2022-05-16, 17:44
Bannlyst
Tänk vilket liv och vilket ståhej det blir så fort en äldre man vill träffa tonårstjejer. För 150 år sedan så hade inte jättemånga brytt sig beroende på vart i världen man var någonstans.

Visst de kanske såg fel och konstigt och mannen ifråga blev avvisad. Fast det fanns inte dessa häxjakter, som sprang runt och jagade personer så länge det inte rörde sig om våldtäkter. Det var vanligt att man kunde gifta sig med en tonåring på den tiden.

Jag tycker bara det är tråkigt att vissa har tatt livet av sig på grund av någonting som egentligen är naturligt, man får sånt hat bara för att det inte är socialt accepterat och det är omoraliskt enligt många moralkärringar.

Det jag däremot tycker bra, är väl att de hänger ut farliga pedofiler som har faktiska tankar att ge sig på riktiga barn.

Fast att hänga ut fullt normala män som är lite gubbsjuka, jag tycker inte det är rätt. Dumpen är ansvarig till de som har tagit sina liv. Dessa män hade troligtvis aldrig haft en chans ändå på en sån ung tjej. Och hade aldrig tänkt och träffa någon om de inte fick den möjligheten de fick. Som visade sig vara dumpen istället.

De gör brottsprovokation , Det är som att säga till en utsatt hemlös person håll den här ett kilos påse knark åt mig tills dagen är slut så får du 15 000. Efter den här personen har gett tidigare denna påsen, så stormade polisen och griper honom.

Och han få sin frihet tagen ifrån sig, och han sitter i fängelse. Samma sak med det dumpen håller på med, jag tycker det är sjukt löjligt. De triggar ju till brott. Precis som i exemplet ovan, den tid han hade ju aldrig självmant sökt sig till att sälja knark men han får ett erbjudande som han inte kan motstå.

Folk snacka om att pedofilers karma kommer och det kanske de gör för de riktiga profilerna som faktiskt begriper sig på barn. Fast lita på att Sara och Patrik karma kommer förr eller senare.

Jag anser inte att det är något fel huvudtaget att ha en attraktion som är naturlig, vi lever i ett väldigt diktatur risk samhälle i alla fall gällande sociala normer vad som är okej.
Citera
2022-05-16, 17:56
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Vem av gäddorna har fulast kuk? Candyman-Kent är väl värst hittils? Gädda 99 som sprutade i glaset var också riktigt äcklig. Ernst Rohm hade stor kuk, men ett helt groteskt frenulum. Hans frenulum såg ut som en rödsvullen blygdläpp.

Ja Candyman Kent. Synd att han inte hade tekaka i munnen och stolt visade upp den. Ja han med spermaglaset var vidrig. Rom kommer jag inte ihåg faktiskt.
Citera
2022-05-16, 18:02
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Vem av gäddorna har fulast kuk? Candyman-Kent är väl värst hittils? Gädda 99 som sprutade i glaset var också riktigt äcklig. Ernst Rohm hade stor kuk, men ett helt groteskt frenulum. Hans frenulum såg ut som en rödsvullen blygdläpp.

Letade upp Rohm och kuken ser konstig ut men jag har honom på 3e plats gällande hur äckligt det är.
Citera
2022-05-16, 18:19
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Tänk vilket liv och vilket ståhej det blir så fort en äldre man vill träffa tonårstjejer. För 150 år sedan så hade inte jättemånga brytt sig beroende på vart i världen man var någonstans.

Visst de kanske såg fel och konstigt och mannen ifråga blev avvisad. Fast det fanns inte dessa häxjakter, som sprang runt och jagade personer så länge det inte rörde sig om våldtäkter. Det var vanligt att man kunde gifta sig med en tonåring på den tiden.

Jag tycker bara det är tråkigt att vissa har tatt livet av sig på grund av någonting som egentligen är naturligt, man får sånt hat bara för att det inte är socialt accepterat och det är omoraliskt enligt många moralkärringar.

Det jag däremot tycker bra, är väl att de hänger ut farliga pedofiler som har faktiska tankar att ge sig på riktiga barn.

