2022-05-14, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Gädda #101 nu! (Var är 99 och 100?)

hehe, helvete den videon blir en klassiker.
Hej alla barn på Tiktok, nu levererar dumpen med besked, haha

https://dumpen.se/2022/05/14/10949/
Citera
2022-05-14, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitterkaffe
Haha men det var ju vad jag skrev? De verkar ju inte vara intresserade av att sätta dit FÖRÖVARE (=olagligt) utan PEDOFILER (=de som tänker dåliga tankar). Alltså det har ju varit flera fall uppe som varit intressanta för polisen. Men där de istället för att låta polisen göra ett ingripande verkar prioritera att hänga ut personen.
Din sista punkt, varför är det enda som återstår att bli publicerad? På vilket sätt hjälper det någon?

Sorry jag försökte men jag kan inte dumma ner mig till din nivå.
Citera
2022-05-14, 19:13
Medlem
Citat:
Gädda #101 nu! (Var är 99 och 100?)

https://dumpen.se/2022/05/14/10949/
99 och 100 kanske på något sätt är sammankopplade , två nära släktingar eller ett par och därför så blir det något större med dem
Citera
2022-05-14, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Sorry jag försökte men jag kan inte dumma ner mig till din nivå.

Smidigt sätt att backa ur en diskussion med "äran" i behåll.
Citera
2022-05-14, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Alltså! Nummer 101 har seriöst proglem med förhuden och missbrukar ett fint dricksglas. Kommer nog inte kunna dricka ur något liknande någonsin igen

Jag misstänker lite löst att gäddans förnamn börjar på en del av ansiktet och något som finns på segelbåtar och på privata vägar. Men ska undersöka lite till

Peak performance kommer aldrig hämta sig från det här igen
Citera
2022-05-14, 19:14
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
99 och 100 kanske på något sätt är sammankopplade , två nära släktingar eller ett par och därför så blir det något större med dem
Ja, mycket möjligt. Och kanske någon eller båda av dom är det s.k. vulkanutbrottet, vi får se.
Citera
2022-05-14, 19:16
Medlem
Citat:
Du har alltså inget problem att vuxna män sitter och raggar barn på internet att våldta?
Men det är ju inte barn... Vuxna ska inte ha sex med barn, punkt slut. Men i det här fallet finns det ju inget barn?
Citera
2022-05-14, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Men det är ju inte barn... Vuxna ska inte ha sex med barn, punkt slut. Men i det här fallet finns det ju inget barn?

Tänk efter lite här. Tror du gäddan skulle åka till mötet om han visste att det var vuxna personer från dumpen han skulle möta? Han tror naturligtvis att han ska få till en skön stund med ett barn och det är exakt därför dumpen behövs.
Citera
2022-05-14, 19:21
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Peak performance kommer aldrig hämta sig från det här igen

Inte det japanska bilmärket jag tror han jobbar för heller.

Stackars fru. Otrogen såfort han kan.... Sicket as. Bara det värt att visad för omvärlden
Citera
2022-05-14, 19:27
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Alltså! Nummer 101 har seriöst proglem med förhuden och missbrukar ett fint dricksglas. Kommer nog inte kunna dricka ur något liknande någonsin igen

Jag misstänker lite löst att gäddans förnamn börjar på en del av ansiktet och något som finns på segelbåtar och på privata vägar. Men ska undersöka lite till
Ja du menar efternamn antar jag.
Har hittat den jag tror du menar, men tycker inte hans utseende på Facebook och LinkedIn stämmer tillräckligt 100 med gäddan även om dom visserligen är ganska lika.
Citera
2022-05-14, 19:29
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ja du menar efternamn antar jag.
Har hittat den jag tror du menar, men tycker inte hans utseende på Facebook och LinkedIn stämmer tillräckligt 100 med gäddan även om dom visserligen är ganska lika.

Är rätt säker på detta.
Citera
2022-05-14, 19:30
Medlem
N0IItoleranss avatar
Rebus

Hans förnamn är givet

Efternamn som sagt en del av ansikten plus en del på segelbåt eller det som stänger av en privet väg. Bor på en gata med som börjar med en del av ett personskydd riddarna bar för att kunna värja sig mot attacker

Hans arbetsgivare har levererat klassiska land cruiser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in