2022-05-16, 18:17
Avslutad
Den sjönk till mellan 10% och 20% från topparna både 2013 och 2017, så från ett pris på 67 tusen 2021 borde det betyda circa 10 000 inom två år. Det kan förstås bli hyperinflation innan dess. Frågan är vilka alts som överlever. Terra Luna kommer förmodligen inte vara den enda stora som trillar av pinnen.
Citera
2022-05-16, 18:33
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Haha har du observerat crypto marknaden öht? Under 2021 måste jag har sprungit på minst 15 olika coins som ökade med 100-500% på under en vecka, för att inte tala om alla de som ökade bra mycket mer än 100% fast sakta men säkert under året.

Du och övriga crypto bros tror att det ovanstående är ett argument för att investera i krypto, men det är egentligen det motsatta.
Citera
2022-05-16, 18:38
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Den sjönk till mellan 10% och 20% från topparna både 2013 och 2017, så från ett pris på 67 tusen 2021 borde det betyda circa 10 000 inom två år. Det kan förstås bli hyperinflation innan dess. Frågan är vilka alts som överlever. Terra Luna kommer förmodligen inte vara den enda stora som trillar av pinnen.
Frågan är vad hyperinflation gör med btc-priset. Just nu får inflationsbesked kursen att dumpa. Det beror såklart också på vilken/vilka valutor som drabbas. Skulle SEK drabbas blir vi rika. Skulle de flesta valutor drabbas tror jag btc kommer dumpa hårt på kort och medellång sikt för att sedan skena iväg på längre sikt.
Citera
2022-05-16, 19:21
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Kommer röra sig mellan ca 25-32/33K under hela sommaren tror jag och sedan sakta gå upp igen efter hösten. Inte helt övertygad om att vi befinner oss i en björnmarknad, så vi får se om det kanske blir en ny ATH i Q4.
Njaa.. Jag tror mer det kommer bli ganska volatilt framöver.

Tittar vi i charten https://www.tradingview.com/x/zIu7EGPh/ så har vi väldigt mycket Likviditet nedåt.
Dem gröna Vector;na kommer förmodligen bli återhämtade då MM endast bryr sig om Likviditet

Detta är veckograften, men kikar ni så ser ni att vi har precis börjat äta dessa nedåt. Tråkigt nog.

OT:
Altcoins, visst det är köpläge nu om man är lite långsynt. Med en bra bag nu så är DCA key för resterande kommande dropp, om fallet blir så, såklart.
Vilka coins intresserar er mest?
Vilka skulle ni köpt idag?
Tidsspann - 2 års hoodl om inte tidigare ath.
Citera
2022-05-16, 19:47
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madzen123
Njaa.. Jag tror mer det kommer bli ganska volatilt framöver.

Tittar vi i charten https://www.tradingview.com/x/zIu7EGPh/ så har vi väldigt mycket Likviditet nedåt.
Dem gröna Vector;na kommer förmodligen bli återhämtade då MM endast bryr sig om Likviditet

Detta är veckograften, men kikar ni så ser ni att vi har precis börjat äta dessa nedåt. Tråkigt nog.

OT:
Altcoins, visst det är köpläge nu om man är lite långsynt. Med en bra bag nu så är DCA key för resterande kommande dropp, om fallet blir så, såklart.
Vilka coins intresserar er mest?
Vilka skulle ni köpt idag?
Tidsspann - 2 års hoodl om inte tidigare ath.
Lutar åt det. Folk är för optimistiska och behöver vara helt utskitna och deprimerade innan det vänder upp. Kommer ta tid.

Gällande andra coins så vet jag inte. Amatörer som shillade multivac sedan februari(-80%[!]) och samtidigt kommenterar CZs inlägg med ”moonboi” från sitt konto med 10 följare ska man nog akta sig för. Riktiga amatörer som ligger galet back. Exempel: https://twitter.com/burrebror?s=21&t=UeH0oYnBuT27N08raio5iw

ETH funderar jag på att slänga in en mindre summa i.
Citera
2022-05-16, 20:24
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Lutar åt det. Folk är för optimistiska och behöver vara helt utskitna och deprimerade innan det vänder upp. Kommer ta tid.