Fast att hänga ut fullt normala män som är lite gubbsjuka, jag tycker inte det är rätt. Dumpen är ansvarig till de som har tagit sina liv. Dessa män hade troligtvis aldrig haft en chans ändå på en sån ung tjej. Och hade aldrig tänkt och träffa någon om de inte fick den möjligheten de fick. Som visade sig vara dumpen istället.

De gör brottsprovokation , Det är som att säga till en utsatt hemlös person håll den här ett kilos påse knark åt mig tills dagen är slut så får du 15 000. Efter den här personen har gett tidigare denna påsen, så stormade polisen och griper honom.

Och han få sin frihet tagen ifrån sig, och han sitter i fängelse. Samma sak med det dumpen håller på med, jag tycker det är sjukt löjligt. De triggar ju till brott. Precis som i exemplet ovan, den tid han hade ju aldrig självmant sökt sig till att sälja knark men han får ett erbjudande som han inte kan motstå.

Folk snacka om att pedofilers karma kommer och det kanske de gör för de riktiga profilerna som faktiskt begriper sig på barn. Fast lita på att Sara och Patrik karma kommer förr eller senare.

Jag anser inte att det är något fel huvudtaget att ha en attraktion som är naturlig, vi lever i ett väldigt diktatur risk samhälle i alla fall gällande sociala normer vad som är okej.

Det du skriver är precis vad det handlar om. De som söker prepubertala, det vill säga barn och inte könsmogna ungdomar är vad de skulle rikta in sig på. Nu är ju de flesta av dem de hängt ut hebefiler och det är ensamma män som inte sällan har psykiska problem och är desperata. En hebefil tog livet av sig.

Skulle de jaga pedofiler, det vill säga de som söker sex med barn så hade ingen haft synpunkter.

Dessutom är det uppenbart att de har gör det för pengar med företagsevent, klädfösäljning och swischhorande.

De allra flesta av dessa hebefiler som söker tonårsflickor är gamla, fula och feta och skulle aldrig få en träff med någon annan än dumpenknarkarna...

Karma kommer var så säker. Det kommer inte att sluta dra för dom två.
Citera
2022-05-16, 18:28
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Svar. Hur många gånger som helst så alla ser det. Jag ser att knarkarna är fina förebilder för dig och det bevisar ditt intellekt. Du har säkert köpt deras WT kläder också 😁

Haha nej. Min garderbor tål inte fler kläder.
Kul att du har scoopat in på en sak. Kan vara indicier på en eventuell diagnos och jag ska då låta dig bara
Citera
2022-05-16, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
"Belägg" är väl ganska subjektivt men för min högst personliga del säger denna formulering allt (min fetning).https://dumpen.se/2022/04/19/dumpen-on-tour/

Skulle nån som drevs av idealitet och omsorg med utsatta uttrycka sig så smaklöst/klantigt? För anhöriga som fått sina familjer krossade (ekonomiskt inte minst) måste orden "lättsam" och "skvaller" kännas som slag i ansiktet.

Men vad vet jag? Eventet kanske är kostnadsfritt?

Nu blir jag besviken på dig som normalt brukar vara klarsynt.
För att pengar ska vara drivkraften bör man väl generera ett överskott. Bara det faktum att man tar betalt betyder inget.
Citera
2022-05-16, 18:40
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitterkaffe
Det kanske de hade tjänat mer på än swish. Att först locka folk att skriva ut fantasier och sen utpressa dem. Hade på ett sätt varit mer ärligt än det de håller på med nu.
Problemet är väl om de stöter på nån som kör samma grej och kanske tänkt utpressa en fiskare i sin tur.

De kanske kombinerar. Finns säkert en hel del rika gäddor som kan swisha över ett par hundra lax bara så där för att slippa bli uthängda. Förlusten för någon med stor fallhöjd kan ju bli avsevärt mer i pengar. Sedan kanske de tänker som så att de här pengarna kan vi göra något gott med så det gör inget om några stycken inte hängs ut.

