2022-05-16, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Konstigt att kyrkböckerna inte visar att det var vanligt att män gifte sig med väldigt unga tonåringar för 150 år sedan, nog borde siffran då inte ha varit 27 år för kvinnor och 30 år för män .

Lustigt att du säger detta, jag pratade faktiskt idag me en äldre herre gällande äktenskap bak i tiden. Och det var visst ganska vanligt på hans tid att man kunde gifta sig me en 16 åring oavsett ålder och det var ingen som klagade. Det är du säger verkar inte stämma överens med den personen jag snackade med iaf, när han berättade sin släkthistoria bakåt i tiden.

Det kanske var att man gifter sig med den tiden, fast vad gjorde dem innan de gifte sig idag? Inte vara med och skulle i alla fall tills Dess.
Citera
2022-05-16, 19:00
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Lustigt att du säger detta, jag pratade faktiskt idag me en äldre herre gällande äktenskap bak i tiden. Och det var visst ganska vanligt på hans tid att man kunde gifta sig me en 16 åring oavsett ålder och det var ingen som klagade. Det är du säger verkar inte stämma överens med den personen jag snackade med iaf, när han berättade sin släkthistoria bakåt i tiden.

Det kanske var att man gifter sig med den tiden, fast vad gjorde dem innan de gifte sig idag? Inte vara med och skulle i alla fall tills Dess.

De var mognare då också mentalt för att de var tvungna att börja jobba då de var 13-14. Så var det ju tyvärr. De fick inte vara barn till de var 18 som nu.
Citera
2022-05-16, 19:02
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Ja det är tydligen viktigt för pedofiler det där med att det finns barn under 15 år är könsmogna.

Pedofiler och hebefiler. Lär dig skillnaden Einstein.
Citera
2022-05-16, 19:07
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Det måste vara många hundra inlägg i tråden som påstår att Dumpens motiv är pengar. Borde det inte finnas en enda lite indicier att så är fallet om det nu är sant?
Det beror väl bara på vad man menar med "belägg" och "indicier". Hur tänker du dig att dessa ska se ut för att du ska acceptera dem? Krävs det att man har inspelningar av privatkonversationer eller är telepatisk och kan se in i ansvarigas hjärnor?

För mig var det jag skrev tidigare ett "belägg". Ett annat "belägg" (som duger för mig) var uthängning #99 där 90 % av chatloggen inte har ett dugg med sakfrågan (övergrepp på barn) att göra. Istället fokuseras det på dominans, homosexualitet, otrogenhet och kiss.

Varför skulle nån som drevs av ideal vilja flytta fokus till rena snaskigheter? Finns det en enda internationell pedofiljägare som jobbar på samma sätt?
Citera
2022-05-16, 19:08
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Pedofiler och hebefiler. Lär dig skillnaden Einstein.

Samma skit, bara hebefiler och pedofiler bryr sig om att se skillnaden. Pedofil som pedofil. En bra pedofil är en död pedofil
Citera
2022-05-16, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Det beror väl bara på vad man menar med "belägg" och "indicier". Hur tänker du dig att dessa ska se ut för att du ska acceptera dem? Krävs det att man har inspelningar av privatkonversationer eller är telepatisk och kan se in i ansvarigas hjärnor?

För mig var det jag skrev tidigare ett "belägg". Ett annat "belägg" (som duger för mig) var uthängning #99 där 90 % av chatloggen inte har ett dugg med sakfrågan (övergrepp på barn) att göra. Istället fokuseras det på dominans, homosexualitet, otrogenhet och kiss.

Varför skulle nån som drevs av ideal vilja flytta fokus till rena snaskigheter? Finns det en enda internationell pedofiljägare som jobbar på samma sätt?

Nu larvar du dig bara, jag lämnar diskussionen.
Citera
2022-05-16, 19:12
Medlem
santos_devilles avatar
Det var ett jävla tjat om att någon tagit livet av sig pga dumpen. Vem har tagit livet av sig? Låter som ett påhitt av pedolobbyn som vill fortsätta härja
Citera
2022-05-16, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91

Innan de gifte sig levde de som regel i sitt föräldrahem eller i något hyresrum . Männen gifte sig inte förrän de hade råd att försörja sig själva , fru och barn.
Om det var ganska vanligt att vuxna män gifte sig med 16-åringar skulle det synas i kyrkböcker , dessutom i register över de som fick gå till kungs för att gifta sig
Citera
2022-05-16, 19:13
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Gör du det. Om du inte ens orkar definiera vad du menar med (giltiga) "belägg" och "indicier" så blir det ju ändå meningslöst. Du kan skriva att det finns "0 indicier" i all evighet om du önskar i så fall.
Citera
2022-05-16, 19:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Vem av gäddorna har fulast kuk? Candyman-Kent är väl värst hittils? Gädda 99 som sprutade i glaset var också riktigt äcklig. Ernst Rohm hade stor kuk, men ett helt groteskt frenulum. Hans frenulum såg ut som en rödsvullen blygdläpp.
Keso-kuken var klart värst pga bristande hygien.

Mackan i hissen hade väldigt rödfnasig förhud, möjligen som resultat av långa runksessioner. Tycker det ser riktigt fult ut.

Lennart (med Mimmi Pigg-rösten) tror jag har en ful kuk men det är svårt att avgöra då den är väldigt liten och ligger gömd i en rejäl tuva med könshår.
Citera
2022-05-16, 19:15
Medlem
Citat:

Det var väl ett seriöst svar? Jag är också nyfiken på vad som räknas som bevis för dig. Indicier finns det väl gott om, som tex att Sara inte verkar ha mycket annan inkomst. Belägg kommer man väl kunna få när deklarationen för 2022 blir offentlig.
Citera
2022-05-16, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitterkaffe
Det var väl ett seriöst svar? Jag är också nyfiken på vad som räknas som bevis för dig. Indicier finns det väl gott om, som tex att Sara inte verkar ha mycket annan inkomst. Belägg kommer man väl kunna få när deklarationen för 2022 blir offentlig.

"Krävs det att man har inspelningar av privatkonversationer eller är telepatisk och kan se in i ansvarigas hjärnor?"
Är det ett seriöst svar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in