2022-05-13, 23:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Är stark Rubel tror jag är bra för Putin. Vad tror du?
Rubeln verkar ju vara en jättebra valuta har jag förstått av dina inlägg. Hur mycket rubel har du köpt?
Och hur gör man för att köpa rubel? Hur säljer man rubeln sen efter värdeökningen? Är det bara att gå tilll forex?
Citera
2022-05-13, 23:34
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Det här kriget startade för 8 år sedan, det har bara gått in i en ny, dramatisk (och livsfarlig) fas.

Jag trodde det var en militär specialoperation?

Men ok vi kan säga att kriget bärjade 2014.

Annexation of Crimea by the Russian Federation

Ukraine and many other countries condemned the annexation and consider it to be a violation of international law and Russian-signed agreements safeguarding the territorial integrity of Ukraine, including the 1991 Belavezha Accords that established the Commonwealth of Independent States, the 1975 Helsinki Accords, the 1994 Budapest Memorandum on Security Assurances and the 1997 Treaty on friendship, cooperation and partnership between the Russian Federation and Ukraine.[50][51]

https://en.wikipedia.org/wiki/Annexation_of_Crimea_by_the_Russian_Federation#:~: text=In%20February%20and%20March%202014,the%20wide r%20Russo%2DUkrainian%20War.
Citera
Medlem
TheAnswerIs42s avatar
Citat:
Vet du varför Biden hatar sina medborgare så mycket så att han hellre betalar för vapen till Ukraina istället för att se till att "medical for all" genomförs?
Varför hatar Joe sina medborgare? Upplys oss om detta så tillhörande tråden faktum ja snälla
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bosse.gote48
Du är säkert ett troll, men för sakens skull. Dem flesta i USA vill faktiskt ha gratis sjukvård (https://www.pewresearch.org/fact-tank/2020/09/29/increasing-share-of-americans-favor-a-single-government-program-to-provide-health-care-coverage/)
Men du har säkert för hög begåvning för att använda google och söka på peer review studier..
Du försvarar Rysslands agerande stenhårt här på flashback, hur kommer det sig?

Vad trevligt att du håller med mig om att det är vansinnigt att lägga miljarder på vapen till Ukraina istället för sjukvård. Trevligt att ha en meningsfrände.
Citera
2022-05-13, 23:35
Medlem
Jag förstår att Ukraina inte vill tillhöra Ryssland.

https://www.youtube.com/watch?v=5SL7PaHaFB0
https://www.youtube.com/watch?v=TY_W3vGio78
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnswerIs42
Vad spelar det för roll för krigets utgång ja, när det enda resultatet kommer vara det som vi avgör det vara? En aktör eller skådespelare avgör inte hur den sista sidan i manuset skrivs. Kan du skicka oss lite mer info om hur lyckad framtiden är i Belgrad?

Är Belgrad på något sätt involverat i konflikten?
Citera
Medlem
TheAnswerIs42s avatar
Citat:
Vet du varför Biden hatar sina medborgare så mycket så att han hellre betalar för vapen till Ukraina istället för att se till att "medical for all" genomförs?
Vi betalar inte extra för vapnen till Ukraina. De vi skickar är det vi kallar unused inventory.
Citera
2022-05-13, 23:36
Avslutad
Citat:
Vad trevligt att du håller med mig om att det är vansinnigt att lägga miljarder på vapen till Ukraina istället för sjukvård. Trevligt att ha en meningsfrände.

Var kan man handla rubel? Forex?
Citera
Medlem
raskenss avatar
Enligt honom är Putin dödligt sjuk i Cancer. Man får ta uppgifterba med en nypa salt men Ukraina har haft rätt hittils:

https://news.sky.com/story/ukraine-war-military-intelligence-chief-optimistic-of-russian-defeat-saying-war-will-be-over-by-end- of-year-12612320
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Ryssland som i princip bara exporterar råvaror (precis som u-länder) skulle alltså ha ett ekonomiskt övertag gentemot väst som i princip har uppfunnit allt och exporterar högteknologiska produkter?

Ryssland plockar fram material från museum för att kunna fortsätta kriga.
Och, nej jag tänker inte titta på din Kremlpropaganda som du kommer att länka till.

Glöm inte bort att Ryssland står inte ensamma. Dom har både Indien och Kina på sin sida. Plus en hel del andra länder som inte gillar USA:s taktik med sanktioner och krig.
Citera
2022-05-13, 23:37
Medlem
TheAnswerIs42s avatar
Citat:
Är Belgrad på något sätt involverat i konflikten?
Naj,det var bara en lika utomordentligt ovesäntlig OT som ditt jävla tjat om USA. Är Huntington på något sätt involverat i konflikten?
Citera
2022-05-13, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Letsdothisnow
Jag frågade var man kan köpa rubel? Är det en svår fråga för dig?

Inte en aning faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in