2022-05-15, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Jeg ser at du prøver å dra med deg svartediket.

Påstanden DIN er at retten har godkjent siktelsene.

Jeg vet at du tar feil, nå, som når du påstod at saken skulle for retten i løpet av 2022.

Fatter ikke hva som driver deg, innbiller deg at du er en del av etterforskningsledelsen og så skriver du ting som er helt uten virkelighet.
Har du spurt deg selv hva som driver deg?

Kan ikke du roe deg ned. Du ødelegger stemningen her.

Siktelsen mot TH er opprettholdt.

Fra hemmelig siktelse ble tatt ut sommeren 2019, og videre fra pågripelse 28. april 2020, løslatelse fra varetektsfengsel 8. mai 2020, og frem til i dag.

Tom Hagen har snart vært siktet i tre år. Og det er ingenting som tyder på noen snarlig henleggelse.

Du trenger da ikke å være så sur og bitter for det.
Citera
2022-05-15, 22:02
Medlem
Dette litt vidrekommene kryptomiljøet som var i Oslo i 2017 / 2018 tviler jeg på var så hinsides stort.. Sikkert 100 personer eller noe sånnt. Jeg tipper at en håndfull av de i dette miljøet enten veit, eller har en sterk fornemmelse av hvem som stor bak krypto rigget. Jeg mener løsningen på kryptodelen ligger her. Noe annet ville vært helt fjernt, værtfall nå som alle spor peker mot Oslo.. RU snakket om monero og kidnappinger, å så oppstår akkurat dette. Men de er nok livredde for å si noe. Men at ryktene om hva har skjedd svirrer i dette miljøet er jeg sikker på. KryptoGM er ikke skvetten, fremstår som svært selvsikker.
Citera
2022-05-15, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Kan ikke du roe deg ned. Du ødelegger stemningen her.

Siktelsen mot TH er opprettholdt.

Fra hemmelig siktelse ble tatt ut sommeren 2019, og videre fra pågripelse 28. april 2020, løslatelse fra varetektsfengsel 8. mai 2020, og frem til i dag.

Tom Hagen har snart vært siktet i tre år. Og det er ingenting som tyder på noen snarlig henleggelse.

Du trenger da ikke å være så sur og bitter for det.
Påstanden er at retten har godkjent siktelsene og linken mangler fortsatt.

Jeg vet jeg ødelegger stemningen her, det er fordi tråden er full av mennesker som er mer opptatt av simpelt sladder enn sakens realiteter.

Finn deg et ekkokammer du, hvor alle er enige om å drite i virkeligheten.
Citera
2022-05-15, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CptHastings
Du må være ny her.

Jeg har vært her som leser fra dag en, og jeg har gjennomgått alt som er blitt skrevet. De fleste er seriøse med hjerte og hode på rett sted, men det er også en liten gjeng med troll og ufine mobbere her som som kun er opptatt av å lage støy og meningsløse diskusjoner som forringer seriøsiteten på forumet. Det skal selvsagt være rom for alle, men det er uansett synd at det er slik.
Senast redigerad av Troverdig 2022-05-15 kl. 22:09.
Citera
2022-05-15, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Du har helt rett, og det gjør meg godt å lese at noen har hode og hjerte til å forstå hva som har foregått. Takk for støtten.

Helt enig i det amundra skriver jeg også.
Citera
2022-05-15, 22:15
Medlem
Citat:
Det er fortsatt usikkerhet rundt troverdigheten av alibiene kontordama og sønnen har gitt til politiet, og det samme gjelder tidspunktene hvor TH oppholdt seg etter at han kom på jobb. Så langt peker alle spor og motiver en vei, det er så langt ingen indisier og linker som går i andre retninger.
Så du tror sønnen, kontordama og TH lyver om at de snakket med AEH den morgenen ? Jeg trodde konspirasjonsteorien TH/RU var alt. Men du tror altså på enda større konspirasjon ? Å alt dette skal vi høre om i en rettssak som skal gå av stabelen i år ?
Senast redigerad av OleStoltenberg 2022-05-15 kl. 22:18.
Citera
2022-05-15, 22:22
Medlem
Citat:
Jeg ser at du prøver å dra med deg svartediket.

Påstanden DIN er at retten har godkjent siktelsene.

Jeg vet at du tar feil, nå, som når du påstod at saken skulle for retten i løpet av 2022.

Fatter ikke hva som driver deg, innbiller deg at du er en del av etterforskningsledelsen og så skriver du ting som er helt uten virkelighet.
Har du spurt deg selv hva som driver deg?

Dette er min siste melding til deg: Det jeg forsøker å fortelle deg er at siktelsen ville blitt satt til side av Riksadvokaten for lenge siden hvis politiet ikke kontinuerlig hadde fortsatt å levere indisier og bevis for at de har siktet riktige personer = TH og RU.
Hvor vrang og tungnem er du egentlig? Takk for følget, du vil ikke få svar av meg heretter, jeg snakker heller med hunden min.
Citera
2022-05-15, 22:27
Medlem
Citat:
Dette er min siste melding til deg: Det jeg forsøker å fortelle deg er at siktelsen ville blitt satt til side av Riksadvokaten for lenge siden hvis politiet ikke kontinuerlig hadde fortsatt å levere indisier og bevis for at de har siktet riktige personer = TH og RU.
Hvor vrang og tungnem er du egentlig? Takk for følget, du vil ikke få svar av meg heretter, jeg snakker heller med hunden min.
At du endrer påstanden din gjør ikke meg til tungnem...

