Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-05-15, 07:25
Medlem
Troligtvis fick stackars casper noll närhet av frun. Men fö kanske dom hade det väldigt bra.. Fint hem. God mat mm.... Å nu få casper skulden för allt.. Så tarvligt. Skulle inte tackat nej för en natt med honom
Citera
2022-05-15, 09:19
Medlem
MissDecibellas avatar
Vem är den andra påstådda älskarinnan som nämns i artikeln från ”Stoppa Pressarna” och som han (om jag fattade rätt) ff ska ha kontakt med..?
Dom träffades tydligen innan han träffade Therese.
Citera
2022-05-15, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Troligtvis fick stackars casper noll närhet av frun. Men fö kanske dom hade det väldigt bra.. Fint hem. God mat mm.... Å nu få casper skulden för allt.. Så tarvligt. Skulle inte tackat nej för en natt med honom

Troligtvis var hon bara helt normal men för tråkig för en man som vant sig vid och blivit beroende av den kick han får av att konstant sätta på nya kvinnor. Troligtvis ledsnade frun på detta. För att spekulera vidare: Troligtvis hade han många erbjudanden, troligtvis har han under åren som dansbandssångare vant sig vid att det ingår kvinnor till kaffet efter spelningarna. Troligtvis är han sexberoende. Helt säkert har han betett sig som en gris mot sin fru. Troligtvis är han en gris. Troligtvis är de kvinnor som vill få sig en natt med honom inte dugg bättre själva. ”Alfa-hanne”, haha, snarare alfa-fjant.
Senast redigerad av Tedrom 2022-05-15 kl. 09:53.
Citera
2022-05-15, 11:21
Medlem
Citat:

Vet inte om du är ironisk eller inte men Casper har vänstrat med andra kvinnor hela sin karriär. Skillnaden är att denna gång blev älskarinnan gravid och frun fick nog.
Citera
2022-05-15, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ola77
Varför skylla allt på casper... Ingen vet något om deras äktenskap... Han ville ha sex och hittade en älskarinna... Frun levde nog ett bra liv. Eget sovrum. Mm och en massa pengar som casper drog in.. Casper sjunger fantastiskt. Låt han få fortsätta med det

Caspar är en slampis! Lätt4raggad o lättfotad.
Har kanske diagnos, adhd o måste känna kickar flera ggr om dygnet.
Hittar nya villigaobjekt/ föremål, en sådan som han skulle aldrig gift sig.
Citera
2022-05-15, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Caspar är en slampis! Lätt4raggad o lättfotad.
Har kanske diagnos, adhd o måste känna kickar flera ggr om dygnet.
Hittar nya villigaobjekt/ föremål, en sådan som han skulle aldrig gift sig.

Smaken är lyckligtvis delad men som kvinna förstår jag inte alls hur någon kan bli attraherad av honom fysiskt. Om jag hade tvingats välja så hade jag hellre tagit någon av de tre andra i bandet (tack och lov för att jag aldrig kommer att hamna i den situationen )

Men han är ju ganska känd och framgångsrik och det räcker tydligen för att väldigt många av mina medsystrar ska sära villigt på benen.
Citera
2022-05-15, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Vet inte om du är ironisk eller inte men Casper har vänstrat med andra kvinnor hela sin karriär. Skillnaden är att denna gång blev älskarinnan gravid och frun fick nog.
Hur kan du veta detta
Citera
2022-05-15, 14:14
Medlem
Retsinas avatar
Tycker casper är helskön. Tycker han gjorde rätt som fimpade skatan och skaffade sig en yngre knulldocka.
Hon ska tydligen vara en riktig nymfoman.
Citera
2022-05-15, 15:53
Medlem
Men det måste kännas tungt för frun att inse att han varit otrogen hela tiden under alla dessa år han har lurat henne rakt av
Citera
2022-05-15, 16:21
Medlem
Citat:
Men det måste kännas tungt för frun att inse att han varit otrogen hela tiden under alla dessa år han har lurat henne rakt av

Detta är mest spekulationer från mig, men att Casper är en häradsbetäckare av rang har i alla år vart en officiell hemlighet. De flesta vet men det talas inte så mycket om det.

Denna gång blev tjejen gravid, behåller barnet och tänkte inte vara tyst om vem som är pappan.

Nu blir det mer verkligt för frun och hon blir varse om att alla rykten var sanna.
Citera
2022-05-15, 16:27
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy

Men han är ju ganska känd och framgångsrik och det räcker tydligen för att väldigt många av mina medsystrar ska sära villigt på benen.

Tjejerna går främst på personlighet och status. Casper är social och har talang det räcker. Han har mycket att erbjuda Mäklar-Tessan.

För att vara 50+ så ser Casper rätt ok ut. Han har ingen flint eller ölmage som många andra gubbar i hans ålder har.
Citera
2022-05-16, 06:25
Medlem
Han behöver tömma pungen då och då. Och det har inget med kärlek att göra... Troligtvis älskade han sin fru gränslöst.
Senast redigerad av bea67 2022-05-16 kl. 06:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in