2022-05-12, 23:39
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABreivik
Poliser skyddar en pedofil som uppviglar och provocerar,de är lika skyldiga

Man kan inte uppvigla en död bok.
Citera
2022-05-12, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Beslutet måste rivas upp eller överklagas direkt. Paludan ska fan inte få hålla på och förstöra med sitt hat och hmf! Rasmus är ju en terrorist, se vad han ställer till med, samma kaos som nmr och afs, SD. Vill Västerås ha det hatet och hets mot folkgrupp som han sprider? Nej beslutet måste rivas upp nu, fatta!

Ironin att vara feminist / Pro-LBGTQ och samtidigt aktivt jobba för att Islam ska få ett större fäste i Sverige..

Lite som att vara Jude och aktivt stötta SS.
Citera
2022-05-12, 23:41
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABreivik
Han är din hjälte va?
Nej, jag respekterar bara honom, och anser att han har rätt till yttrandefrihet som svensk medborgare.
Citera
2022-05-12, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontocoolt
Ironin att vara feminist / Pro-LBGTQ och samtidigt aktivt jobba för att Islam ska få ett större fäste i Sverige..

Precis, det är de korkade svenskjävlarna som inte har vett att inse vart det hela kommer att bära hän, och istället sitter här och vurmar för kriminella och våldsbenägna muslimer. Kan bara hoppas att de blir de första som "råkar illa ut", när det hela eskalerar.
Senast redigerad av Henkes21 2022-05-12 kl. 23:57.
Citera
2022-05-12, 23:48
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Jag fick en rolig idé!

Varför inte bygga upp en skalenlig modell av "Hels Deep" från Sagan om Ringen, och låta Danskjäveln bränna sina kåraner på toppen av fästningen?

Sen kommer "Orcherna" och beter sig illa och kastar sten...

Nej, usch vad elak jag är! (Jag skyller på dåligt gräs! ).

//FCR
Citera
2022-05-12, 23:51
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:

Fantastiskt att de som är såna dvs ateisterna slutligen hamnar i den sitsen.
Zuckerberg ett bra exempel!
Paludan och SS verkar som ett ypperligt exempel som inte går att jämföra.
Det kommer alltid finnas förrädare särskilt i kulturer som agerar självstympning.
Hbtq personer har en tendens att äckla sig själva med att tex äta avföring.
Du lyckas begrunda det utformligt!
Citera
2022-05-12, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av webbutvecklaren
Han är definitivt mer svensk än dig, den saken är klar.

Jag står för mina åsikter, men nej, jag går knappast upp på torg och parker för att bassunera ut det och därmed riskera livet. Tänker inte dö ännu bara för att några inavlade mähän och kusiner till människan inte kan uppföra sig, och tar till våld för minsta lilla.

Han är inte någon idol i mina ögon, men jag respekterar honom. Han gör Sverige en tjänst, då han visar upp er sanna natur.

Är inte profeten peddo; helt säker han knullade en söt liten 9-åring som hette Aisha. Var mest slick & sug innan dess från 6 års ålder - sen blev profeten kåt på sin brorsas fru oxå väl - därför de inte får visa håret: brudarna. Eller har jag missat ngt? Det är religionen Sand ap xx orna hyllar tvi tvi tvi.
Citera
2022-05-12, 23:58
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Såg filmklippen med de badande jihadisterna precis.
Kul att de och vänstern gör precis vad som förväntas.
Citera
2022-05-13, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Såg filmklippen med de badande jihadisterna precis.
Kul att de och vänstern gör precis vad som förväntas.
Tjocka pizzabagare? som simmade över
Citera
2022-05-13, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Pedofilen Paludan fick tillstånd i Örebro på Aspholmens industriområde.
Flera km från Vivalla.

Men i Stockholm fick han tillstånd i Husby centrum, helt galet. Jag hoppas Husbyborna stoppar honom!
Jag hoppas att det blir rejäla kravaller och att polisen inte backar en mm utan följer Ebbas uppmaning om att skjuta skarpt för att skydda sig själva, sin utrustning och den svenska yttrandefriheten 🙃

Ett dött kaostroll är ett bra kaostroll som man brukar säga.

Tycker dock att Paludan börjar bli lite tjatig med att bara bränna koranen rakt av. Maximal provokation borde uppnås om han tex tar med en jättegrill och börjar elda koraner inlindade i bacon samtidigt som han kommer med lite sköna uttalanden om att Mohammed tex var en förvirrad pedofil, då borde det ta hus i helvete.

Jag gillar egentligen inte Paludan eller Counterjihadister överlag men han bör lära sig av norska SIAN, ingen kan reta upp en galen MENA mobb som dem och de varierar sina små uppträdanden så att det inte blir samma sak varje gång.
Citera
2022-05-13, 00:10
Medlem
barndomens avatar
Citat:

Hjärntvättade människor. Många vänstervridna får syntax error när de ska försvara "minoriteten" muslimer. Bruna människor är ju inte onda...
Citera
2022-05-13, 00:19
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barndomen
Hjärntvättade människor. Många vänstervridna får syntax error när de ska försvara "minoriteten" muslimer. Bruna människor är ju inte onda...
Du kanske inser att de väl har likasinnade tendenser som elektriska ålar.
Motsträvande fast de själva känner inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in