2022-05-17, 08:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Husbilsgäddans Thai fru måste beundra sig själv. Över 500 bilder på sig själv med barnen och skönhetsprodukter. Har hon på Facebook.

Det väsentliga med det?
Citera
2022-05-17, 08:23
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Baskern bor väl inte hemma längre bland annat?
Han står fortfarande skriven på samma adress som sin fru.
Citera
2022-05-17, 08:41
Medlem
BeachBobs avatar
Dom två som bytt adress och inte står skriven på samma som deras fru är. MrX och Hissmannen, Masen. Båda dom står skrivna hemma hos deras föräldrar.
Citera
2022-05-17, 09:01
Medlem
Citat:
Husbilsgäddans Thai fru måste beundra sig själv. Över 500 bilder på sig själv med barnen och skönhetsprodukter. Har hon på Facebook.

Det här är verkligen en av anledningarna till att dumpens metoder är fel. De anhöriga får skit också. Vad har hon gjort dig? Det är nog tillräckligt jobbigt att hennes man hängts ut som pedofil och hela livet vänts upp och ner.
Citera
2022-05-17, 09:32
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Detta håller jag med om. Fick mig även att tänka på en kommentar som skrevs i natt:

Extremt onödigt att förolämpa idiotens fru.

Det är bara fakta. Det är gamla horor, ofta med 2-3 barn som kommer hit med svenska gubbar. Gubbar som inte går något annat. Konstiga och asociala jävlar.
Citera
2022-05-17, 09:35
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Dom två som bytt adress och inte står skriven på samma som deras fru är. MrX och Hissmannen, Masen. Båda dom står skrivna hemma hos deras föräldrar.
Fem finger tobbe har väl bytt adress till att bo med farsan på samma gata en vecka typ efter uthängningen?
Citera
2022-05-17, 09:46
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Fem finger tobbe har väl bytt adress till att bo med farsan på samma gata en vecka typ efter uthängningen?
Det stämmer han har också flyttat hem till sin pappa. Men dom bor bredvid varandra. Han bor på xxB och hon bor på xxA.
Citera
2022-05-17, 09:53
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Det stämmer han har också flyttat hem till sin pappa. Men dom bor bredvid varandra. Han bor på xxB och hon bor på xxA.

Nånting säger mig att det där är en riktigt ful fisk som vi kommer få höra mer om framöver
Citera
2022-05-17, 09:58
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Han står fortfarande skriven på samma adress som sin fru.
Men det betyder inte att han bor där...
Citera
2022-05-17, 10:05
Medlem
DrComforts avatar
Testat att ”grooma” nu. Inte för att jag vill ha någon teen, utan som ett litet studieexperiment. Ingen olovlig dock, utan en 17-åring som först ljög att hon var 18. Hur lätt som helst. Det var hon som var mest på. Oklart dock om hon verkligen ville träffas irl eller bara retas. Så nog fan borde det existera även fjortisar där ute som kan tänkas låta sig fångas. Tonårstjejer är ju så klart som tonårskillar, nyfikna och helt jävla puckade.
Citera
2022-05-17, 10:11
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Nånting säger mig att det där är en riktigt ful fisk som vi kommer få höra mer om framöver
Den grisen som ville ta med fiskarens två små barn på fyra och sex år. Honom kommer vi säkert och få se mer av.
Citera
2022-05-17, 10:21
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Men det betyder inte att han bor där...
Det är inget jag känner till men det kanske stämmer. Du kanske vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in