2022-05-13, 00:22
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontocoolt
Ironin att vara feminist / Pro-LBGTQ och samtidigt aktivt jobba för att Islam ska få ett större fäste i Sverige..

Lite som att vara Jude och aktivt stötta SS.
Ja. Fascinerande faktiskt. Det sägs att mänskligheten backar evolutionärt och IQn sjunker.
Men i denna hastighet
Citera
2022-05-13, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Tjocka pizzabagare? som simmade över
Lamotte filmade. Två skrikande hucklen. Ena försökte dränka sig. Eller oklart om hon bara inte kunde simma.
Citera
2022-05-13, 00:27
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Lamotte filmade. Två skrikande hucklen. Ena försökte dränka sig. Eller oklart om hon bara inte kunde simma.

Andra fattar inte vatten. Är det sagt att de "ska" brinna så brinner de.
Brinner inte de så brinner polisbilar för hundratusentals kronor.
Citera
2022-05-13, 00:45
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Jag hoppas att det blir rejäla kravaller och att polisen inte backar en mm utan följer Ebbas uppmaning om att skjuta skarpt för att skydda sig själva, sin utrustning och den svenska yttrandefriheten 🙃

Ett dött kaostroll är ett bra kaostroll som man brukar säga.

Tycker dock att Paludan börjar bli lite tjatig med att bara bränna koranen rakt av. Maximal provokation borde uppnås om han tex tar med en jättegrill och börjar elda koraner inlindade i bacon samtidigt som han kommer med lite sköna uttalanden om att Mohammed tex var en förvirrad pedofil, då borde det ta hus i helvete.

Jag gillar egentligen inte Paludan eller Counterjihadister överlag men han bör lära sig av norska SIAN, ingen kan reta upp en galen MENA mobb som dem och de varierar sina små uppträdanden så att det inte blir samma sak varje gång.

Han har ju gjort olika saker
De spelade ju fotboll med koranen en gång mm
Citera
2022-05-13, 00:48
Medlem
sonofnatures avatar
Det jag inte fattade i Trollhättan
Alla stod å titta ner i telefonen

Spelade de app spel , eller va fan gör de ?

Så inte vart innan , då de skrikit å hetsat paludan , men nu va alla mer eller mindre fast med telefonen
Märkligt
Citera
2022-05-13, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontocoolt
Ironin att vara feminist / Pro-LBGTQ och samtidigt aktivt jobba för att Islam ska få ett större fäste i Sverige..

Lite som att vara Jude och aktivt stötta SS.
Muslimer arbetar aktivt mot den vite mannen och det vita samhället. Det betyder att islam är på den "goda" sidan, enligt vänstern och har därmed deras stöd. Allt annat är oväsentligt.
Citera
2022-05-13, 00:53
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Muslimer arbetar aktivt mot den vite mannen och det vita samhället. Det betyder att islam är på den "goda" sidan, enligt vänstern och har därmed deras stöd. Allt annat är oväsentligt.

Kommer ni ihåg pussy riot
De kränkte ju religösa med massa konstigheter

Tänk er massa tjejer i mask som springer runt å hetsar muslimer

Tex paludan står å bränner koranen medan de visar pattarna och skriker slagord
Sett helt sjukt ut 😅
Citera
2022-05-13, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Han har ju gjort olika saker
De spelade ju fotboll med koranen en gång mm
Jo det är sant

Kom på det nu när jag tänker efter annars är det väl mest koranbränning som står på schemat, förutom Rita Muhammedagen.

Tycker tex norska SIAN:s små manifestationer är roligare ändå.

Kränkthetsfestivalen var riktigt kul samt när Fanny Bråten inleder ett torgmöte med repliken "Welcome shithole Drammen" samt Lars uppföljning med "Muhammed gillade att visa snoppen för små barn".

Mycket av det där finns att se i dokumentären "Omgiven av fiender" där förövrigt Rasmus Paludan medverkar och förklarar varför han gör det han gör.
Citera
2022-05-13, 01:10
Medlem
Pinsamt badande idag från musse, vad tror vi om imorgon?
Citera
2022-05-13, 01:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Det är seriöst jättesvårt att vara antirasist och tolerant när muslimerna beter sig som de gör...

Tyvärr också det som gör Paludans upptåg lyckat. Jag hade på ett sätt önskat att inget hände för det hade gett mig indicium på en groende sekularisering (eller åtminstone respekt för lagar) men det vi ser på klippen, och för all del i kommentarsfältet, vittnar om något helt annat. Jag hade gärna varit anti-rasist men tillvaron låter mig inte vara det och ju färre av dessa i Sverige ju mer anti-rasist kan jag vara.

Citat:
Alltså; kvinnor och barn (med tveksam simkunnighet) kastar sig i kallt maj-vatten för att "simma" iväg och klubba ner och misshandla Danskjäveln... förlåt, men jag kan inte låta bli att komma att tänka på Orcherna i sagan om ringen. Som i galen blodtörst kastar sig ner för stup och rusar in i vanvettiga självmordsattacker bara för att få en liten chans att skada de goda Alverna och Hobbitarna.

Är jag rasist nu???

//FCR

De beter sig väldigt mycket som orcher. Mångfaldigt fler än oss, impulsiva, agerar i grupp, behöver en stark hand som enar.
Det är inte rasism utan empiriska observationer.

Nu hade det varit intressant med en motsvarande som åker runt och bränner biblar och så jämför vi hur många upplopp vi får.
Citera
2022-05-13, 01:51
Medlem
Refunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABreivik
Du är en fegis ,paludan har åtminstone bollar att göra det..Du är mycket snack ,liten verkstad

Rasmus Paludan har helt rätt om Islam. Om det vore en bra religion skulle muslimska länder vara bra. Men eftersom Islam är en skitreligion består hela Mellanöstern av skräpländer. Du vågar väl inte flytta tillbaka eftersom du riskerar att utsättas för tortyr/förföljelse din fega råtta. Åk dit och lev gott där om islam är så bra.
Senast redigerad av Refund 2022-05-13 kl. 02:03.
Citera
2022-05-13, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refund
Rasmus Paludan har helt rätt om Islam. Om det vore en bra religion skulle muslimska länder vara bra. Men eftersom Islam är en skitreligion består hela Mellanöstern av skräpländer. Du vågar väl inte flytta tillbaka eftersom du riskerar att utsättas för tortyr/förföljelse din fega råtta. Åk dit och lev gott där om islam är så bra.

om man är muslim får man knulla små barn då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in