Citat:
Ursprungligen postat av
sektledarenII
Alltså, är ryssen bara sjukt korkad eller är det självmord?
Min kamrat åkte på en mina, jag tror jag gasar på och kör runt honom....
När man ser sådant här känns det som om ryssarna krigar mest mot sig själva och förlorar

Ryssen är helt enkelt bra jävla korkad ja....inte per se, utan för att det är bekvämare så när man "ändå inte har något att tycka eller säga till om"....den onda cirkeln av korkat beteende är självskapad. Men det tragiska är att detta faktiskt inte gäller all ryssar, utan är som på andra platser ett resultat utav att apan skriker högre än den som verkligen har vet eller har något att säga. Ryssen som gemen kan inte klandras för vad varken Olga 72 eller Rim 23 i novisibirsk gör eller inte. Vissta att de har "tillåtit sig själva att vara sekundära och utan val och vilja, men om de inte hade gjort så, så hade de varit döda idag. Propagandan I Ryssland handlar inte om att lura eller underminera västs tankar och åsikter. Det handlar endast om att inte låta Olga eller Rim få reda på sanningen. Sorgligt faktiskt. Ryssland är ett förbannat fint land som ligger jävligt nära svenskens sätt att se på hjärta. De som skriker här i tråden och de flesta andra som "stöder" Ryssland i detta nu är INTE ryssar, utan sekundära stackare från balubasplatser där problemet är mer genetiskt än åsiktsbaserat