2022-05-22, 11:23
Medlem
Jag förstår mig inte på varken Hanna eller Filip. Verkar basera allt sitt tävlande på känsloargument, vilka de "trivs bäst" med, vilka som inte drar harmlösa skämt. Hanna den mest kränkta, humorlösa personen som verkar finnas och Filip ryggradslösa, go with the flow personen som varit i tävlingen. Hejade på dem innan men hoppas de båda åker ut, usch. Hoppas Linn vinner nu (den enda jag hejar på).
2022-05-22, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Gränslandet stängdes för 2 veckor sedan. Häng med och lev i nuet!!
ja vet men dom alla har fått 100 chanser...
2022-05-22, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Jag har en känsla av att det blir en "Meh" vinnare i år. Min favorit är borta och vete fan vem man vill se vinna förutom Linn. Ingen egentligen. Trist att man inte fick se hur det hade gått för Jabril, den där medelålders hunken, Isabella mfl.

Hasse från en tidigare säsong hade man velat se återkomma, han fick aldrig riktigt en chans. Och på tal om pinglor så hade vi även Cissi Wallin, hon som inte kunde leva utan toapapper. https://www.hant.se/noje/darfor-kanner-du-igen-cissi-wallin-nilsson-i-robinson-2020/5278781
Det som finns att välja på är
2 långsinta mobbare som styrs av Shevins gamla önskemål
4 personer som inte kan ta egna beslut och stå upp för sina åsikter
1 snäll och trevlig person
1 person som snackar hela tiden och verkar hal

söndag:
Blev väl så här ja för att så många bra personer har lämnat i säsongen.
2022-05-22, 13:18
Medlem
picapicans avatar
Vad är det med folk i årets Robinson? Hanna och Filip har ingen egen vilja verkar det som. Varför pratar alla om att rösta ut Joel eller Linn, som inte är några hot överhuvudtaget?
2022-05-22, 13:24
Medlem
Jonipoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Vad är det med folk i årets Robinson? Hanna och Filip har ingen egen vilja verkar det som. Varför pratar alla om att rösta ut Joel eller Linn, som inte är några hot överhuvudtaget?
Därför att alla är livrädda för att inte passa in i gruppen om de inte gör som ”ledarna” säger.

Men ja, visst är det sjukt att endast två (!) personer, Jessica och Peter, har en sådan makt att de kan bestämma över fyra andra personer som egentligen vill rösta annorlunda.
2022-05-22, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dopesdopes
Jag förstår mig inte på varken Hanna eller Filip. Verkar basera allt sitt tävlande på känsloargument, vilka de "trivs bäst" med, vilka som inte drar harmlösa skämt. Hanna den mest kränkta, humorlösa personen som verkar finnas och Filip ryggradslösa, go with the flow personen som varit i tävlingen. Hejade på dem innan men hoppas de båda åker ut, usch. Hoppas Linn vinner nu (den enda jag hejar på).

Hanna borde råkat ut för Hayes vrede.
2022-05-22, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Därför att alla är livrädda för att inte passa in i gruppen om de inte gör som ”ledarna” säger.

Men ja, visst är det sjukt att endast två (!) personer, Jessica och Peter, har en sådan makt att de kan bestämma över fyra andra personer som egentligen vill rösta annorlunda.
I grund och botten är det dock Shevin som styr Peter och Jessica, så de två är följeslagare nr 1. De är väl antagligen rädd för att åka hem från Robinson i vetskap om att Joel fortfarande är med och tävlar. Då hade Shevin fått spel, de har även pratat om att rösta ut Joel tidigare "för tänk om Shevin kommer!" men väntade på ett bättre tillfälle.

Följeslagare nr 2 är Desiree, Filip, Hanna och Henrik
2022-05-22, 13:35
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
I grund och botten är det dock Shevin som styr Peter och Jessica, så de två är följeslagare nr 1. De är väl antagligen rädd för att åka hem från Robinson i vetskap om att Joel fortfarande är med och tävlar. Då hade Shevin fått spel, de har även pratat om att rösta ut Joel tidigare "för tänk om Shevin kommer!" men väntade på ett bättre tillfälle.

Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon

Peter och Jessica är riktigt vidriga!
2022-05-22, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga

du har rätt det är helt sjukt egentligen att Shevin fortfarande styr nord pakten trots att hon åkt ut.
2022-05-22, 14:00
Medlem
Jonipoons avatar
Jag kan inte förstå hur Jessica kan säga en sådan dum sak som att hon är stolt över lag Nord. Varför då?
2022-05-22, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Och ändå fortsätter du slösa din tid med att sprida inlägg här? Du skulle nog må bra av att surfa vidare i cyberspace

Håller helt med dig! Måste hamnat i en ond spiral igårkväll. Har ingen som helst ambition att komma upp i 1200 inlägg på fb.
2022-05-22, 14:34
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här