32-åring jag hade träffat ute på stan någon vecka eller två tidigare. Minns inte vad hon jobbar med. Halvsöt, ganska lång, med långt hår. Mycket solig i framtoningen.
Vi träffas på kvällen. Hon ler och skrattar mycket och är bevisligen mycket bekväm med mig i sitt sällskap. Drink, hem till mig, knull. Ett mer intensivt vaniljknull. Minns inte riktigt, faktiskt. Uppskattade mest att tungknulla hennes tvåa, fast det inte blev mer analt än så.
Nästa dag. 22-åring från en app som jobbar med marknadsföring eller liknande. Nyligen flyttat till stan. Söt, med humor men annars något alldaglig. Drink, promenad och hem till mig.
Vi kysser varandra, men hon ska inte ligga. Vill träffas några gånger först, säger hon.
Vi har mer fysisk kontakt men det leder inte till något ligg. Mina försök att kåta upp henne misslyckas, och jag börjar göra mig redo att sparka ut henne ur min lägenhet.
Kan vi inte vara vänner istället? En ursäkt, givetvis.
Jag ska nog gå nu. Hon gör sig redo att ge sig av.
Vi pratar lite ytterligare, nu utan fysisk intimitet. Tiden går och smått börjar jag inse att jag någonstans, djupt inne i henne, har startat en process. En vändning.
Det är mycket sent vid det här laget. Hon tittar på sin telefon.
Det är jättesent. Hon låtsas vara småstressad över det.
Kan jag sova här? Jag sover på soffan.
Tjugo minuter senare knullar vi. Det blir till en början ett småtrött vaniljligg med doggy och missionären, som sedan finner en smula mer intensitet. Vi pratar ytterligare och somnar.
Morgonen därpå blir det mer intressant. I morgonljuset börjar jag hångla med hennes tvåa i doggy, och hon blir riktigt kåt. Snart tungknullar jag hennes lilla hål, följt av fingrar och ytterligare bearbetning. Snart är soldaten inne för ganska kortvarigt men behagligt analsex. Hennes första gång.
Något senare får hon ge sig av så att jag kan ha mitt kaffe i ro. Hon skriver till mig aktivt efteråt och vill som det verkar ses igen.
Ändå något vackert över att vad som såg ut som ett hopplöst fall blev en anal triumf till slut.
Senare på dagen träffar jag en 26-årig småsöt tjej som jag tar hem till lägenheten men väljer att inte ligga med då hon inte lever upp till min standard. Sånt är livet.
Nästa dag. En 25-åring som jobbar på förskola eller något liknande. Från en app. Småsöt, med långt hår. Fin rumpa.
Vi träffas på eftermiddagen för en promenad. Det är direkt uppenbart att hon är en walk in the park, så att säga. Några skratt och direkt hem till mig, i vad som snart blir ett mycket intensivt knull med mycket smiskande och hårda tag, givetvis först efter att jag tagit min tid med att dofta på hennes mycket väldoftande rosa anus innan min saliv fullkomligt neutraliserar doften. Får ett par välmenande men relativt knappast imponerande avsugningar. Jag passar även på att knulla henne analt och mycket intensivt, följt av att jag lämnar min vita välsignelse över hennes ansikte.
En kort stund senare knullar jag henne analt ytterligare en gång, för att lämna ännu en vit välsignelse över hennes salivdränkta ansikte.
Höjdpunkten är att se hennes kåtma i ögonen samtidigt som jag tänjer hennes tvåa.
Citat:
Ursprungligen postat av
empoisonne
Oh! En tredje vända alltså? Är inte det ovanligt för att vara du? Och det där med mensen; var det hon eller du som inte ville ligga? Eller båda?
Ovanligt. I det här fallet var det hon som inte ville ligga då det var mitt i mensen. Jag föredrar ju givetvis att ligga när tjejen inte har mens, men risken är stor att "nästa gång" inte blir av.