Din påstand var at siktelsene var godkjent av retten!

Nå har du endret det til at riksadvokaten ville ha satt siktelsene til side hvis ikke politiet forer han med indisier.

Det er noe helt annet enn din opprinnelige påstand som er det reneste tøv, nå nærmer du deg såvidt uten at troverdigheten øker.

Hvis du synes jeg er slitsom vil jeg anbefale deg å slutte å skrive sludder i tråden.
Citera
2022-05-15, 22:27
Medlem
Citat:
Påstanden er at retten har godkjent siktelsene og linken mangler fortsatt.

Jeg vet jeg ødelegger stemningen her, det er fordi tråden er full av mennesker som er mer opptatt av simpelt sladder enn sakens realiteter.

Finn deg et ekkokammer du, hvor alle er enige om å drite i virkeligheten.

Da skal du få et lite spørsmål av meg her.

Hvis du tror det er slik at retten ville ha frafalt siktelsen mot TH ... kan du da fortelle meg hvorfor Svein Holden ikke tar siktelsen til retten og får siktelsen frafalt?

Tenk. Tenk. Tenk.

Nei. Når Svein Holden velger å ikke kreve siktelsen frafalt, så er det nok fordi at Svein Holden vet at retten ikke vil frafalle siktelsen.

Men, hvis SH var i den aller minste tvil, hvis det kunne være en sjanse for frafall av siktelsen, så måtte jo SH ha gjort et forsøk? Det må han jo ha plikt til? Han skal jo ivareta siktedes interesser.

Og akkurat det, å ivareta siktedes interesser, nå om dagene gjør visst SH det aller best ved å svare "ingen kommentar", og ellers er det bare tyst og taushet fra den kanten.

Du burde gi deg med maset ditt nå.
Citera
2022-05-15, 22:29
Medlem
Citat:
Mener du at du er sikker på at politiet har funnet nye bevis og nye indisier for at TH og RU er skyldige?

"Tom Hagens forsvarer mener at siktelsen etter to år opprettholdes på svakt grunnlag."

"Det jobbes også aktivt med de handlingsrelaterte sporene fra åstedet, og «temaer som kan avklare skyld eller uskyld for de som er siktet i saken»."

"Forsvarer Svein Holden mener mistankegrunnlaget mot Hagen er svekket, og er skeptisk til opprettholdelsen av siktelsen.
– For min del, etter å ha gått gjennom sakens dokumenter og den skjulte etterforskningen, konstaterer jeg at grunnlaget for politiets mistanke mot Tom Hagen har svekket seg ytterligere siden Eidsivating lagmannsrett løslot Hagen fra varetekt, sier Holden."
https://www.nrk.no/norge/tom-hagen-siktet-i-to-ar-1.15945889
Senast redigerad av z-z-z 2022-05-15 kl. 22:34.
Citera
2022-05-15, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Da skal du få et lite spørsmål av meg her.

Hvis du tror det er slik at retten ville ha frafalt siktelsen mot TH ... kan du da fortelle meg hvorfor Svein Holden ikke tar siktelsen til retten og får siktelsen frafalt?

Tenk. Tenk. Tenk.

Nei. Når Svein Holden velger å ikke kreve siktelsen frafalt, så er det nok fordi at Svein Holden vet at retten ikke vil frafalle siktelsen.

Men, hvis SH var i den aller minste tvil, hvis det kunne være en sjanse for frafall av siktelsen, så måtte jo SH ha gjort et forsøk? Det må han jo ha plikt til? Han skal jo ivareta siktedes interesser.

Og akkurat det, å ivareta siktedes interesser, nå om dagene gjør visst SH det aller best ved å svare "ingen kommentar", og ellers er det bare tyst og taushet fra den kanten.

Du burde gi deg med maset ditt nå.
Du er jo forvirret!
Du skjønner verken hva du leser eller skriver.

Jeg bestrider 2-to påstander fremsatt i tråden.

-1 Saken skal for retten i løpet av 2022
-2 Retten har godkjent siktelsene.

Hvis påstanden er korrekt er det veldig enkelt å finne link som bekrefter.
Hvis påstanden er feil er det ikke mine kritiske spørsmål det er noe feil med, snarere tvert i mot.
Citera
2022-05-15, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Så du tror sønnen, kontordama og TH lyver om at de snakket med AEH den morgenen ? Jeg trodde konspirasjonsteorien TH/RU var alt. Men du tror altså på enda større konspirasjon ? Å alt dette skal vi høre om i en rettssak som skal gå av stabelen i år ?

Jeg tror ikke på konspirasjoner, det overlater jeg til deg og dine tilhengere. Jeg tror på min kunnskap om saken, politiets etterforskning, tiltale og en rettssak som vil føre til domfellelse for de siktede i saken. Rettssaken kan komme til å vare i flere år, men tiltale og igangsetting av prosedyrene rundt rettssaken vil sannsynligvis skje i løpet av 2022. Jeg beklager at jeg ikke kan gi deg og dine venner måned, dag, dato og nøyaktig klokkeslett for oppstart og avslutning på rettssaken, men det får dere bære over med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in