var inte glömma, hon försökte få tag på hunden. Hade det varit bättre om hon tog pojken i barnvagnen och börja springa efter en livlig Husky? Eller skulle hon skita i hunden?