2022-05-12, 12:12
Medlem
Hör på lokalradion.

De intervjuar strikt enbart politiskt korrekta som tycker det är Paludan som är problemet, samtidigt som man hör Allahu-akbar skrik i bakgrunden.

Vad är skillnaden mellan att skrika allahu akbar och att skrika sieg heil, rent principiellt.

Hundratals muslimer borde åtalas för hets mot folkgrupp, bara på förmiddagen idag i Frölunda.
Citera
Medlem
Gnusmas80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Varför? Att reta upp folk är ingen rättighet. Nämn någon annan som får göra så.

Hahahahahhaaha. Alla får bränna koranen och de är en rättighet
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindfvcked
Sjukt hur dessa präster, biskopar osv böjer sig för muslimäcklen. Godhetsknarkande eller tigger hon om att få ta emot muslimkuk?

Skönt att man har gått ur svenska kyrkan och jobbar svart så man dessutom slipper den av tvång pålagda "begravningsavgiften".
Nej, jag tror tyvärr att hon är övertygad om att hon gör det rätta.
Liksom du var det länge sedan jag var medlem av denna skändliga.
Citera
Medlem
Witkos avatar
Citat:
De har inget annat sätt att höra sin röst hörd.
De kan prata som normalt folk samt inse att i detta land så gäller ännu inte sharialagar så om folk vill bränna koranen så får man göra det.

Annars kan vi använda din retorik på t ex härjande muslimer "jag kan inte göra min röst hörd när de kastar sten och sätter eld på utryckningsfordon så jag måste skada dem"?
Citera
2022-05-12, 12:14
Medlem
Citat:
Tänk så här att du får skriva dina åsikter här även om du retar upp många i detta forum med dem.
Citera
2022-05-12, 12:16
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vavadejasa
När jag först hörde talas om honom tyckte jag att han skulle stoppas. Att han inte förstod hur viktig koranen var för muslimerna. Att det var onödigt, respektlöst och smaklöst att skända deras för dem så heliga bok.
Detsamma som Wilks och hans karikatyrer m.fl.

Först nu har jag insett att han gör Sverige en tjänst. Han sätter fingret på ett eskalerande problem. En galopperande religionsfanatism, som utan våra kritiskt granskande blickar tillåts föröka sig i samhället och därmed föra oss bort från det vi uppskattar och kämpar för, som demokrati, frihet, jämlikhet och ett mänskligt samhälle i en modern tid och med en optimistisk framtidstro. Inte backa tillbaka utvecklingen till medeltiden.

Exakt så. Jag tyckte också att han skulle stoppas förut men nu tycker jag bara att det är bra att svenskarna får se problemen med dom fanatiska muslimerna. Dom är så otroligt dumma så dom inte förstår att dom gör bort sig själva.
Citera
2022-05-12, 12:16
Medlem
Gnusmas80s avatar
Citat:
K

Det är skillnad på att sakligt ifrågasätta något inom en religion och ren smutskastning/rasism/hat mot en hel folkgrupp, över 1,5 miljoner svenskar.

Är vi inte fler än 1.5 miljoner människor i Sverige? "Hel folkgrupp, över 1.5 miljoner svenskar"
Citera
2022-05-12, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jacques-Pundare
Men då finns ju risken att någon som hatar koranen vandaliserar bilen i stället.
Det finns nog inget idiotsäkert sätt att garantera att inte få bilen vandaliserad (utom möjligen att ställa den i ett garage).
Helt korrekt observation.

Sverige är just nu inne i en snabb ond spiral mot avgrunden där ingen går säker någonstans.

Förutsättningarna och hur lätt det är att ta sig ur den onda spiralen illustreras av mellanösterns historia senaste tusentals åren, och utsikterna idag för ett "integrerat" och fredligt israel-palestina.
Citera
2022-05-12, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Norrby är taggat.
https://www.youtube.com/watch?v=a1aqMdTE5Zc

Den var bra.

Får vi se dem hänga på torget nu betydligt äldre..?
Citera
2022-05-12, 12:20
Medlem
Gnusmas80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABreivik
LÄGG AV GENAST!!PALUDAN ÄR DEN SOM PROVOCERAT FRAM DETTA..HAN ÄR YTTERST ANSVARIG

Så du skulle skriva samma sak om jag tände på en polisbil och skadade poliser genom stenkastning för att jag provoceras av socialdemokraternas valmöten?
Har jag rätt att göra så?
Det är endast sen som kastar stenen som är ansvarig din dumma lilla idiot
Citera
2022-05-12, 12:27
Medlem
Citat:
Ditt inlägg retar upp mig.

Du får göra så.

Och även om det skulle kosta flera mördade poliser för att de försöker skydda dig.

Om du inte förstår problemet här måste du ta bort ditt inlägg eftersom du med ditt eget resonemang inte har rätten att reta upp mig.
Citera
2022-05-12, 12:46
Medlem
Men varför behövs dessa staket?
Islam är ju så fredlig och fin religion?
https://www.instagram.com/p/CddHS2NsuVa/

Förutspår poliserna att fredens religion ska försöka mörda poliser även idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in