Citat:
Varför skulle inte det gå? det är ju bara att ringa runt till alla som lämnat röster i en valfri box och fråga om de röstade? Om tio pers säger att de inte alls röstade i valet, samt D'Souza och co har identifierat (som de påstår= en mula som lagt tio röster i den lådan så är det ju case closed.
Men givetvis gjordes inga sådana försök - i alla fall inga lyckade, och exakt 0 redovisade fuskröster presenteras i filmen.
Källa på det?
under tiden du försöker slingra dig från detta kan du få denna källa:
I Fulton County säger de i filmen att mulor stoppade 92,670 olagliga röster i drop boxes.
Så hur kunde det vara fler olagliga röster än det totala abhtalet lagliga OCH olagliga röster??
Nej, det förekommer inte bevis för en enda olaglig röst i filmen. inte heller för en enda olaglig mula..
Nej, men om du tittar så har de även munskydd - du kanske missade det men det var precis under värsta Covid-perioden..
Geotracking funkar fint - med de metoder som används i filmen sägs man kunna avgöra med en exakthet på cirka 30 meter när var personen befunnit sig - så det räcker gott med att vara på andra sidan gatan... exaktheten har jag dock ingen källa på, men att man skulle kunna avgöra på metern när att någon stått vid en röstlåda tror jag alla kan hålla med om att det är uteslutet.
Men givetvis gjordes inga sådana försök - i alla fall inga lyckade, och exakt 0 redovisade fuskröster presenteras i filmen.
Källa på det?
under tiden du försöker slingra dig från detta kan du få denna källa:
I Fulton County säger de i filmen att mulor stoppade 92,670 olagliga röster i drop boxes.
According to an analysis of the scanned transfer forms and a spreadsheet from Fulton elections, nearly 79,000 ballots were deposited in the county's 38 drop boxes — or more than half of mail-in ballots cast in the election.https://www.gpb.org/news/2021/06/17/fact-check-fulton-county-not-missing-ballots-or-hundreds-of-drop-box-custody-forms
Så hur kunde det vara fler olagliga röster än det totala abhtalet lagliga OCH olagliga röster??
Nej, det förekommer inte bevis för en enda olaglig röst i filmen. inte heller för en enda olaglig mula..
Nej, men om du tittar så har de även munskydd - du kanske missade det men det var precis under värsta Covid-perioden..
Geotracking funkar fint - med de metoder som används i filmen sägs man kunna avgöra med en exakthet på cirka 30 meter när var personen befunnit sig - så det räcker gott med att vara på andra sidan gatan... exaktheten har jag dock ingen källa på, men att man skulle kunna avgöra på metern när att någon stått vid en röstlåda tror jag alla kan hålla med om att det är uteslutet.
Till att börja med din jävla Shermerkopia....jag skiter fullständigt i om det är döda hundar eller döda kärringar som har röstat eller vad som har hänt i Fulton County. Jag har aldrig påstått att den där filmen har alla fakta på plats eller har bevis för några röster eller vem. Ska jag behöva säga det ännu en gång till också?
Jag tycker dock att filmen visar tydligt att det en större valfuskop pga geotrackingen och korslänkning till film och tid och där har du ju absolut ingenting att komma med. Absolut helt jävla noll har du levererat hittils förutom chaufförer i diverse branscher och valarbetare som jobbar mitt i nätterna.
Att handskarna åker på när de kommer till boxarna är alltså pandemin och inte att tidigare fuskare åkte dit och sen börjar man se det på filmerna som jag lutar åt....ja ja whatever floats your boat.
Vem på metabunk försöker lura i dig att en telefons precision på 30m skulle vara jätteväsentligt när man rör sig till 27 st boxar över 6 countys? Då har man inte begripit geotracking i det här sammanhanget iaf. Angående boxantal så fanns det privat finansierade boxar enligt true the vote....skulle de vara listade allihop menar du?
Senast redigerad av withnonam3 2022-05-14 kl. 15:09.
Senast redigerad av withnonam3 2022-05-14 kl. 15:09.