Citat:
Ursprungligen postat av
WatchItNow
Så att BTC växt 150% per år betyder rimligen inte heller att det har ett värde i framtiden?
Jag skrev halverad Omsättning, inte Börsvärde?
Du manipulerar statistiken så att den passar sig. BTC har sjunkit 60% sedan toppen?
Berätta, om BTC växer 20 år till med 150% per år, vad blir det totala BTC-värdet i världen?
Jag tror att vi är klara där. Du har inte förstått BTC och kommer aldrig att göra det.
Nej men det var ett svar på ditt hävdande att BTC inte har något värde. BTC har precis det värde som den samlade mänskligheten ger BTC.
Börsvärdet är ointressant för dig som påstår dig vara miljonär i aktier?
BTC har alltid varit en volatil valuta. Den nuvarande dippen är inom historiska parametrar och att dra slutsatsen att BTC kraschat pga an standard-dipp påvisar endast okunskap.
Min uppfattning är att BTC kommer att vara värd ca en miljon dollar 2030. Värdet kommer sedan att öka med flera miljoner dollar till men jag har ingen tidshorisont på det. Några decennier skulle jag tro.
Det är möjligt att jag, Michael Saylor och Elon Musk totalt missuppfattat BTC, och att du har rätt, det är möjligt. Men det är föga troligt.