2022-05-13, 08:11
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Eventet att se på lördag, blir för mig Pauldan på Vaksala torg, blir intressant. Närheten till Uppsala centralstation, 2 min promenad, gör att man nog kan förvänta sig en del tillresta bråkstakar av olika slag.
Har ingen aning om hur det kommer se ut: men funderar om inte polisen gör dubbla staketavspärrningar. Har de bara nog polisresurser så skulle de kunna ta ner vilka bråkstakar som helst. Om Pauldan står mitt på torget så är det 150m fritt i varje riktning. Det rätta vore 50 poliser aktivt ute, samt 150 poliser standby och ett antal polishundar.

Polishundar utan munkorg denna gång får vi hoppas. Vid korankravallerna i påskas hade den odugliga idiotpolisen satt på hundarna munkorgar som fick till följd att hundar blev totalt försvarslösa och sparkades sönder och samman av arabpacket.

Personligen hoppas jag mest på koranbränningen i Husby på lördag. I Husby bor redan tusentals av det värsta arab- och negerslöddret som står att finna i Sverige. Hysteriska och hatiska muhammedaner kommer välla ut som myror ur alla de närliggande husen -- som när man sparkar på en murken stubbe ungefär. T-banan ligger strategiskt på blå linjen, massor av pack från andra kloakområden längs samma linje kan strömma in under flera timmar före spektaklet.

Detta blir ett eldprov för den svenska fiaskopolisen. Hoppas man laddat upp ordentligt till bataljen med skarp ammunition, tårgas, ordentligt antal och lämnat kärringpoliserna hemma.
Citera
2022-05-13, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Eventet att se på lördag, blir för mig Pauldan på Vaksala torg, blir intressant. Närheten till Uppsala centralstation, 2 min promenad, gör att man nog kan förvänta sig en del tillresta bråkstakar av olika slag.
Har ingen aning om hur det kommer se ut: men funderar om inte polisen gör dubbla staketavspärrningar. Har de bara nog polisresurser så skulle de kunna ta ner vilka bråkstakar som helst. Om Pauldan står mitt på torget så är det 150m fritt i varje riktning. Det rätta vore 50 poliser aktivt ute, samt 150 poliser standby och ett antal polishundar.

Vaksalatorg på lördagar brukar ju inte direkt vara folktomt heller, det är väl då det brukar vara loppis där och fullt med folk? Väldigt märkligt val av plats från polisens sida kan jag tycka. Fast de skuffar kanske undan honom i något hörn av torget där han kan hållas under kontroll.
Citera
2022-05-13, 08:34
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Han lär barnen vedervärdiga ord så
skolan stänger, små barn ska inte höra sådana
köns ord.

Skolor och arbetsplatser på Aspholmen stänger när Paludan kommer

Jag har sagt åt mina anställda att de inte får vara på jobbet imorgon eftermiddag och att de måste ta med sig datorerna hem, säger Stefan Ljungdahl, vd på tidningen Jordbruksaktuellt.

Flera av dem saknar information från polisen om hur manifestationen ska gå till, istället är det fastighetsägare som hört av sig med information.

https://svt.se/nyheter/lokalt/orebro/skolor-och-arbetsplatser-pa-aspholmen-stanger-nar-paludan-kommer

Palle skall alltså bränna koraner utanför Jaktia i Örebro? Ett hundratal upprörda islamister stormar vapenbunkern !
Citera
2022-05-13, 08:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bofop
Vaksalatorg på lördagar brukar ju inte direkt vara folktomt heller, det är väl då det brukar vara loppis där och fullt med folk? Väldigt märkligt val av plats från polisens sida kan jag tycka. Fast de skuffar kanske undan honom i något hörn av torget där han kan hållas under kontroll.

Hehe..tänkte just på att det står några foodtrucks där normalt sett. Vore väldigt fräckt om Pauldan stega fram till luckan och köpte en Falafel och bad att få låna en tändare också
och sa: Håll luckan öppen! För det kan hända jag kastar in tändaren springandes!
Senast redigerad av lone star 2022-05-13 kl. 08:44.
Citera
2022-05-13, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Pedofilen Paludan fick tillstånd i Örebro på Aspholmens industriområde.
Flera km från Vivalla.

Men i Stockholm fick han tillstånd i Husby centrum, helt galet. Jag hoppas Husbyborna stoppar honom!