Gällande andra coins så vet jag inte. Amatörer som shillade multivac sedan februari(-80%[!]) och samtidigt kommenterar CZs inlägg med ”moonboi” från sitt konto med 10 följare ska man nog akta sig för. Riktiga amatörer som ligger galet back. Exempel: https://twitter.com/burrebror?s=21&t=UeH0oYnBuT27N08raio5iw

ETH funderar jag på att slänga in en mindre summa i.
Nah funkar inte riktigt så men förstår dig. Det är MR retail som känner så som du beskrev.
Vi andra vill ha lägre priser och välkomnar det.

MTV var ett lovat projekt tills dem släppte sin roadmap.
Shawn Yang i spetsen tex.
På plats #951 och ned 80%. Tycker du det svider så håll dig till annat. Det ingår i dessa lowrmktcapcoins.

Men fyfan vilket strålande exemplar du kommer med ändå, ETH, lysande!
Citera
2022-05-16, 20:30
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Nah funkar inte riktigt så men förstår dig. Det är MR retail som känner så som du beskrev.
Vi andra vill ha lägre priser och välkomnar det.

MTV var ett lovat projekt tills dem släppte sin roadmap.
Shawn Yang i spetsen tex.
På plats #951 och ned 80%. Tycker du det svider så håll dig till annat. Det ingår i dessa lowrmktcapcoins.

Men fyfan vilket strålande exemplar du kommer med ändå, ETH, lysande!
Tack! Bra att du håller med mig om att inte ta tips från burrebror. Då blir man rekt.

Blir nog inga alts för min del. Bitcoin är kungen och är närmast garanterad att göra 10x inom en tioårsperiod. Burrebror sitter kvar, vi andra vinner.
Citera
2022-05-16, 20:37
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Tack! Bra att du håller med mig om att inte ta tips från burrebror. Då blir man rekt.

Blir nog inga alts för min del. Bitcoin är kungen och är närmast garanterad att göra 10x inom en tioårsperiod. Burrebror sitter kvar, vi andra vinner.
Man vinner & man förlorar.

Om jag hade varit rekt, tror du jag hade varit aktiv här då och hållit på dagligen med detta?

Inga konstigheter
Citera
2022-05-16, 20:43
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Man vinner & man förlorar.

Om jag hade varit rekt, tror du jag hade varit aktiv här då och hållit på dagligen med detta?

Inga konstigheter
Vem har sagt att du är rekt? Burrebror är rekt och ligger -80%. Du är Madzen123 och känner ”MM” som du tror sätter kursen men inte kan bevisa. Vi andra tror att marknaden bestämmer.
Citera
2022-05-16, 20:48
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Vem har sagt att du är rekt? Burrebror är rekt och ligger -80%. Du är Madzen123 och känner ”MM” som du tror sätter kursen men inte kan bevisa. Vi andra tror att marknaden bestämmer.
Jaha är det så det fungerar.

Vem bestämmer över marknaden då? Eller bestämmer den allting? Vilka driver runt marknaden? Vad får marknaden att fungera? Tror du att detta spelet är random och ingen bestämmer över marknaden? Är du dum? För det första och sista, DET HANDLAR OM PENGAR. Resten borde även du kunna lista ut själv.
Citera
2022-05-16, 21:00
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Jaha är det så det fungerar.

Vem bestämmer över marknaden då? Eller bestämmer den allting? Vilka driver runt marknaden? Vad får marknaden att fungera? Tror du att detta spelet är random och ingen bestämmer över marknaden? Är du dum? För det första och sista, DET HANDLAR OM PENGAR. Resten borde även du kunna lista ut själv.
Jag menar att det generellt sett är köpare och säljare på marknaden som bestämmer. Du tror att det är en eller ett fåtal som godtyckligt styr priset. Dessa få hade i så fall varit världens rikaste på nolltid. Du känner ju dessutom denna MM så du borde vara världens rikaste. Istället är du back 80%.
Citera
2022-05-16, 22:34
Avslutad
Citat:
Jag menar att det generellt sett är köpare och säljare på marknaden som bestämmer. Du tror att det är en eller ett fåtal som godtyckligt styr priset. Dessa få hade i så fall varit världens rikaste på nolltid. Du känner ju dessutom denna MM så du borde vara världens rikaste. Istället är du back 80%.

Är det MMCrypto ni pratar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in