Det är ju lite grejen med en sådan här verksamhet med noll insyn. De gör som de vill utan att någon granskar dom.
Citera
2022-05-16, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91

Konstigt att kyrkböckerna inte visar att det var vanligt att män gifte sig med väldigt unga tonåringar för 150 år sedan, nog borde siffran då inte ha varit 27 år för kvinnor och 30 år för män .
Citera
2022-05-16, 18:47
Medlem
Citat:
Det du skriver är precis vad det handlar om. De som söker prepubertala, det vill säga barn och inte könsmogna ungdomar är vad de skulle rikta in sig på. Nu är ju de flesta av dem de hängt ut hebefiler och det är ensamma män som inte sällan har psykiska problem och är desperata. En hebefil tog livet av sig.

Skulle de jaga pedofiler, det vill säga de som söker sex med barn så hade ingen haft synpunkter.

Dessutom är det uppenbart att de har gör det för pengar med företagsevent, klädfösäljning och swischhorande.

De allra flesta av dessa hebefiler som söker tonårsflickor är gamla, fula och feta och skulle aldrig få en träff med någon annan än dumpenknarkarna...

Ja det är tydligen viktigt för pedofiler det där med att det finns barn under 15 år är könsmogna.
Citera
2022-05-16, 18:48
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Nu blir jag besviken på dig som normalt brukar vara klarsynt.
För att pengar ska vara drivkraften bör man väl generera ett överskott. Bara det faktum att man tar betalt betyder inget.
Tack för komplimangen, men nu var det inte det faktum att man tog betalt (vilket inte nämns men väl är underförstått) utan formuleringen som är så maxad åt krängar-hållet den bara kan vara. (Man har inte ens besvärat sig att lägga in ett pliktskyldigt "x % av intäkterna går till utsatta ...".)

Men återigen är ju "belägg" subjektivt så länge man inte ägnar sig åt avlyssning eller liknande. För mig är detta ett "belägg" men du håller garanterat inte med.
Citera
2022-05-16, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Tack för komplimangen, men nu var det inte det faktum att man tog betalt (vilket inte nämns men väl är underförstått) utan formuleringen som är så maxad åt krängar-hållet den bara kan vara.

Men återigen är ju "belägg" subjektivt så länge man inte ägnar sig åt avlyssning eller liknande. För mig är det ett "belägg" men du håller garanterat inte med.

Det måste vara många hundra inlägg i tråden som påstår att Dumpens motiv är pengar. Borde det inte finnas en enda lite indicier att så är fallet om det nu är sant?
Citera
2022-05-16, 18:53
Bannlyst
Citat:

Precis det handlar bara om pengar och uppmärksamhet. Möjligtvis att de stör sig på en attraktion som faktiskt de flesta männen har. Och jo det har de flesta män visst oavsett var man kommer kommentera gällande detta. Folk är så hjärntvättade av sociala normer och regler som är satt av människan att de inte ens ta hänsyn till våran sanna biologi.

De har blod på sina händer, dem är orsaken till att helt normala människor har fått sina liv förstörda. Visst ok det kanske fel och ragga på tonårstjejer enligt våra av sociala normer kan också ses som omoraliskt. Fast att människor döda det är helt och hållet Patrik och Saras fel. Vi börjar likna USA mer och mer. Och det är inte till det bättre.

Jag kan inte fatta att så många heja på dumpen, det är ingenting konstigt att ha en attraktion i mos tonårstjejer. Det har genom historien aldrig varit fel. Sedan över en natt så ska du helt plötsligt bara fel. Och de som säger att de inte har den attraktionen ljuger för sig själva. Jag hoppas att både Patrik och svara på något sätt åker dit för detta fängelse eller skadestånd. Jag tycker de borde skita i jaha fullt normala män och fokuserar på pedofiler.Dumpen och liknande organisationer är anledningen till att människan inte kommer få fred på jorden och kunna leva i kärlek. De hata någonting som är naturligt. Som många andra järn tvättade idag faktiskt gör, man ska aldrig gå in mot naturen det kommer straffa sig slutändan och säkert bli våran undergång hatet vi har mot varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in