Citat:
Ursprungligen postat av
Ambulocetus
Angie tog inte illa upp. Utan denna rasist-gate är alltså skapad av Shevin. Det må vara ett spel, men hon spelar jävligt fult. Trodde inte man kunde sjunka lägre, men uppenbarligen gick det.
Enligt artikeln på Hänt och i Aftonbladet tror jag så grät hon floder över de två incidenterna och mår dåligt än idag. Jag är bara budbäraren.. och vet inte om det stämmer. Men visst kanske det fanns taktiska skäl av Hayes och Shevin eller så kände de att det var en personlig oförrätt då de själva är mörkhyade.
Någon som följer henne på instagram och kan säga om hon har kommenterat det här med Tommie?
Citat:
Ursprungligen postat av
TieDomi
Fascinerande att Elin kan ha en så stor och saftig röv och inte ha några bröst (knappt).
Söt som tusan dock, verkar trevlig dessutom.
https://www.instagram.com/p/BlLqBvTg8ML/
Jag lever i fel tid känns det som när folk fläker ut sig till höger och vänster, och tror att de är så speciella? Ser själv ut ungefär som henne kroppsmässigt, helt ok ansikte, big deal att vara smal.. Inte skulle man ta 100 bilder från olika vinklar för det.
Åh jag vill så gärna hitta klippet med Raymond där han pratar om att ena laget jagar noshörningar och fiser regnbågar. Men det är svårt...