Hoppas verkligen att husbyborna tar förnuftet till fånga och struntar fullständigt i Paludan och går till sin grillfest i stället. Alla i Husby borde flytta sina bilar ngn annanstans och hålla sig borta från centrum. Affärer i centrum borde stänga under hans besök, om de går att stänga. De boende borde organisera sig och inte gå på provokation, mammorna som vi såg i TV, borde prata förnuft med sina söner eller bilda köttmurar mellan folket och Paludan. Köttmuren med mammor kan vända ryggen mot honom och göra sådan väsen att man inte hör vad Paludan säger. Boende runtomkrig kan sätta på sina högtalare i högsta volym så att ingen hör honom.

Det finns många sätt att protestrera som inte skadar muslimer, använd er fantasi och gör skillnad! Visa för fan att ni kan göra det enda vettiga och inte gå rakt in i hans fälla! Ta makten och visa att ni är värda att stanna här, ni vinner allas respekt genom att skita i vad Paludan gör och ha en trevlig grillfest i stället. Se till att bilderna från den glada grillfesten sprids i media. Det är den bästa hämnden ni kan ge Paludan och hans anhängare.
Citera
2022-05-13, 09:27
Medlem
Refunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABreivik
har du sett de muslimska länder som inte har blivit invaderade och destabiliserade av väst?Dubai, riyadh,Bahrain,Kuwait?Vilket land kan du jämföra i rikedomar och innovationer?
Fredliga och rika oljestater i Mellanöstern som Förenade Arabemiraten och Saudiarabien ger er inte asyl även fast ni är muslimer och är bröder med dem.

Dessa länder vilar på en muslimsk värdegrund och beviljar er därför inte asyl.

I västvärlden har vi en kristen värdegrund och beviljar er därför asyl. Polen och Ungern är också kristna länder även fast dem säger nej till er muslimer. När ukrainarna flyr ställer dessa länderna upp eftersom dem är bröder.

Saudiarabien och förenade Arabemiraten har inte gjort ett piss för att ge er asyl. Kanske Islam som är problemet?
Senast redigerad av Refund 2022-05-13 kl. 10:19.
Citera
2022-05-13, 09:41
Bannlyst
Den där Paludan måste va en otäck och stark människa som kan hota hela städer

” Skolor och arbetsplatser på Aspholmen stänger när Paludan kommer”

https://svt.se/nyheter/lokalt/orebro/skolor-och-arbetsplatser-pa-aspholmen-stanger-nar-paludan-kommer

https://sverigesradio.se/artikel/realgymnasiet-haller-stangt-pa-grund-av-paludans-valmote-valdigt-olyckligt
Citera
2022-05-13, 09:49
Medlem
Vilket schema gäller idag?
Citera
2022-05-13, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WONGnr1
Tror du inte det blir som i Trollhättan? Det var i Trollhättan centrum igår. Jag var där då jag bor där. De flesta höll sig inomhus och på stan gick det runt invandrare gäng som skrek och småbråkade och var aggressiva. Flera skrek på min bil när jag körde på gatorna. Tror det fanns 70-100 poliser på plats. Minst 15 stora polisbussar. Helicopter i luften också. Polisen ingrep inte när en invandrare kastade en sten på en förbipasserande bil så det var högt i tak. Var som kronogården flyttat in i Trollhättan, men det varade bara på kvällen och sen gick svenskarna som bor ut igen. Det bor inte många invandrare i centrum så de kom från de utsatta områdena. Många var där enbart för att bråka. Så alla gjorde rätt som höll sig inomhus för då fanns det inte många för dem att bråka med.

Så svenskarna gör rätt i att hålla sig inne, så det inte blir bråk med invandrare.....
Jag förstår vad du menar, men hör hur det egentligen låter.
Citera
2022-05-13, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Vilket schema gäller idag?

13 maj
Vivalla, Örebro 12.00-15.00
Bäckby, Västerås 16.30-19.30

14 maj
Uppsala moské 10.00-12.00
Gottsunda, Uppsala 12.00-16.00
Husby, Stockholm 17.30-18.30
Hallunda, Stockholm 19.00-20.30

15 maj
Navestad, Norrköping 11.00-14.00
Skäggetorp, Linköping 15.30-18.30
Citera
2022-05-13, 10:10
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
13 maj

14 maj

15 maj

Var hittade du denna information?
Citera
2022-05-13, 10:11
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
13 maj

14 maj

15 maj

Ändrat från Vivalla till Aspholmsvägen i Örebro. Ingen aning var det är, men läste det på facebook.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in