Citat:
Ursprungligen postat av
miss-fire
Precis så! Det är så jävla vidrigt med män som tror de har rätt till sex och kvinnors kroppar. Ingen av de här tjejerna är där frivilligt, utan pga fattigdom. Om Tony köper tjejer som hade kunnat vara hans egna dotter, så har han säkerligen köpt väääldigt unga tjejer där, speciellt med tanke på hur länge han hållit på så här. Vidrigt och en riktig loser!
Jag har själv bott och jobbat i Thailand och klientelet Tony tillhör är anskrämliga. De skiter fullständigt i kvinnorna och vill bara ha ett hål att fylla. Dessa snubbar är ofta fruktansvärda mansbebisar som inte vill ta ansvar för sina skitliv, utan plockar hem en fattig tjej som får bli mamma, hushållerska och knulldocka åt dem. Dessa tjejer gör allt för att ge ett bättre liv åt sin familj och skolgång åt barnen.
Look who's talking, om jag minns rätt är du flata och har bott/jobbat i flera asiatiska länder och
haft sex med kineser, koreaner, laotier osv.
Och du har aldrig betalat en bath direkt eller indirekt ? Ni har varit jämställda och ingen varit utnyttjad eller varit i beroendeställning eller hoppats på att få ett bättre liv med dej i Sverige.
Tillåt mej inte bara tvivla. Jag har träffat på flera som du och vet vad ni går för.
Du är lika vidrig som männen, du bara döljer det.
ALLA rika västerlänningar som reser i fattiga länder i asien utnyttjar landets fattiga, ekonomiskt eller sexuellt, same shit.